Otvorila sam oči i shvatila sam da se nalazim na kauču u dnevnoj sobi. Nasmiješila sam se kad sam shvatila u čijem sam zagrljaju.
"Harry? Harold? Hazz? " govorila sam pokušavajući se izvući iz njegovog zagrljaja. No nije mi uspjelo kao ni ostalih milijun puta do sad.
"Jutro. " prošaptao je još uvijek me ne puštajući iz zagrljaja.
"No, no. Mislim da bi mogli ustati. Prošlo je podne. " rekla sam te je on sljedećeg trenutka bio na putu za kupaonicu. Danas ima nekakvi intervju ili što već, a onda, za kojih dva tjedna kreću na europski dio On The Road Again turneje.
"Šalim seee. " viknula sam za njim gledajući na sat koji se nalazio na zidu dnevne sobe. Tek je prošlo devet sati.
"Nisi fer, Cattie." Rekao je te je došao do mene I sjeo je na kauč. Uzela sam svoj mobitel u ruke dok je on uzeo daljinski I upalio je televizor.
"Imam osamdeset propuštenih poziva I dvjesto dvadeset I tri poruke" rekla sam smijući se.
"Stvarno su se potrudili." Rekao je Harry dok sam ja samo kimnula glavom. Ulogirala sam se na Twitter.
"Izgleda da cvatu ruže u životu mlade pjevačice Catherine Moore i Harrya Stylesa, pjevača benda One Direction. Naime, jučer u večernjim satima, Harry je na Instagram postavio sliku sebe i Catherine dok je ona netom nakon toga postavila sliku na kojoj su vrlo prisni te je time potvrdila naše sumnje. Directionerke, izgleda da Harry više nije slobodan. " TV voditeljica je govorila dok smo se ja I Harry smijali. Promijenio je kanal na neki na kojem je bio neki crtić, a onda sam ja ustala te sam krenula u svoju sobu kako bih se obukla.
"Dolaze ovamo. " rekao je Harry prije negoli sam mu nestala iz vida.
Ušla sam u svoju sobu te sam otvorila svoj ormar. Šesti mjesec je i vani je koliko- toliko toplo tako da sam izvukla crvenu lepršavu haljinicu. Ubrzo sam bila u kupaonici. Obavila sam sve što sam trebala te je tog trenutka netko počeo zvoniti. Izašla sam iz kupaonice i došla sam do Harrya.
"Game on." Rekla sam te me Harry primio za ruku. Smiješno je to da nam za ovaj 'plan' nisu trebale riječi već samo pogledi, osmijesi i podizanje obrva.
Došli smo do vrata te sam ih ja otključala I otvorila.
"Uuu, Tim, Finn, kako ste velikodušni. Odlučili ste nas posjetiti. '' Harry je rekao, a ja sam se nasmiješila. Oni su nas samo pogledali, a onda su ušli unutra. Znali su da bi gospodin Atkins mogao prisluškivati. On je malo stari gospodin, djed dvama unukama koje su često ovdje, vjerojatno zbog mene i Harrya. Neki govore da su žene one koje prisluškuju i koje žele sve znati, ali vjerujte mi, g. Atkins je pravi dokaz da nisu.''Kako ste mogli to učiniti? Jučer sam ti lijepo rekao da se seliš i da vaša veza ne dolazi u obzir. '' Tim je počeo malo glasnije govoriti, dok smo se Harry i ja samo smijali i preokretali očima. Naravno, naše dvije najdraže osobe na cijelom svijetu, Tim i Finn, to nisu mogli vidjeti jer smo im bili okrenuti leđima. Ušli smo u dnevnu sobu i sjeli smo na kauč. Izgledali smo kao mala djeca koja su nešto krivo učinila i sad i roditelji kore. Nasmijala sam se na tu pomisao.
''Vama je ovo smiješno?'' Finn je rekao, a Harry i ja smo odmahnuli glavama još uvijek se smijući.
''Što ćete sad kad cijeli svijet zna za našu vezu?'' upitala sam. Da, vezu koja je lažna. Ali oni to ne moraju znati.
''Zakamuflirat ćemo to, Catherine.'' Finn je odgovorio gledajući me. Možete vi to zakamuflirati, ali Hazz i ja ćemo vama zakamuflirati ured. Nećete ni znati što se dogodilo.
''Ti se danas seliš i izgledat će kao da ste se posvađali, a onda će Harry biti viđen s drugom curom. '' Tim je ukratko objasnio što namjeravaju učiniti, a ja sam odmahnula glavom te sam jače stegnula Harryevu ruku na što mi je on uzvratio pogledom koji govori 'Sve će biti u redu'. No, znala sam da neće.
''Ona ne ide nikud.'' Harry je smireno rekao, dok su se ova dvojica počeli smijati.
'''Ide, i to upravo sad.'' Finn je rekao i povukao me za ruku. Harry me nije htio pustiti, ali sam mu uputila pogled te me je tog trenutka pustio.
''Pustite nas barem da se oprostimo.'' viknula sam na Finna i Tima, koji su samo slegnuli ramenima te su se okrenuli i otišli su u hodnik.
''Ne brini. Vidjet ćemo se. To ti obećajem. Volim te, Cattie. '' Harry je govorio gledajući me, a onda me je snažno zagrlio.
''Volim te.'' tiho sam rekla te sam se nasmiješila. ''Moramo se dogovoriti za operaciju 'Timov i Finnov ured'.''šapnula sam, a on je kimnuo glavom.
''Idemo, Catherine.'' Tim je rekao, a ja sam se odvojila od Harrya te sam uzela svoju torbu u koju sam stavila mobitel i još neke sitnice.
Sljedećeg trenutka nalazila sam se u autu sa zatamnjenim staklima.''Mrzim vas.'' rekla sam gledajući u svoj mobitel ulazeći pod poruke.
TO: Hazza
Javit ću ti adresu čim stignem- C. xoxo
FROM: Hazza
Već mi nedostaješ. -ATL, H. x
Nasmiješila sam se te sam mobitel stavila u torbu.
Zašto nam ovo rade? Ne razumijem ih. No, razumijem jednu stvar. Čim se ugovor istekne napuštam Modest!. E, pa neka si oni nađu nekog drugog preko koga će dobivati novac. Ipak, sve se vrti oko publiciteta, barem tako ova dvojica govore.''Stigli smo, Catherine.''
''Mogao bi mi otvoriti vrata da izađem. Znaš, Ja sam ipak pristala na ovo, i ipak je moj položaj viši nego tvoj. Barem što se novaca tiče.'' rekla sam te me on pogledao.
''Kad izađeš van, Nick će ti pomoći da se provučeš kroz gužvu. Penthouse na zadnjem katu, broj 169. '' rekao je te mi je otvorio vrata. Izašla sam. Naravno da su zvali novinare, uopće nisam iznenađena. Nick se našao s moje strane i pomogao mi je da uđem u veliku zgradu.
Ušla sam u dizalo te sam pritisnula dugme za zadnji kat. Našla sam stan te sam otključala vrata i ušla sam, a onda sam ih zaključala.
Mobitel mi je počeo zvoniti i ja sam ga nabrzinu izvadila iz torbe, misleći da je to Harry, ali nije bio. Hannah zove.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...