1

4K 56 2
                                    

Festen var ved at være slut. Næsten alle var taget hjem. Anthon, Jacob og Teodor var her stadig. "Fucking wild fest mand!" Anthon kom over til Thor og jeg. "Ja!" De andre nikkede sig enig med Thor.

"Skal du med hjem, Emma?" Spurgte Teodor, da de var på vej ud af døren. "Nej, jeg sover hos Thor." Svarede jeg og smilte til dem. "THOR! HUSK BESKYTTELSE!" Blev der råbt, da de var ude af døren. Thor grinte bare. "Kom, vil du med?" Han løftede mig op i brudestilling, og smed mig ind i hans seng. "Jeg elsker dig." Sagde han og gav mig et kys. "Jeg elsker også dig!" Svarer jeg ham og gav også ham et kys...

Jeg vågnede ved en varm ånde i nakken. Jeg vendte mig om på den anden side. Det første jeg fik øje på var selvfølgelig Thor. Han sov. Jeg begyndte stille at lege med hans hår. Det er så blødt.

"Bruuh" Thor rykkede på sig. Jeg grinte af det han brummede. "Hva?" Han åbnede langsomt sine øjne. De var kun halvt åbne. "Godmorgen" fniste jeg og satte mig op. "Godmorgen" svarede han hæst. "Kommer du ikke her ned igen?" Spurgte han og klappede ved siden af sig. Jeg smilte og lagde mig ned til ham. Han lagde sin arm om mig og hev mig ind til sig. Jeg lagde også min arm om ham. "Tillykke" sagde jeg lavt. Jeg kunne mærke at han smilte. "Tak" sagde han. Jeg kiggede op på ham. "Det var så lidt." Han kyssede mig. Jeg kyssede igen.

Døren blev åbnet med et brag og der var nogen der begyndte at synge. Thor træk sig fra vores kys og kiggede mod døren. Ulla, Krista og Karl kom syngende ind med nogle gaver.

De sang færdigt og kom helt hen til os. Thor satte sig op, det samme gjorde jeg. Karl og Krista kom hen og satte sig ved siden af os i sengen.

"Åben den her først!" Insisterede Karl. Thor smilte og tog imod gaven. Han pakkede den stille op. "Ej, tak!" Det var en jakke, som han har snakket meget om. Han gav Krista og Karl et kram.

()

Vi sad allesammen og spiste ude i køkkenet. Jacob var kommet over og spiste sammen med os. "Mor, kommer der nogen over i dag?" Spurgte Thor. "Nej, de kommer først i næste weekend, der var ikke så mange der kunne i dag." Svarede Ulla ham, med et smil. "Okay, så det gør ikke noget hvis vi tager ind til byen senere?" Han tog en bid af sin bolle. "Nej, det helt fint. Men bare kom hjem inden fem - jeg tænkte at vi fire kunne være sammen her i aften, på din fødselsdag." Ulla kiggede på ham. "Jo selvfølgelig." Svarede han og spiste færdig.

Vi var blevet færdige med at spise og var på vej ned til stationen. Thor og jeg gik med flettede fingre. Jacob gik ved siden af Thor.

"Ej Thor!! Tillykke med fødselsdagen!" To piger kom over til os. "Tusind tak." Svarede han og gav dem begge et smil. "Må vi ikke få et billede?" Spurgte en af dem. "Jo da" svarede Thor og fik taget billeder med dem begge to.

Thor snakkede lidt med dem og vi gik videre ned til stationen. Da vi kom ned til stationen tjekkede vi ind med vores rejsekort og gik ud til toget.

Vi satte os ind og toget begyndte at køre.

Purple Lightحيث تعيش القصص. اكتشف الآن