*7*

5.2K 374 18
                                    

Byla jsem u Kiry v kanceláři a volala do zámku. Prvně to vzala babička a chtěla si se mnou šíleně povídat. Ale já na ní dnes neměla čas. 

"Omlouvám se babičko, ale máš tam mamku?" vtrhla jsem jí do řeči.

"Á.. Mělo mě napadnout, že budeš chtít mluvit s maminkou." i přesto, že jsem babičku neviděla, věděla jsem že se usmívá. "Hned jí najdu."

"Děkuju." Babičce trvalo najít mamku zhruba 5 minut. Hned jak si mamka vzala od babičky sluchátko vyhrkla na mě, jestli jsem v pořádku.

"Ano." řekla jsem rychle. "V pořádku jsem.." jen mám popletené srdce.. řekla jsem si pro sebe. "Jen jsem dostala balonem do hlavy.. Ale jsem v pořádku." 

"Takže se tu tam líbí?" zeptala se.

"Ano." odpověděla jsem popravdě. "Mami můžu se tě na něco zeptat?"

"Jistě drahoušku."

"Jak si poznala, že miluješ tátu? Ne že bych se zamilovala.. Jen mě to zajímá.. Nikdy si mi to totiž neřekla." 

"Bylo to tak náhlé.." začala. "Milovala jsem někoho jiného, když jsem se přihlásila do soutěže.. Ale jak jsem byla v soutěži dýl.. Začala jsem ho prostě milovat. Jeho chůzi, mluvení, oči, chování, úplně vše." poznala jsem, že se máma usmívá. Vždycky to poznám podle tonu hlasu.

"Děkuju." řekla jsem. "Mami musím končit.. Budeme dělat táborová trička." 

"Dobře. Pozdravuj Thomase. Máme vás s tatínkem oba dva rádi.. Posílám oboum pusu." 

"Dobře. Ahoj." zavěsila jsem a položila mobil na Kiřin stůl. Vyšla jsem ven a zamířila do jídelny, kde máme dělat trika.

"Ahoj." usmála se na mě Gwenny, která seděla s klukama u stolu. Zmáčkla jsem se vedle Tommyho a Cala.

"Mám tě pozdravovat od našich." oznámila jsem Tommymu a vzala si jedno bílé triko.

"Nechtěli se mnou mluvit?" zeptal se nechápavě.

"Řekla jsem, že máš hodně práce." vysvětlila jsem. 

"Aha.. Už jsem si říkal, že by nechtěli mluvit s jejich dokonalým sy- AU!" vykřikl, když jsem ho bouchla do břicha.

"Nezapomeň, kdo je tu starší." zasyčela jsem. Tommy zvedl ruce na ústup a potom se celý náš stůl rozesmál, až se po nás ostatní koukli.


"Panebože, nemůžu uvěřit že princezna z Lotrinie přijede!" vykřikla nadšeně Medison, když jsme došli s Gwenny do chatky. Zarazila jsem se. 

"Princezna z Lotrinie?" zeptala jsem se, abych se ujistila, že jsem neslyšela špatně.

"Ano.. Ale neboj s takovou nickou se nebude zahazovat." zasmála se Britney a já vyběhla z chatky. Běžela jsem za Tommy, ale v jeho chatce nebyl. Našla jsem ho s klukama u jezera jak se koupali. 

"Tommy!" vykřikla jsem z mola, protože byli ve vodě. Tommy ke mě doplaval.

"Co se děje Tesso?" zeptal se.

"Přijete Katniss!" vyhrkla jsem. "A jestli s ní přijede i Jonathan.. Poznají nás Tommy.." zašeptala jsem a sedla si na kraj mola. Tommy se vyhoupl vedle mě.

"Třeba nás neprozadí.." začal Tommy, ale já se na něho koukla.

"Neprozradí? Katniss mě nesnáší.. A Jonathan? Myslí, si že si ho jednou vezmu." 

"Koho si vezmeš?" doplaval k nám Cal. 

"Nikdo." řekla jsem rychle a usmála se. "Jaká je voda?" zeptala jsem se.

"Proč jí nezkusíš?" zvedl obočí.

"Protože nemám plavky?" 

"A to vadí?" zasmál se a chytl mě za kotník. 

"Cale, co to děláš?" vypískla jsem, ale bylo pozdě. Cal mě stáhl dolů a já spadla do vody. Potopila jsem se pod vodu a když jsem vyplavala rozkašlala jsem se. Potom jsem se koukla vraždícím pohledem na Cala.

"Tak jaká je voda?" zeptal se s úsměvem a já ho pokusila potopit, ale byl silnější. Vzal mě za obě zápěstí a zadíval se mi do očí. "Nezahrával bych si princezno." zašeptal mi do ucha.

"Ty nepomůžeš své sestře?" koukla jsem se na molo, kde stál Tommy a pobaveně nás pozoroval. 

"Ani ne." zasmál se a skočil do vody. Odplaval dozadu za ostatníma a nechal mě s Calem o samotě.

"Už mi řekneš kdo přijede?" zeptal se znovu a já si povzdychla.

"Katniss a Jonathan.. Jsou to děti Lotrinského krále.." řekla jsem. 

"Znají tě?" zeptal se a já přikývla. "A ty se bojíš, že tě vyzradí?" znovu jsem přikývla. "Nemusíš se bát.. Budu tu pro tebe Tesso, dobře?" zeptal se.

"Budeš?" zašeptala jsem a on přikývl. "Děkuju."

"Nemusíš děkovat." zašeptal a dal mi pusu do vlasů. "Dělám to rád."


Všichni byli nadšeni, že sem přijede královská rodina. Kdyby jen věděli, že už tu jednu mají.. Pomyslela jsem. Zjistila jsem, že Kira o tomto neměla ani ponětí a byla dost překvapená, když přijela limuzína. Stála jsem vzadu, abych nešla vidět a Cal mě ochranitelsky držel za ruku.

Když jsem se vypařila a myslela jsem, že jsem sama, pletla jsem se. 

"Zajímalo by mě, co tu květinka jako ty dělá." ozvalo se za mnou a já ten hlas, hned poznala. Otočila jsem se.

"Jonathane." kývla jsem na pozdrav.

"Thereso." usmál se. "Jsem rád, že tě po takové dlouhé době vidím." 

"Jonathane, nikdo neví, že jsem princezna.. Prosím neprozraďte mě." 

"Já tě neprozradí.." pokrčil rameny. "Ale nevím, co udělá Katniss.. Víš přece jak tě nemá ráda." 

"Ano to nemám." ozval se za mnou ten nejhorší hlas na světě.


Nahoře máte Katniss a Jonathana :)





Princess..? Oh no!Kde žijí příběhy. Začni objevovat