7. Won't you stay till the A.M

1K 70 2
                                    

~Par sati prije~

Izašla sam iz zgrade te sam podijelila par autograma, a onda je jedan od zaštitara došao do mene i pomogao mi da uđem u auto.

''Do stana.'' kratko sam rekla te sam iz džepa izvadila mobitel. Utipkala sam dobro poznati broj i prislonila sam mobitel uz uho. Par sekundi kasnije čuo se njegov glas.

''Cattie?'' izgovorio je moje ime, a ja sam se nasmiješila.

''Bila sam malo prije kod Grimmya. Zovi tetu Anne i reci joj da nismo zajedno. Rekla sam da jesmo jer znaš, Finn i Tim. '' 

''Oh, da. Naravno. Ja sam trenutno u studiju. Možeš li oko pet doći do mene?'' upitao je, a ja sam pogledala vozača koji nije obraćao pozornost na mene. Barem se tako činilo. Ali ipak, čovjek radi za Modest! i takvima se ne može vjerovati. 

''Da, naravno Hannah.'' rekla sam te sam pogledala kroz prozor. 

''Hannah? '' Harry me upitao nekim čudnim tonom glasa, dok se u pozadini mogao čuti smijeh i došaptavanje. ''Šutite. Hannah ne postoji.'' rekao je vjerojatno dečkima, ili kome već. 

''I sad ti Grimmy kaže...'' počela sam govoriti kako bi shvatio zašto sam ga nazvala Hannah.

''Netko je pored?'' upitao je, a ja sam se nasmijala. 

''Da. Trenutno se vozim prema stanu, a onda ću se presvući i najesti pa ću doći do tebe, Hannah.'' rekla sam smiješeći se sama sebi. 

''Mislim da je Harriet lijepše i bolje ime. I više sliči mojemu.'' odgovorio mi je. ''Moram ići. Ja sam na redu. Ponesi dnevnik, molim te. Rekao sam im za 'Na kraju dana' i rekli su da bi željeli čuti pjesmu.'' rekao je, a ja sam samo kimnula glavom iako sam znala da me ne vidi, ali isto tako sam znala da će on znati da sam kimnula. ''Liam je već počeo vikati na mene, a uskoro će i Julian. Vidimo se. Volim te.'' 

''I ja tebe, Hannah Harriet Smith.'' rekla sam te sam prekinula vezu, a onda sam se počela smijati sama sebi. 

''Stigli smo, gospođice Moore.'' vozač me obavjestio. Hmm, kad smo kod vozača i tjelohranitelja. Gdje su Nick i Nick?

''Oprostite, gdje su Nick i drugi Nick?'' upitala sam prije nego li sam izašla iz auta. 

''Ili su dobili otkaz, ili su premješteni. Nisam siguran. '' odgovorio je, a ja sam samo kimnula glavom. Timu i Finnu se ne piše dobro. 

Izašla sam iz auta i ušla sam u zgradu te sam ušla  u lift. Ubrzo sam bila ispred vrata stana. Otključala sam ih i ušla sam unutra, a onda sam ih opet zaključala. Nešto što mrzim je biti sama. Uvijek se bojim da će netko doći i ne znam, oteti me. Činjenica je da imam novaca te sam onda još veća meta. 

Nakon što sam obukla crne tajice i bijelu majicu s printom te kožnu jaknu i nakon što sam obula starke i stavila Hazzin dnevnik u svoju torbu, najela sam se, a onda sam izašla iz stana, pa i iz zgrade te sam ušla u taxi kojeg sam prije pozvala. 

...

''Idemo pisatiii, dosadno je.'' rekla sam gledajući Harrya koji je pogledao mene, a onda je uzeo daljinski sa stola te je ugasio TV. Nasmijala sam se i pljesnula sam rukama. 

''Nope, C. Ne idemo. '' rekao je te se zagonetno nasmiješio. ''Imam bolju ideju.'' dodao je te je ustao s kauča i pokazao mi je rukom da se ne mičem, a onda je otrčao nekamo  i vratio se s poplunom, šest ili sedam onih mekanih deka i tri jastuka. Počela sam se smijati, a onda se i on počeo smijati te mu je pola stvari ispalo iz ruku, a onda je bacio ostatak te se bacio na to. Nasmijala sam mu se, te sam se udarila rukom po glavi jer sam shvatila da namjerava napraviti šator. 

A.M - h.sWhere stories live. Discover now