Da jeg vågnede, lå Thor ikke ved siden af mig mere. Jeg kunne høre toilettet blive skyllet ud. Jeg rejste mig op og gik der ud. Der sad han, med ryggen mod væggen. "Hvad så, hvordan har du det?" Spurgte jeg med et lille grin. "Jeg har aldrig haft det så dårligt før!" Klagede han. Jeg lavede sadface og satte mig ned ved siden af ham. "Du drak virkelig også meget i går" sagde jeg og lagde mit hoved på hans skulder. "Det var ikke meningen. Det var din fødselsdag, det ødelagde jeg.." Sukkede han. "Hey hey hey, du ødelagde ingenting!" Sagde jeg strengt og kiggede op på ham. "Må jeg ikke få et kys?" Spurgte han. "Børst dine tænder først så" svarede jeg og rejste mig op. Han rejste sig også op, og børstede sine tænder.
"Kom" smilte jeg og tog hans hånd. Jeg gik ind på mit værelse, og lagde mig ned under dynen. Thor kom hen ved siden af mig. "Hvor blev mit kys af?" Spurgte han. "Her" svarede jeg og hev ham ned til mig. Vores læber mødtes. Mens vi lå og kyssede, træk Thor sig pludselig. "Hvad er der?" Spurgte jeg. Han rejste sig bare op, og småløb. Jeg satte mig op, og hørte at han gik ud på toilettet. Jeg grinte svagt. Han skal sikkert brække sig, igen. Den dreng dog.
Jeg rejste mig op og gik ud i køkkenet. Ophelia lå med Teodor på sofaen. Han havde sin arm om hende. De lå i ske. Jeg smilte.
Jeg hørte skridt bag mig. "Nå, Teo får da scoret" Thor kom grinende hen til mig. "Ja, og du får da brækket dig." Grinte jeg. "Ej, undskyld. Men jeg har det virkelig dårligt!" Klagede han. "Hvorfor går du så ikke ind i sengen?" Spurgte jeg. "Kommer du så?" Spurgte han. "Ja, jeg skal bare lige snakke med O" svarede jeg og kyssede hans kind. Han smilte, og gik.
Jeg gik over til sofaen, hvor de lå. "O" hviskede jeg og ruskede i hendes skulder. Hun åbnede langsomt sine øjne. "Em, hvad sker der?" Spurgte hun og skulle til at rejse sig op. "Bliv liggende" skyndte jeg mig at sige. "Thor og jeg er inde på mit værelse, tænkte på om vi ikke alle skulle være her inde og så bare se film indtil du tager hjem?" Spurgte jeg. "Årh, jeg skal jo hjem i dag.." Sukkede hun. "Men jo, jeg vækker lige Teo. Så kan du hente Thor." Smilte hun. Jeg nikkede og gik ind på mit værelse igen. Han lå under dynen med et smil. "Hvad er der?" Spurgte jeg. "Du er så smuk" smilte han. "Årh Thor" smilte jeg og satte mig hen ved siden af ham. "Kommer du ikke med ind i stuen? Vi ser film med de andre." Smilte jeg. "Okay, jeg skal bare lige på toilettet, så kommer jeg." Han kiggede på mig. "Okay, men husk at børste tænder" sagde jeg og tog min dyne og mine puder. Thor gik ud på badeværelset og jeg fortsatte ind i stuen. Teodor var vågen. De sad begge oppe. "Hvad så, hvordan går det med jer to?" Spurgte jeg med et smil og satte mig ned ved siden af Teodor. "Det går da godt" smilte Teodor og lagde sin arm omkring O. Jeg smilte ad dem. De er faktisk ret søde sammen. Dog ikke lige nogen jeg ville have forudset som et par. Men søde, det er de!
DU LIEST GERADE
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...