26

1.7K 58 6
                                    

Jeg havde lige fortalt hende alt det med Thor.. Også at jeg savner ham rigtig meget. Hun synes jeg skal prøve at snakke med ham i aften. Det vil jeg virkelig også, men han skal jo følges med en - sikkert en pige. Selvfølgelig er det en pige. Så det vil ikke gå..

()

"Er du ikke snart færdig? Teodor har skrevet at de venter!" Spurgte jeg O, som stadig stod og rettede på sit hår. "Jeg kommer nu!" Svarede hun og tog sin jakke på. Jeg svang min taske over skulderen. Vi gik ud, og satte kursen mod Teodors hus. "Glæder du dig ikke til at se ham igen?" Spurgte jeg hende. "Jo! Helt vildt!" Hun smilte stort.

Vi ankom til hans hus. Jeg åbnede døren, og vi gik ind. Jeg var spændt på at se, hvem Thor skal følges med.

"Piger, Hey!" Teodor kom imod os. O smilte helt vildt. Teodor lagde sine arme omkring hende, hun lagde også sine arme omkring ham. Det endte ud i at, de kyssede. Jeg stod bare og kiggede akavet på dem. De stoppede kysset. "Kom med her over" Sagde han. Vi fulgte begge efter ham. Vi kom over til et par sofaer, hvor der allerede sad nogen. O satte sig sammen med Teodor. Der var kun en plads imellem Jacob og.. Thor. Thor som sad ved siden af Josephine. Suprise! Jeg sukkede og satte mig ned imellem dem. "Hey" Jacob smilte til mig. "Hej" svarede jeg bare, sukkende. Jeg troede ikke festen skulle foregå på den her måde..

"Emma, hej" det var Thor. Jeg kiggede på ham. Han er så smuk. "He-hej" stammede jeg. Hvorfor stammer jeg? Han grinte svagt. "Skal du med op og have noget at drikke?" Spurgte han. Jeg nikkede bare og fulgte efter ham. Vi kom til baren og bestille begge noget ar drikke. "Er det Josephine du skulle følges med?" Spurgte jeg. Hvorfor gjorde jeg det?? "Jeg skulle ikke følges med nogen.. Jeg, jeg tror bare jeg prøvede at gøre dig jaloux." Han kiggede ned i gulvet. "Gøre mig jaloux? Hvorfor det?" Jeg kiggede på ham. Han kiggede op igen. "Jeg er stadig vild med dig. Rigtig meget vild med dig. Jeg vil gerne havd dig tilbage, men ved ikke om du vil have mig tilbage.." Han sukkede og kiggede over min skulder. "Kan vi ikke tage den her udenfor?" Spurgte jeg. Han nikkede. Vi gik ud. Det var ret koldt. Thor må have lagt mærke til det, for han spurgte mig, om jeg ikke ville låne hans jakke. Jeg rystede på hovedet, men han gav mig den stadig på. Jeg smilte til ham som et tak.

"Men Emma.. Jeg vil virkelig godt have dig tilbage! Der er ikke gået et eneste minut, hvor jeg ikke har tænkt på dig. Det har været smertefuldt at tænke på at jeg ikke kunne tage over til dig, fordi jeg savner dig. Je-" "-Thor, ssh" jeg kom helt tæt på ham. "Du behøver ikke sige mere. Jeg vil også have dig tilbage. Jeg har savnet dig som en sindssyg." Svarede jeg og lagde mine arme om ham.  Han lyste op i et smil. Jeg strammede mit greb om ham og puttede mig ind til ham. "Lov mig du ikke forlader mig igen" hviskede han, mens vi stod her. Jeg nikkede svagt. Han lagde sine arme om mig og strammede også sit greb omkring mig. Jeg indåndede hans duft, og lukkede mine øjne.

Purple LightWhere stories live. Discover now