Ophelia og jeg havde gået rundt i et par timer og havde hver fundet et sæt tøj. Vi var gået hen og blevet lidt sultne, så vi fandt et sted hvor vi kunne spise. Vi fik bestilt vores mad, og sad nu bare og snakkede. "Da du snakkede med Thor, hvad sagde han så?" Spurgte jeg. "Høh, bare at han savnede dig og var virkelig ked af at du misforstod ham.." Svarede hun. "Ikke mere?" Jeg kunne se at hun løj. Han havde sagt mere, men det ville hun ikke svare på. "Okay.." Jeg tog min mobil frem. Thor havde haft skrevet lidt, men jeg havde ikke svaret ham.. Jeg går nok også lidt over stregen, men så alligevel nej! Han bliver ved med at være sammen med andre piger. Jeg er træt af ham.
"Værsgo, velbekomme" tjeneren kom med vores mad. "Tak" svarede vi begge. Mens vi spiste, snakkede vi midt frem og tilbage om det hele. Vi snakkede mest omkring i morgen. Mor havde sagt at hun nok skulle købe drikkevare, så det behøvede jeg ikke at tænke på.
"Emma, jeg ved godt at det først er i morgen at du har fødselsdag. Men jeg vil altså godt give dig min gave nu!" Hun hev en pakke op fra sin taske. Den var virkelig pakket flot ind. "Ej tak" smilte jeg og begyndte at pakke den op.
Der lå den MAC øjenskygge som jeg havde fortalt hende at jeg ønskede mig, haha, og så et virkelig smukt armbånd. "Ej O, tusind tusind tusind tak!" Smilte jeg og rejste mig op, for at give hende et kram. "Det var da så lidt." Smilte hun tilbage.
Vi havde spist færdigt og besluttede os derfor at gå. Det var allerede mørkt udenfor. Der var ikke så mange på strøget mere, men der var stadig nogen. Da vi ikke gad at være her mere, begyndte vi at gå mod Nørreport, for at komme hjem.
På vejen der hen, blev vi stoppet af fem piger. "Ej, du er Thors kæreste?" Spurgte den ene. "Øh.." Var det eneste jeg svarede. "Må vi godt spørge dig om noget?" Spurgte den ene. Jeg nikkede. "Er Thor okay?" Spurgte en anden. "Jaja, han har det fint!" Svarede jeg. "Godt" pigerne smilte. "Hvorfor skulle han ikke have det okay?" Spurgte jeg. "Han har lagt et billede på Instagram hvor hans øjne er helt røde. Han ligner en der har grædt." Sukkede en af pigerne. "Årh okay, men han har det fantastisk." Svarede jeg. "Farvel piger" smilte jeg og begyndte at gå.
Vi ankom til Nørreport og kom med toget.
"Hvad mente de der piger?" Spurgte jeg, da vi sad i toget. "Det her." Svarede hun og viste mig det billede han havde lagt op. Jeg fik det dårligt. Han ligner virkelig en der har grædt. Hans øjne er helt røde, og hans kinder er også røde. Jeg fik det dårligt med mig selv.
"Tror du han er okay?" Spurgte jeg. "Nej, det tror jeg ikke." Svarede hun ærligt. Jeg sukkede og kiggede ud af vinduet.
Selvfølgelig har han det ikke godt. Jeg har det heller ikke godt.
أنت تقرأ
Purple Light
أدب الهواةDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...