17

1.9K 51 8
                                    

Vi var i gang med vores anden film. Teodor sad med sin arm omkring O. Thor lå og sov op ad mig. Han er den sødeste når han sover. Jeg sad og beundrede ham. Han rykkede lidt på sig, så der faldt en tot hår ned over hans ene øje. Jeg tog fat i totten, og kørte den bag hans øre. Han rykkede på sig igen. Jeg begyndte at lege lidt med hans hår. Jeg tog en tot og kørte den langsomt rundt om min finger et par gange. "Hvad laver du?" Hørte jeg svagt Thor spørge om. "Ikke noget" svarede jeg bare og tog min hånd til mig igen. "Nej, ikke stop. Bliv ved!" Insisterede han. Jeg fniste svagt, og lagde min hånd på hans hovedbund. Jeg nussede langsomt hans hovedbund. "Det du sku god til" sagde han. Jeg smilte. "Haha tak. Jeg forventer at du også gør det ved mig en dag?" Svarede jeg. "Jaja, selvfølgelig" svarede han med et grin.

"Sover de andre?" Spurgte han. Jeg kiggede hen på O og Teodor. De sov. O lå i armene på Teodor. "Ja, de sover." Sagde jeg. "Hmm" Thor satte sig op. Han tog dynen fra mig og rejste sig op. "Hvor skal du hen?" Spurgte jeg. "Kom" var det eneste han svarede tilbage. Jeg rejste mig derfor op og fulgte efter ham. Han gik ind på mit værelse og lagde sig i sengen. Han klappede ved siden af sig. Jeg rystede smilende på hovedet og lagde mig over ved siden af ham.

"Hvad vil du?" Spurgte jeg. "Jeg ville bare ikke vække Ophelia og Teo" smilte han. "Jaja, men hvad vil du?" Spurgte jeg igen. Han sagde ikke noget. Kiggede bare lumskt på mig. "Åh nej" sagde jeg. "Åh jo" fniste han og satte sig hurtigt oven på mig. "Du gør det ikke!" Halvråbte jeg. "Hvad skulle stoppe mig?" Spurgte han og kørte sine hænder gennem sit hår. Jeg rystede på hovedet. Han løftede sine hænder og placerede dem derefter på min mave. "Thor, du gør det ikke. Du ved hvor meget jeg hader det!" Sagde jeg. "Elsker du det? Jamen okay" han smilte smørret og begyndte så at kilde mig - voldsommere end nogensinde før. "Nej! THOR STOP!" Råbte jeg og sprællede med mine ben. Jeg placerede mine hænder på hans brystkasse. "Jeg har det så sjovt" grinte han og blev ved. "THOR!" Råbte jeg igen. "Du ved hvad der skal til, før jeg stopper" smilte han og blev ved med at kilde mig. "Du fortjener det ikke!" Svarede jeg og prøvede at skubbe ham af mig. Det lykkedes næsten. "Så bliver det værst for dig selv" grinte han. "STOP!" Råbte jeg grinende. Han stoppede. Han lænede sig ind over mig. "Tak" hviskede jeg fnisende. "Du skylder mig noget" svarede han og lagde sin hånd på min kind. Jeg smilte til ham. Lagde mine hænder om hans nakke og hev ham ned til mig. "Jeg elsker dig" sagde jeg inden vores læber mødtes.

Vores kys udviklede sig lidt. Vi byttede pladser, så jeg nu lå oven på Thor. Han tog dynen over os.

"Undskyld.." Vi stoppede vores kys og kiggede hen mod døren. Det var O. "Hej" smilte jeg og satte mig op. "Jeg tager snart afsted.." Sukkede hun. Jeg blev ret ked af det. Tiden hvor hun har været her, har vi ikke rigtigt brugt sammen. Kun i fredags, men ellers ikke. "Jeg kommer" svarede jeg smilende. Hun gik igen. "Skal du med?" Spurgte jeg Thor. "Ja" svarede han og rejste sig op. Vi gik sammen

Purple LightWhere stories live. Discover now