Harry se je tuširao dok sam ja za to vrijeme kopala po ormaru i gledala što bi mogla obući. Na kraju sam se odlučila za krem haljinu sa cvjetnim uzorkom te crnim remenom. Obukla sam haljinu koja mi je sezala do malo iznad koljena. Odlučila sam se da ću obući obične conversice jer mi se stvarno ne da obuvati štikle. Ionako ću se samo liftom spusti par katova ispod. I ionako neće biti novinara kod mojih roditelja. Tko zna, možda će i teta Anne doći. Smiješno je to što svi živimo u istoj zgradi, ali mislim da je dobra stvar što smo svi na okupu. Harry i ja često putujemo i jedva vidimo svoje roditelje.
Ušla sam u kupaonicu, ne onu u kojoj je Harry, te sam si napravila frizuru, a onda sam se našminkala i izašla sam iz kupaonice. Ubrzo sam sjedila na kauču u dnevnoj sobi i čekala sam Harrya. Kojih deset minuta kasnije on je došao do mene te me poljubio.
''Idemo?'' upitala sam, a on je kimnuo glavom.
''Mama mi je poslala poruku, i ona dolazi.'' Harry je rekao na što sam se ja nasmiješila.
''Obiteljsko okupljanje! Mogli smo i Gemmu pozvati. '' normalno da sam bila sretna. Zato jer naši roditelji nisu onakvi kakvima se čine. I nisu jedni od onih koji zapovijedaju i takve stvar. Naše je doslovno briga za ono što radimo tako dugo dok se ne tiče njih. Mah, ni onda čak.
''Napravit ćemo mi jedno veliko obiteljsko okupljanje kad si kupimo kuću, može?'' Harry me pogledao, a ja sam ga pogledala s nekom čudno facom koju vjerojatno samo ja mogu napraviti.
''S kime si ti uopće razgovarao o kupnji kuće?'' upitala sam ga ustajući s kauča. Šutio je tako dugo dok nismo izašli iz stana i ušli u lift. On je u ruci imao vino koje smo uzeli iz naše privatne kolekcije jer ono, ne možemo doći praznih ruku u goste, to jednostavno nije pristojno.
''Sa samim sobom. Treba nam promjena, a i kad ćemo imati djecu bit će im ljepše da imaju dvorište u kojem se mogu igrati.'' Harry je rekao, a ja sam ga zbunjeno pogledala. Vrata lifta su se otvorila te smo izašli i ubrzo smo se nalazili ispred vrata stana koji je pripadao mojim roditeljima.
''Kakva sad pak djeca? '' rekla sam te sam se počela smijati. Vrata stana otvorila je moja majka.
''Dobrodošli. Čemu se ti smiješ?'' upitala je, a ja sam mahnula rukom.
''Ničemu bitnom.'' rekla sam te sam pogledala Harrya, a onda smo ušli u stan.
''Oprostite što malo kasnimo, teta Amelia. Meni je trebalo malo duže da se spremim pa...'' Harry je rekao grleći moju majku dok sam ja otišla u dnevnu sobu gdje je moj otac sjedio na kauču nasuprot tete Anne koja je sjedila na fotelji ispred.
''Tatice.'' rekla sam te sam došla do njega i zagrlila sam ga. ''Nedostajao si mi.'' dodala sam.
''I to mi kaže kćer koja živi par katova iznad mene i ne može me doći posjetiti.'' rekao je, a ja sam se namrštila.
''Nemam vremena.'' kratko sam odgovorila, a on je kimnuo glavom. I to je bila istina. Nikad nemam vremena za pa, većinu stvari. ''Bok teta Anne.'' dodala sam te sam se nasmiješila, na što se i teta Anne nasmijala. Harry moju majku oduvijek zove 'teta' i ja njegovu. To je jedna od svih silnih stvari koje se nisu promijenile.
''Nego, idemo u blagovaonicu, a onda ćemo se kasnije preseliti u dnevnu.'' moja majka nas je obavijestila te smo mi bili poslušni i napravili smo to što je željela. Tijekom večere smo vodili neki nebitni razgovor, a onda smo su se tata i Harry odlučili premjestiti u dnevnu sobu jer im počinje utakmica. Teta Anne je otišla s izlikom da ona i Robin imaju jedan od onih njihovih spojeva. Ja sam pomagala mami pospremiti kuhinju.
''Sviđa ti se, zar ne?'' upitala me mama, a ja sam kimnula glavom. Nasmijala sam se tome što mama još nije shvatila da smo skupa.
'' Znaš...Sviđam se i ja njemu.'' rekla sam gledajući njenu reakciju. Pogledala me s podignutom obrvom dok sam ja samo kimnula glavom.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...