Thors synsvinkel:
Det var fantastisk at stå med Emma i mine arme igen. Det har jeg virkelig savnet. Der er bare lige en ting, jeg har glemt at fortælle hende. Jeg fulgtes med en. En hun ikke er glad for..
"Emma, jeg skal lige sige noget." Sagde jeg, og hev hende ud, så vi fik øjenkontakt. "Ja?" Svarede hun sødt. "Jeg har løjet lidt for dig." Startede jeg. Hendes ansigtsudtryk ændrede sig hurtigt.
"Thor, hvorfor kom du aldrig tilbage?" Jeg vendte mig om, og så Josephine. Åh nej. "Flot Thor!" Hun fjernede sig fra mig. "Jose, gå lige ind!" Kommanderede jeg med hende. "Jeg kommer lige om lidt!" Tilføjede jeg og kiggede ned på Emma igen. "Undskyld. Jeg skulle have fortalt dig fra starten af at, jeg fulgtes med hende.." Sukkede jeg. "Gå du bare tilbage til hende." Sagde han koldt. Jeg kunne se på hende at, hun var såret. "Nej Emma. Jeg gider hende ikke. Jeg vil kun være sammen med dig." Sagde jeg og gik helt tæt på hende. "Du ved det ikke kommer til at gå! Der er kun gået 5 minutter, og du har allerede løjet!" Råbte hun op. "Emma.." Jeg hev fat om hendes håndled. "Vi skal ikke være kærester" sagde hun med gråd i stemmen. Ordene gjorde ondt. Virkelig ondt. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige? "Hyg dig" Hun hev sit håndled til sig, og gik indenfor igen. Jeg blev stående udenfor.
Hvorfor skal jeg altid være så dum? Det er jo mig der ødelægger det hver gang. Hvad fanden skal jeg gøre?!
Emmas synsvinkel:
Jeg rev døren op og gik målrettet efter O. Hun var ikke til at finde nogen steder. Jeg så Anthon, Emma, Jacob, Carlo og Maria sidde over i sofaen, så jeg gik over til dem. "Har i set Ophelia?" Spurgte jeg. "Nej, hun gik vidst sammen med Teodor ind på hans værelse" Svarede Jacob. Jeg sukkede. "Er der sker noget? Du græder" det var Anthon. Jeg svarede ham ikke. Begyndte bare at græde. "Ej, kom her!" Anthon rejste sig op, og lagde sine arme omkring mig. Jeg græd ned i hans skulder. "Hvad er der sket?" Spurgte han. "Thor" græd jeg bare. "Hey, du skal ikke græde over ham" trøstede han. "Jeg tager hjem" sagde jeg og fjernede mig fra hans greb. "Nej du gør ikke! Nu skal vi havd det sjovt!" Sagde han og smilte. "Sæt dig ned, så henter jeg noget at drikke!" Han smilte igen. Jeg satte mig ned til de andre uden at sige noget.
Anthon kom tilbage med en masse shots og nogle øl. Jeg var maks klar på at blive fuld!
"Er der ikke en der vil drikke mod mig?" Spurgte jeg og kiggede rundt på de andre. Carlo meldte hurtigt ind, at han godt ville. Jeg smilte. Vi tog begge fem shots og de andre talte ned fra fem. Da de havde talt færdigt, bundede jeg hurtigt de fem shots. "Du da langsom Emma!" Grinte Anthon. "Er du da hurtigere?" Spurgte jeg grinende. "Skal vi tage en kamp?" Han kørte sin hånd gennem sit hår. Jeg nikkede og tog endnu fem shots foran mig.
De andre talte igen fra fem, og vi begyndte begge at bunde de fem shots. Jeg var lidt hurtigere end Anthon. "Wow wow wow, du er faktisk hurtig!" Sagde han chokerende. Jeg grinte ad ham. Imens vi sad her og havde det sjovt, åbnede døren - og personen jeg havde aller mindst lyst til at se, stod søgende og kiggede rundt i rummet. Jeg rullede med mine øjne og tog noget mere at drikke.
YOU ARE READING
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...