Když jsem začala slyšet hlasy lidí, kteří sem pomalu přijížděli, zůstala jsem v chatce. Všechny věci jsem měla už vybalené a ještě jsem se stihla převléknout do kraťasů a obyčejného červeného trika s krátkým rukávem.
Najednou do chatky vtrhla blondýna asi v mém věku. Za sebou táhla dva velké kufry a přes rameno měla ještě střední sportovní tašku. Když se spatřila přiběhla ke mě.
"Ahoj!" řekla s úsměvem. "Ty si ta nová?" položila kufry a tašku odložila na potel naproti.
"Jo." přikývla jsem a natáhla k ní ruku. "Tessa." usmála jsem se. Blondýna mou ruku přijala.
"Gwenny." představila se. "Jsem tu jako druhá?" zeptala se a já přikývla. "Super, takže si můžu vybrat postel." ušklíbla se na mě a vybrala si postel nademnou. "Slyšela jsem, že máš přijet s bráchou." řekla, když si začala vybalovat.
"Jo je tu taky.. Chatka vedle." řekla jsem. "Chceš pomoct?" nabídla jsem se a ukázala na její kufr.
"Jasně." přikývla Gwenny a já si stoupla, abych jí mohla podávat oblečení, které si skládala do skříně, vedle mě. "Kolik ti je?" zeptala se.
"Sedmnáct.. Tobě?"
"Taky." otočila se na mě a usmála se. "Konečně normální člověk. Počkej až uvidíš naše spolubydlící! Jsou to naprostý fifleny."
Přemýšlela jsem, co slovo fiflena znamená. Musela jsem se kousnout do rtu, abych se jí na to nezeptala. Toto slovo rozhodně zapadalo do slovníka normálního puberťáka.
"Ehm.. Jen si odskočím k Tommymu jo?" řekla jsem rychla. Nečekala jsem na její odpověď a vyběhla z chatky. Schůdky jsem seskočila a zamířila k vedlejší chatce. Neklapala jsem a prostě vtrhla dovnitř. Zapomněla jsem, že jemu už tam spolubydlící dorazili možná taky.
Dívali se na mě tři cizí kluci. Brácha si zrovna s jedním povídal.
"Kdo si?" zeptal se mě zvědavě jeden blonďák. Ti dva si mě jen prohlíželi.
"Ehm.." najednou jsem nebyla schopná slova, protože jsem si všimla, že ten jeden je bez trika. Jeho hruď byla přímo dokonalá. Došlo mi, že na něho koukám, tak jsem rychle odvrátila zrak na bráchu.
"To je moje sestra.." zachránil mě Tommy a stoupl si vedle mě. "Tessa."
"Ahoj." dostala jsem ze sebe a už už jsem chtěla udělat pukrle. Přišel ke mě ten blonďák.
"Mike." podal mi ruku a já jí přijala. Potom ke mě přišel i ten druhý.
"Peter." usmál se. Úsměv jsem mu oplatila. Kluk bez trička zůstal na svém místě a jen se na mě koukl.
"Cal." představil se a oblíkl si černé triko, které mu perfektně sedělo. Brácha se na mě koukl.
"Chtěla si něco?" zeptal se.
"To počká.." začala jsem couvat pozpátku z chatky pryč. "Mějte se kluci." otočila jsem se na podpatku a zamířila zpět ke mě. Když jsem dorazila byli tam dvě holky navíc. Obě namalované a v drahém oblečení.
Gwenny ke mě přiskočila. "Už jsem se bála, že to tu sama nepřežiju." zašeptala mi do ucha a já se usmála. Holky se na mě koukly a sjely mě pohledem.
"Nová?" zeptala se jedna a vypadala jako živá Barbie.
"Jo. Tessa." natáhla jsem k ní ruku, ale jen se naní koukl a potom se otočila ke své kamarádce a něco jí pošeptala a ta se rozesmála. Zase jsem ruku stáhla.
"Představují ti Britney a Medison." pošeptala mi Gwenny do ucha.
Seděli jsme v místnosti, která sloužila jako jídelna. Já seděla jen s Gwenny. Britney a Medison seděli s jejich dalšími kamarádkami. Popravdě mi to nevadí.. Stačila mi chvilka, a zjistila, jsem že k nim rozhodně patřit nechci.
Brácha seděl s klukama u stolu vedle nás. Na to, že se mu sem nechtělo, se skamarádil rychle.
"Jsem ráda, že se nás tu tak moc sešlo." začala Kira. "Jsou tu nový nejmladší kadeti." usmála se a ukázala ke stolu, kde seděli nejmenší, kteří tu byli poprvé. "A taky tu máme Tessu a Toma! Jsou to děti mé kamarádky.."
Najednou se na mě všichni koukli. Proč se nekoukli i na bráchu? Proč jsem tu vždycky jen já?
"Je to v pohodě.." zašeptala vedle mě Gwenny a já přikývla.
"Ahoj." řekla jsem s úsměvem, který nebyl přirozený. Všimla jsem si jak se na mě Cal kouká. Jakoby o něčem přemýšlel.
Kira tleskla a všechny oči se zase obrátili na ní. Oddychla jsem si. "Teď si zahrajme vybíjenou!" řekla. "Po družstvech, tak se rozdělte!"
"Tess vezmi svou kamarádku a pojďte k nám!" zavolal na nás brácha. Koukla jsem se na Gwenny a ta přikývla. Došli jsme k jejich stolu.
"Jak se vybíjená hraje?" zeptala jsem se. Všichni se na mě koukli pohledem, který jasně naznačoval v jakém světě to žiju, že tu hru neznám.
"Tess, když jsem se na ní díval na zá-" začal brácha, ale rychle si odkašlal. "Doma." dořekl.
"Víš, že mě ty tvý hloupý hry nezajímají." založila jsem si dotčeně ruce na hrudi.
"Vysvětlím ti to." nabídl se Cal.
Po vysvětlení jsme se shromáždili na hřišti. Přidala se k nám ještě jedna holka jménem Clary. Nebyla jsem si jistá, jestli to chápu, ale než jsem se nadála hra začala. Míč lítal sem a tam a já nevěděla, co dělat.
"Tesso pozor!" vykřikla Gwenn. Nechápavě jsem se rozhlídla a uviděla, jak na mě míří míč. Ale bylo pozdě, míš mě zasáhl přímo do obličeje a já spadla na zadek.
Ahojky tak jsem tu s novou kapitolou :) Chtěla bych vás poprosit o jednu věc :) S @Jita25 jsme si založili společný profil a teď píšeme knížku. Byla bych ráda, kdyby jste se na ní koukli. Najdete nás pod názvem @TwoGirls007 a příběh se jmenuje Lonely girl :)
ČTEŠ
Princess..? Oh no!
RomanceJaké to je pocházet z královské rodiny? To se dozvíte v příběhu :) Pokračovaní Princess or not?