Odpovědi

3.3K 194 9
                                    

Ivajda

Tess: kdyby si mohla.. utekla by si z paláce zase na tábor?

- Ano udělala bych to, ale nemůžu protože vím, že by to ublížilo mým rodičům. A ikdyž jsem na ně teď naštvaná, miluju je, a nechci jim ublížit.

Nico_Loves_Thomas

Matka Tess: Proč nezrušite soutěž?

-Vím jaké to je mím první lásku a věřím, že Cal je správný kluk.. Ale myslím, že Tess by si měla vybrat jak chce ona. Nemám nic proti tomu, aby se do soutěže přihlásil i Cal.

Cale: Přihlásíš se a budeš bojovat v soutěži?

-Rozhodně ano.

vikitofan02

Otec Tess:je zpusob jak zrusit soutez a jestli jo proc ji nezrusite 

- Ano je.. Chtěl jsem jí zrušit i já.. Ale jak to dopadlo? Mám nádhernou ženu a nádherné děti.. Věřím, že Tess si to užije stejně jako já.

Tess: co by jsi delala kdyby jsi si nemohla vzit Cala

-Asi nic.. Ale vím, že bych nedokázala milovat nikoho jiného.

me-neznas

Tess co bys udělala kdyby sis musela vzít někoho jiného než Caluma? A co když se do někoho zamiluješ jako tvá matka?

-Opravdu netuším, co bych dělala. Všechno je tak složité, když jste princezna.. A když se zamiluju? Znamenalo by to, že budu šťastná..

MelindaBell01

Tessa: Koho by sis vybrala radši - Cala (první lásku) nebo Jonathana (pro dobro království)?

-Cala. Jonathana bych si nikdy nevybrala ani kdyby to bylo pro dobro království.

Jonathan: Miluješ Tessu nebo s ní hraješ jen nějakou hru? 

-No uznejte sami, nebyl by to nádherný pár? Já bohatý a pohledný a Tessa bohatá a krásná?

Cal: Budeš o Tessu bojovat nebo jsi se do soutěže ani nehlásil?

-O Tessu stojí bojovat!

Adeell222

Call: Chybí Ti Tessa?-

-Každy den bez Tessy je jako den bez slunce.. Stačí vám to jako odpověď?

Tessa: Kdyby jsem měla na výběr, radši by jsi se vzdala rodiny a šla za Callem, nebo se vzdala Calla a žila s rodinou a chlapcem, co vyhraje soutěž? 

-Je to zajímavá otázka.. A přesto, že Cala miluju, nedokázala bych ublížit své rodině. Nejlepší možnost by byla to spojit.

Jonathan: Co si myslíš o Callovi?-Je to jen chudák, který chce slávu. Proto chce Tessu.


Krevetecoseneji

Tessa- Libi se ti zivot jako princezna? Nebo bys radsi byla obycejna divka.

-Život princezny je velmi složitý, ale když si na něho zvyknete, už to není tak hrozné.. Ale jako obyčejná dívka, bych aspoň mohla být s Calem.

Princess..? Oh no!Kde žijí příběhy. Začni objevovat