"A vaše oblíbená činnost, princezno?" zeptal se Daniel. Zrovna jsme se procházeli po zahradě. Byl velice milý a pohledný. Měl světlé vlasy a zelené oči. Ale na Cala neměl v žádném směru.
"Ráda hraju na klavír,"usmála jsem se. "To mám po matce. A taky ráda kreslím a fotím po otci."
"Zahrajete mi něco?" vydechl. Podívala jsem se na něho a přikývla. Vydali jsme se do hudební místnosti. Ukázala jsem na křeslo a naznačila mu, aby se posadil. Potom jsem si sedla ke klavíru a upravila si sukni šatů. Přiložila jsem prsty na klávesy a začala hrát.(video)
Při hraní jsem myslela na rodinu a na Cala. Hlavně na něho. Už tím, že se ta píseň jmenovala Take me home. Představovala jsem si, že až to skončí budeme už jen spolu. Ani jsem si nevšimla, že hraní přilákalo ostatní soutěžící i mámu s Mel a Tommym.
Když jsem dohrála, místností se ozval potlesk. Stoupla jsem si a uklonila se. Vyhledala jsem Cala . Stál skoro za všemi a opíral se o zeď. Usmál se a já mu úsměv oplatila.
Dveře mé ložnice se otevřeli a mě to celkem vyděsilo, protože jsem zrovna vylezla ze sprchy a okolo sebe jsem měla jen ručník. Ale když jsem viděla osobu, která za sebou rychle zavřela dveře mé srdce poskočilo.
"Co tu děláš?" objala jsem Cala, který mi dal pusu do vlasů.
"Chtěl jsem tě vidět," potom mu asi došlo, že na sobě skoro nic nemám.
"Jen na sebe něco hodím," usmála jsem se a v šatně jsem si vzala legíny a triko se spodním prádlem. V koupelně jsem se rychle převlékla a vlhké vlasy jsem si dala do culíku. Když jsem vyšla z koupelny, Cal seděl na posteli a čekal.
Došla jsem k němu a sedla si mu na klín. Omotala jsem mu ruce okolo krku.
"Není to zakázano? Můžu tu vůbec být?" zeptal se a políbil mě na krk.
"Myslím, že ne," zasmála jsem se. "Ale to nevadí," přitiskla jsem rty na ty jeho a políbila ho. "Protože si mi chyběl," zašeptala jsem mezi polibkem. "A protože tě tak moc miluje," Cal se zasmál a odtáhl se. Pohladil mě po tváři a zadíval se mi do očí. "Co?" zeptala jsem se.
"Sluší ti to, i když nemáš drahé šaty," zašeptal. "Ani nevím jestli si tě zasloužím," povzdychl si a já rychle uchopila jeho obličej do dlaní.
"Podívej se na mě Calume. Jsi tady, protože tě miluju a nedokážu si představit nikoho jiného. Když zavřu oči vidím tebe, když slyším tvé jméno, rozbuší se mi srdce. A to nemluvím o tom, že když tě vidím, chci tě políbit. To je to, co děláš se mnou. Opravdu si myslíš, že si mě nazasloužíš?" Cal se na mě díval a byl trochu překvapen, že jsem použila jeho celé jméno. Už na začátku mi řekl, že nesnáší když mu tak někdo řekne.
"Ty víš, že nemám rád, když mi někdo řekne Calume," zašeptal. "Ale od tebe mi to vůbec nevadí," usmál se a znovu mě políbil. Opatrně mě položil na postel a lehl vedle mě. A potom jsem prostě leželi vedle sebe. Dívali se navzájem do očí a měli spojené ruce. Když se potom Cal musel nenápadně vyplížit ven, naposledy mě políbil a já se dala do přípravy na večeři.
Vešla jsem do jídelny, kde už všichni byli. Zamířila jsem na své místo vedle Tommyho a Gwenny. Na sobě jsem měla jednoduché červené šaty a vlasy jsem měla spletené do copu. Cal seděl naproti mě a já věděla, že nebude lehké se na něho nedívat.
"Thereso slyšel jsem, že si dnes hrála na klavír," usmál se na mě táta a já přikývla. "Nehrála si od té doby, co-" tu větu nedořekl, ale já věděla, co myslel. Nehrála jsem od té doby, co umřel děda. Ndmohla jsem si sednout ke klavíru a prostě hrát. Nedokázala jsem to. Podívala jsem se na tátu a všimla si jeho bolesti v očích. Máma se natáhla pro jeho ruku a chytla ho.
"Lucasi je to v pořádku," zašeptala. Ostatní dělali, že se nic neděje a dali se do jídla. Jediný účastník, který se o mě bál byl Cal. Cítila jsem na sobě jeho pohled. A taky jsem cítila slzy, které se mi drali do očí. Vzpomínka na dědu mě stále bolela. Zvedla jsem oči a setkala se s Calovim pohledem. Tommy mě vzal pod stolem za ruku a já se na něho vděčně usmála.
Potom jsem se pustila do jídla, které mi připadalo bez chuti.
"Princezno mohl bych požádat o vaši přítomnost po večeři?" zeptal se jeden soutěžící- Charlie. Ještě jsem s ním moc nemluvila. A jako každý i on byl pohledný. Věděla jsem, že nesmím odmítnout a proto jsem přikývla.
"Jistě."
-Nahoře máte Charlieho :)
-Chcete abych přidávala postupně všechny soutěžící?
-Tessyny šaty :)
ČTEŠ
Princess..? Oh no!
Storie d'amoreJaké to je pocházet z královské rodiny? To se dozvíte v příběhu :) Pokračovaní Princess or not?