"Emma, vi skal snakke sammen!" Han kom løbende hen til os. "Jeg skal snakke med Lisa først!" Sagde jeg og kiggede på hende igen. "Jamen.." "Nej Thor, gå nu væk.." Jeg åndede langsomt ud og kiggede ned i jorden. Jeg var virkelig på kanten til at græde.
Han sukkede og satte sig over i nogle stole, ikke så langt væk fra Lisa og jeg. "Men det med jer, jeg ved godt det ikke passer. Undskyld jeg ikke troede på dig, selvfølgelig ville du ikke gøre sådan noget!" Hun lagde sine arme omkring mig. Jeg blev glad, og lagde også mine arme omkring hende. "Tak, jeg har virkelig været ked af det" sagde jeg. "På grund af dig og Thor?" Spurgte hun. "Også det, men også med at du har været så sur på mig.." Svarede jeg. "Det er jeg virkelig også ked af. Men skal du ikke snakke med Thor?" Spurgte hun, og kiggede over på ham. "Nej, vi er sådan færdige.. Jeg tror at jeg slog op med ham." Svarede jeg såret. "Nej nej nej, hvorfor?" Hun rynkede sine bryn. "Jeg gider det bare ikke mere. Vi bliver altid uvenner, tilgiver hinanden, uvenner, kærester, ikke kærester! Jeg er træt af det! Så jeg tænkte at vi skulle holde en pause, og så se om et måned eller to." Svarede jeg og kiggede hurtigt over på Thor. Han sad og snakkede med Carlo. "Øv.. Men jeg kan godt forstå dig, det er heller ikke nemt med sådan et forhold." Smilte hun svagt til mig. "Nej.." Sukkede jeg. "Men jeg er her altid til at snakke med! Det ved du" sagde hun og smilte til mig. "Tusind tak! Jeg er her også altid for dig!" Vi krammede. "Jeg går ind til de andre, vil du med?" Hun smilte. "Jeg skal lige tænke lidt selv.." Svarede jeg og gik over i til nogle andre stole, hvor jeg satte mig. Jeg sukkede. Hvorfor skal det være så kompliceret? Hvorfor kan Thor og jeg ikke bare have et normalt forhold? Hvorfor skal vi altid ende i den her situation?..
Mens jeg sad og tænkte, kunne jeg mærke at jeg fik en besked. Da jeg tog min mobil op, så jeg at det var Thor.
Må jeg komme over?
Jeg svarede ham ikke. Jeg kiggede op, og så at han stadig sad der ovre. Han kiggede på mig. Jeg kiggede hurtigt væk, for ikke at få øjenkontakt med ham. Jeg rejste mig op, og ville gå ind i klassen.
"Emma.." Jeg stoppede op. Det var Thor. Han kan bare ikke lade mig være! "Thor, du bliver altså nød til at forstå, at det ikke skal være os.." Jeg vendte mig om. "Hvert fald ikke lige nu" tilføjede jeg med et skævt smil. "Jeg er virkelig ked af det" han kørte sine hænder gennem sit hår. "Det er jeg også, men det er bedst sådan her.." Jeg sukkede. "Men, vi behøver vel ikke at holde os fra hinanden?" Spurgte han. "Nej, det behøver vi da ikke." Jeg smilte svagt til ham. "Godt" han smilte også. "Vi ses" han sukkede og vendte sig om. Jeg kiggede på ham, mens han gik over til Carlo igen. Jeg gik ind i klassen igen.
YOU ARE READING
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...