Před 2 lety:
Těšila jsem se až přijede moje nejlepší kamarádka. Těšila jsem, až konečně dorazí Katniss. Měla jsem už vše naplánované. Pojedeme se projet na koních, pustím si film v kině a další úžasné věci. Hrála jsem si s náramkem přátelství, který jsme si vyrobili když nám bylo deset.
Konečně se ozvala fanfára a já vyběhla z pokoje. Na schodech jsem se zastavila a čekala až vejde. Když se konečně otevřeli dveře rozběhla jsem se dolů.
"Katniss!" vyhrkla jsem nadšeně a objala jí. Už v té chvíli mi mělo dojít, že tu něco nesedí. Vůbec mě neobjala nazpět. Ani se neusmála. Ale říkala jsem si, že je prostě unavená z cesty. Odtáhla jsem se a usmála se na Jonathana. "Jonathane," uklonila jsem se.
"Sladká Theresa!" usmál se a přišel mě obejmout. Zasmála jsem se, když mě vyzvedl do výšky.
"Můžete toho nechat?" zeptala se Katniss. Jonathan mě pustil na zem a já se nechápavě podívala na Katniss.
"Děje se něco?" zeptala jsem se.
"Chováte se dětinsky," zasyčela. "Odneste mé kufry do komnaty," otočila se na svou komornou, která jen přikývla. "Nechtěla by si konečně udělat nějaký ples, aby si vypadala jako pravá princezna?"
"O čem to mluvíš?" zeptala jsme se nechápavě a vydala se za ní, protože se vydala po schodech nahoru.
"Mluvím o tom, že svou roli nebereš vážně," odsekla. "Stále si hraješ na nějaké malé děcko. Ale něco ti řeknu, jsi princezna a budoucí královna, tak už něco dělej!"
Vločka zastavil u dědova hrobu a já seskočila dolů. Sedla jsem si na zem a dívala se na náhrobní kámen. Jak mi to máma mohla udělat, když ví, jaký mám problém s Katniss. Lehla jsem si do měkké trávy a dala jsem prostor vzpomínkám.
Udělala jsem ples jak Katniss chtěla. Myslela jsem si, že to mezi námi potom bude zase dobrá. Ale v ten večer se zničilo naše přátelství. Měla jsem na sobě pohádkové šaty a na ples došlo plno mladých lidí, které jsem neznala. A mezitím byl i Blake. Blake byl princ, který byl ve všem okouzlující. Byl o tři roky starší a mě se prostě líbil.
Svěřila jsem se Katniss, která se na mě usmála a řekla, ať něco udělám. Když jsem potom chtěla jít za Blakem a říct mu to,nenašla jsem ho. Ke všemu nikde nebyla ani Katniss. Zklamaně jsem vyšla ze sálu a vydala se na střechu.
Ale když jsem tam došla, čekalo mě překvapení ve formě líbající se Katniss a Blaka. "Co se tu děje?" zeptala jsem se. Blake něco zamumlal a odešel pryč. Podívala jsem se na Katniss a už jsem nedokázala zadržet slzy. "Myslela jsem si, že jsme kamarádky," zašeptala jsem.
"Nikdy jsme nebyli kamarádky, Thereso. Vždycky si měla lepší život než já! Rodiče tě měli radši! A já chtěla mít to co ty! Jsi bohatší a slavnější! Budeš větší královnou než bych byla já! Byla jsem s tebou jenom proto, aby si mě všiml svět!"
Její slova byli jako nůž, který se mi zabodával do srdce. Potom udělala něco, co mě zlomilo úplně. Strhla si náramek přátelství a hodila mi ho k nohám.
"Myslela jsem si, že by si mohla být stejná jako já! Zajímat se jen o slávu a krásu.. Ale ty si na to moc milá. A já milé osoby nemám ráda," ušklíbla se a prošla kolem mě. Chytla jsem jí za paži. Koukla se na mě.
"Zítra odjeď. Nechci tady někoho jako jsi ty."
"Jak si přejete, princezno," řekla ironicky a odešla. Potom jsem si sedla na houpačku. Už jsem nebrečela protože mi došlo, že jsem přišla jen o někoho na koho bych se nikdy nemohla spolehnout.
"Tesso?" ozvala se za mnou a já se otočila.
"Bellamy," zašeptala jsem. Cítila jsem jak mi slza teče po tváři.
"Stalo se něco?" vyhrkl a než jsem se nadála klečel vedle mě. Zakroutila jsem hlavou. "To vidím," ušklíbl se a utřel mi palcem slzu, která mi právě vytekla z oka. "Budu hádat je to kvůli té nafrněné slepici, která sem přijela?"
Jeho přirovnání mě rozesmála. Prokoukl jí dřív než já a to jí viděl poprvé. Když jsem se přestala smát, přikývla jsem.
"Ta slepice se jmenuje Katniss," řekla jsem.
"Myslím, že jí budu říkat Nafrněná slepice," mrkl na mě. "Uděla ti něco?" opatrně mě vzal za ruku.
"Dělala že je má přítelkyně. Potom řekla, že to dělala jen kvůli slávě," zašeptala jsem. "Co když mě takhle vidí všichni, Bellamy?" podívala jsem se mu do očí. "Co když se mnou, chtějí být kvůli slávě?" Bellamy mě opatrně objal, jakoby se bál, že mu za to nadám.
"Jsou tu kvůli tobě Tesso, ne kvůli slávě," zašeptal. "A vím o jednom člověku, u kterého to je jisté."
"Kdo?" nechápavě jsem se na něho podívala.
"Já," usmál se.
-Tak co říkáte na novou kapitolu? :) :)
ČTEŠ
Princess..? Oh no!
RomantizmJaké to je pocházet z královské rodiny? To se dozvíte v příběhu :) Pokračovaní Princess or not?