***********************
Bora Soysal
Zaman gelmişti. Ne Eylül derdi kalmıştı ne de bugün antrenman vardı ve Ekin'den öğrendiğim kadarıyla Ada'nın da Çarşamba günleri boş günüydü. Yani bugün Çarşamba ve tam zamanı.
Staj yeri tam İstanbul da sayılmaz hatta sayılmayı bırakın şehir dışı gibi bir yerde bulunuyor. İstanbul ile yaklaşık 2 saat arası var. Ankara ile Kırıkkale arası bile bir saat düşünün Ankara'da olsam şehir dışına çıkmış oluyorum. Ama İstanbul'dayım ve şehir dışını bırakın iki saat yol çekiyorum ve Aman Allahım! bir arpa boyu yol ilerlememiş sayılıyorum. Ulan gidiyorsun gidiyorsun hala İstanbul.
Atarlı Bora yeniden sahalar da özletmişti kendini. Evet Boracım bu geri dönüşü neye borçluyuz?
Harbi ya neydi bugün üzerimdeki bu sinir stres?
Pekala sakinim o zaman devam edeyim. Tamaam, uzun yolları çok severim ama arabayı ben kullanmıyorsam!
Ya da yanımda biri varsa. Ne bileyim yalnızsam ne işim var saçma sapan uykun geliyor , sürekli benzin bitiyor felan hatta bir süre sonra müzik dinlemekten bile bıkıyorsun ve kendi kendine konuşmaya başlıyorsun. Ulan psikolojisi bozulur insanın . Bir de küçükken salak saçma hayallerimiz vardı ya yok kamyon şoförü olmak felan. Allahım iyiki mesleğimizi çocukluk hayallerimize göre şekillendirmiyorsun.
Hayır nedir yani kamyon şoförlüğü? Taksicilik? Bakkalcı felan.
Bakkalcının bence hala gideri var Bora bilirsin sınırsız çikolata cips felan bak canım çekti iyi mi ... Nereden geldik biz bu konuya?
Klasik bir göz devirmeden sonra yatağımda dönmekten kendini aşmış yorganı düzeltmeye çalışarak düşüncelerime devam ettim.
Harbi nereden gelmiştim lan ben buraya en son staj yerini düşünüyordum gideceğim yolu felan. Neyse staj yerinin bulunduğu bölgenin gelişmemiş keşfedilmemiş gibi bir havası var. Bunun nedeni; gelir durumu normalin üstünde olan genelde toton delikanlılar ile altın kızların yaşadığı mahallelerden oluşması. (Edit: Tabirlerimi tuhaf bulmuş olabilirsiniz ama "yaşlı" diye hitap etmeyi sevmiyorum onların gönülleri genç olsun yeter.)
Bu kadar bilgiye sahip olamamın nedenine gelirsek ego kasmak gibi olmasın her yerde olduğu gibi ortaklıkla kurduğumuz bir şirketimiz de orada bulunuyor.
'İşte bilirsiniz yada durun nereden bileceksiniz zengin olan benim sonuçta.'
Küçük bir kahkaha attım kendimce. Alarmdan önce kalktığım için sadece yatıyordum çünkü daha çok erkendi hatta lanet olasıca alarmı geç kalmamak için erkene kurmuştum bu yüzden şuan benim için erkenin de erkeniydi. Ve böyle zamanlarda klasik bir şeydir bilirsiniz uyumak istersin ama geri uykuya dalamazsın.
Çünkü o deniz değil...(Görmemiş gibi yapın fizik çalıştıktan sonra bu bölümü yazdım akli dengemi kaybetmiş olabilirim hdjkfhd)
Artık göz devirmeyi bıraktım ve ıslak odunun hayalini kurup iç sese katliam planları felan yaptım bir süre.
Neyse nerede kaldım hmm evet uykunun kaçması. Kaçmayı bırakın hatta uyku ayaklarını götüne vura vura ve pic smile yapa yapa uzaklaştığı için yatakta sizde saçma sapan döner durursunuz. Hah işte bende o anlardan birini yaşadığım için saçmalıyordum.
'Off daha çok mu acaba ya alarm çalmasına . Hayır artık kendime saygım kalmadı bunu dışa vurmaya korkuyorum. ' diye dıştan söylediğim sıra alarmın sesi ile hafif bir gülümseme aldı suratımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~YAZ YAĞMURU~
Romance"Ada sence bizim birbirimizi bulmamız kader değil mi?" Yeşilin tonu ormanları utandıracak , aralara karışmış olan mavinin tonu okyanusları kıskandıracak, en açık tonda ki kahverengi ile toprağı hatırlatacak gözlerini ; rengi sarılıktan dolayı ölü y...