51

1.8K 47 9
                                    

Da jeg vågnede, lå jeg alene. Thor var der ikke. Øv.. Jeg satte mig op, og så, at hans mobil stadig lå på mit lille natbord. Jeg tog den op, og så, at Anthon havde skrevet til ham.

Hey Leif! Hvordan går det med damen? Husk vi tager på Tour allerede tirsdag 😉

Tour?! Det har han slet ikke snakket om? Han hvede også fået nogle andre beskeder, men jeg nåede ikke, at læse dem, da jeg kunne høre trin ude foran min dør. Jeg lagde mobilen tilbage, og lagde mig under dynen igen. Døren åbnede, og Thor listede hen i sengen til mig. Han lagde sig ned ved siden af mig, og lagde sin arm omkring mig. Jeg smilte svagt. Han hev mig helt ind til sig, og kyssede min kind. "Jeg elsker dig Emma, det gør jeg virkelig." Hviskede han, med et suk efter sin sætning. Jeg rykkede lidt på mig, og smilte igen.

Lidt senere..

Jeg faldt i søvn igen, og vågnede igen for lidt tid siden. Thor og jeg havde bare ligget og puttet i den tid. Vi fik pludselig øjenkontakt. Jeg havde lyst til, at spørge ham om han virkelig skulle på Tour allerede på tirsdag, men han ville da selv fortælle mig det senere?

"Hvad tænker du på?" Spurgte han, og kyssede min næse. "Ikke noget specielt." Svarede jeg. "Ikke noget specielt?" Gentog han. "Så er det jo et eller andet." Smilte han kækt. "Okay.." Startede jeg. "Hvorfor har du ikke fortalt mig, at i tager på Tour, og så allerede på tirsdag? Hvad nu hvis vi får en tid, en dag hvor du ikke er hjemme." Svarede jeg trist. "Hey hey, vi kan få en tid om morgenen, eller spørge ind til om de ikke har nogle vi kan vælge imellem? Vi finder ud af det!" Svarede han roligt, og gav mig et kys. "For jeg vil gerne havd dig med." Sukkede jeg. "Jeg VIL også med." Svarede han, og lagde tryk på vil. Jeg smilte. Han lagde sine arme omkring mig. "Sådan noget skal du aldrig tvivle på!" Hviskede han, og gav min kind et vådt kys. Jeg smilte igen. "Det gør jeg heller ikke." Svarede jeg, og puttede mig ind til ham.

TAK!!! Tak til alle der har læst med! Både Things We Do, og så også Purple Light selvfølgelig. Men ja, historien er slut, og der kommer ikke en 3'er.. Grunden til, at jeg slutter den, er fordi jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om. Jeg har været rundt om det hele, så ja. Meeen, jeg er i gang med en ny historie med Anthon, så hold øje - for den kommer højest sandsynligt snart ud!

MEN TAK TAK TAK fordi i har været så søde, og alle jeres søde kommentarer - elsker jer

Purple LightWhere stories live. Discover now