Thor lå og nussede min hovedbund, imens jeg betragtede hans overkrop. "Du vil godt følges med mig til øg ballet, ikk?" Han løftede sine øjenbryn og kiggede mig i øjnene. "Selvfølgelig." Svarede jeg og begyndte at lave cirkler på hans veltrænede mave. "Skal vi ikke sove? Så se til det her en anden dag?" Han ligger sig ned ved siden af mig. "Jo" svarer jeg og putter mig ind til ham. Han kysser mig på munden. Det bliver til et langt kys. Ikke noget snav, bare et langt, blidt og skønt kys. Da vi trækker os smiler han. Jeg smiler også. Vender mig om, så vi ligger i ske. Han tager sin arm omkring mig og hiver mig tæt ind til sig. Jeg mærker varmen fra hans krop, komme over i min.
Mine øjenlåg bliver tungere og tungere og falder til sidst i.
Fredag, inden Cubana:
Jeg stod foran spejlet. I dag havde jeg valgt en sort puffet buksedragt, med lidt blonder for oven, taget mine sorte Toms på, lagt lidt makeup og mit hår er som det plejer. Jeg tog min læderjakke på og svang min taske over skulderen.
Mine forældre var ikke hjemme og kom ikke hjem før søndag. Så jeg regnede med at Thor ville overnatte her.
Jeg gik ud af døren og ned til stationen, hvor jeg skulle mødes med Thor, Anthon, Lauge, Lisa og nogle andre piger. Da jeg kom der ned fik jeg et chok. Hvorfor fanden stod hun der?
Jeg gik med hurtige skridt over til Thor. "Heey smukke!" Sagde han og gav mig elevatorblikket. Han lagde derefter sine arme om mig og gav mig et kys. "Hej" svarede jeg ham bagefter. "Hvorfor er, hun, her!?" Spurgte jeg og kiggede i hendes retning. "Det ved jeg heller ikke.. Men jeg holder mig fra hende i aften, det lover jeg!" Han lagde sine arme omkring mig og kyssede min pande. "Tak" hviskede jeg. "Tænkte også på om du ikke ville sove hos mig? Mine forældre er ikke hjemme og vi, mangler ligesom at færdiggøre noget." Jeg kiggede frækt på ham. "Lad os aftale det" han blinkede og kyssede mig.
Toget kom kørende og vi tog med det.
Vi ankom til Cubana og kom ind på clubben. Vi satte os sammen ved er bord. Anthon og en af pigerne gik op til baren for at hente alkohol til os allesammen. Da de kom tilbage, spurgte Anthon om vi ikke skule lege Jeg har aldrig. Først blev jeg sådan lidt, nej. For det er ikke fordi at jeg har prøvet så meget..
Alle nikkede ja til det, tog et glas og så gik vi i gang.
"Okay. Jeg har aldrig haft sex i et telt." Det var Josephine der sagde det. Hun skulede over til Thor og jeg, mens hun drak af sit glas. Jeg kiggede på Thor. Han tog en meget lille tår. Efter det lagde han sin hånd på mit lår. Det beroligede mig lidt. "Jeg har aldrig kysset med min bedstevens kæreste." Var der en af pigerne der sagde. Jeg kiggede på Anthon. Han sukkede og drak lidt af sit glas.
"Jeg har aldrig fortrudt, da jeg havde sex." Lisa smilte til mig, mens hun sagde det. Jeg gav også hende et svagt smil.
Thor gav mit lår et lille klem igen, inden han drak af sit glas. Det første jeg tænkte på, var om det var mig? Josephine kiggede på ham. Han gav hende et koldt blik. Jeg smilte lidt for mig selv. Thor lagde sit hoved på min skulder og viskede noget til mig; "Det sku ikke dig! Hende. Det ved du!" Sagde han og kyssede derefter min kind. Et smil overtog mine læber. Jeg tror han er HELT færdig med hende nu.
ESTÁS LEYENDO
Purple Light
FanficDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...