Jeg vågnede og havde enormt ondt i hovedet. Jeg vendte mig om på den anden side, og så William. Han sov stadig. Jeg smilte svagt. Han er faktisk virkelig pæn. Mens jeg lå og beundrede hans ansigt, lagde jeg mærke til at vores tøj lå rundt på gulvet. Jeg kiggede ned ad mig selv, og opdagede at jeg kun havde trusser på. Jeg sukkede og lagde mig flat ned på ryggen.
"Godmorgen smukke." Hørte jeg en hæs stemme sige. Jeg kiggede mod William. Han kiggede allerede på mig. Jeg smilte svagt. "Har du sovet godt?" Spurgte han og kørte sine fingre langsomt gennem mit hår. "Fint, har det bare virkelig dårligt lige nu.." Sukkede jeg. "Årh, tømmermænd?" Spurgte han. Jeg nikkede. "Ved du hvad? Jeg kender den bedste kur mod tømmermænd. Du kan tage et bad hvis du vil, så tager jeg ud og henter det" Han smilte. Jeg nikkede. "Okay, dejligt" Vi satte os begge op i sengen. Han skulle til at rejse sig. Jeg hev blidt fat i hans håndled, så hans hoved kom tæt på mit. Jeg kyssede blidt hans læber. Han smilte og tog noget tøj på. "Forresten" startede jeg. "Lavede vi to egentlig noget i går?" Spurgte jeg. Han bed sig i læben. "Mhm." Han blinkede og forsvandt ud af døren. Jeg smilte svagt og rystede på hovedet. Jeg rejste mig op og tog en trøje op fra gulvet, og tog den på. Jeg fandt mobil henne på bordet, og så at der var et par beskeder fra Thor. Jeg sukkede og læste dem hurtigt igennem.
Kan du ikke lade mig tale ud?
Emma! Helt ærligt..
Er du sammen med William?
Jeg sukkede igen og låste mobilen. Jeg ville bare godt i bad nu.
Jeg fandt badeværelset, og smed hurtigt det tøj jeg nu havde på. Det varme vand gled ned over min nøgne krop. Det var rart. Jeg kom til at tænke på Thor. Jeg savner ham stadig. Men hvad gør jeg med William? Skal jeg fortsætte det jeg har gang i med ham, eller skal jeg fortælle ham at det bare var er engansknald? Hvordan vil han lige reagere på det? Det ved jeg ikke - for jeg kender ham ikke..
"Emma? Er du stadig i bad?" Jeg slukkede hurtigt for bruseren. "Jeg kommer om lidt" svarede jeg tilbage. Jeg tog trøjen på fra før og gik ud til William. Han lå i sengen med nogle poser fra McDonalds. Jeg smilte. Det er det bedste mod tømmermænd!
"Har du fået det bedre?" Spurgte han. "Det får jeg nu." Svarede jeg og satte mig over til ham. Han lagde sin arm omkring mig. "Du er virkelig skøn" han kyssede min kind. Jeg smilte stort og kiggede ham op i øjnene. Uden at tænke over det, placerede jeg mine læber mod hans. Det blev et langt og intimt kys, som udviklede sig til et snav. Han fik sig langsomt lagt oven på mig. Mine hænder fandt vej til hans hår. Jeg hev blidt i det.
Jeg tænkte slet ikke. Kyssede bare videre med William. Tænkte måske lidt på Thor, men hvad kan det nytte? Vi er ikke kærester og bliver det sikkert ikke igen!
Mens vi lå og kyssede, hørte jeg lyde ude fra gangen. Jeg tænkte ikke mere over det, da Williams hånd kom under min trøje.
"Øh.." Vi stoppede vores kys. William kiggede sig over skulderen. "Fuck." Mumlede han og fjernede sig fra mig. Jeg satte mig ordenligt op, og så.. Thor? Hvad fanden laver han her?!
"Undskyld mig, men hvad fandme laver du her?" Spurgte jeg irriteret. Jeg vil bare godt glemme ham!
"Jeg skal snakke med jer" svarede han koldt og blev stående i døråbningen.
YOU ARE READING
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...