~Harry's P. O.V~
Prošlo je tjedan dana od kad sam ju zadnji put vidio. Iskreno, nemam volje za ništa. Obećao sam sam sebi da ću ispraviti stvar i da ću joj sve objasniti, ali nisam mogao. Jedino što su mi Tim i Finn rekli, bilo je da ima dečka, te da se preselila u njegov stan. Znao sam da je moguće da su je oni natjerali na to i zato nisam toliko brinuo. Od trenutka kad sam saznao da je otišla, znao sam da će otići i dio mene. Jedina stvar koja me drži na životu je nada da ćemo se sresti, i da ćemo ponovno biti jedan pored drugoga, zajedno.
Danas je treći koncert OTRA turneje u Europi. Prva dva bila su u Cardiffu, a današnji je u Beču.''Deset minuta do početka. Dečki spremite se.'' netko je povikao, a ja sam bezvoljno ustao te sam stavio mobitel u džep. Uzdahnuo sam i nasmiješio sam se znajući da ću takav trebati biti sljedećih par sati.
"Harry? Što ti je posljednjih par dana?" Upitao me Niall dok mu je Lou popravljala frizuru.
"Ništa mi nije." Rekao sam te sam krenuo prema ulazu na pozornicu. Louis I Liam su već bili tu, ubrzo je došao I Niall. Minutu prije negoli je koncert počeo imali smo, kako ga mi volimo zvati 'naš trenutak' a onda je koncert službeno počeo. Istrčali smo na binu i melodija pjesme Clouds je počela. Tijekom prvih par pjesama bio sam napet I tražio sam Cattie u publici iako sam znao da je nema. Uvijek je bila na prvih par koncerata. Tijekom Where Do Broken Hearts Go osjećao sam se užasno, a onda je počelo biti dobro. Počeo sam se zabavljati i Stockholm Syndrome je bila pjesma na koju sam oživio. Počeo sam ludovati.
A onda je na red došao dio u kojem sam ja trebao govoriti.''Tko slavi rođendan?'' upitao sam gledajući u fanove te sam došao do dijela pozornice gdje se s lijeve strane nalaze takozvane stepenice. Pogledao sam cure koje su bile tamo smiješeći se. Vjerojatno one sve imaju rođendan jer se tu nalaze. Sigurno je onima koji gledaju ulaznice već odavno dosadilo pitati tko ima rođendan. ''Ti?'' upitao sam gledajući curu koja je imama oko 25 godina i u naručju je imala maloga dječaka s majicom na kojoj smo dečki i ja.
''Ne. On ima.'' rekla je gledajući u mene pa u njega.
''Kako se zove?'' upitao sam smiješeći se.
''Eric.'' kratko je odgovorila i dječak-Eric je glavu zagnjurio u njezin vrat.
''Mogu ga primiti?'' upitao sam silazeći niz stepenice dok su svi počeli vrištati. ''Shh, uplašit ćete Erica.'' odgovorio sam stavljajući prst na usne, a onda sam došao do ograde. ''Mogu?'' upitao sam, a ona je kimnula glavom te se par sekundi kasnije Eric našao u mom naručju.
''Harry.'' Eric je tiho rekao, a ja sam se nasmiješio tome što mi zna ime.
''Koliko imaš godina, Eric?'' upitao sam, a on je pokazao tri prstića.
''Tri.'' rekao je slatkim glasićem. Nemate pojima koliko ja obožavam djecu.
''Eric ima tri godinee...'' viknuo sam smiješeći se. ''Tko još ima rođendan?'' upitao sam, a one cure su podigle ruke. Nasmijao sam se. ''Kako se zovete?'' upitao sam
''Anna''
''Lucy''
''Martha''
''Idemo pjevati? Može Josh, Dan, Sandy? I ti kojemu se trenutno ne mogu sjetiti imena?'' upitao sam smiješeći se.
''Znaš se ti sjetiti mog imena, ali mi vraćaš za one banane.'' viknuo je Jon, a ja sam se nasmijao.
''Izgleda da su me dečki ostavili. Dečki, gdje ste?'' upitao sam još uvijek s Ericom u naručju.
''Na WCu.'' Niall je rekao, a onda se glasno nasmijao pa sam se ja nasmijao jer sam shvatio da je Niall stvarno u WCu, ono, da obavlja ono što već treba. Upravo sam se zgadio sam sebi.
''Onda samo polako, imamo vremena.'' rekao sam, a onda sam još malo razgovarao s Ericom.
''Tu sam.'' viknuo je Niall, a ja sam se okrenuo i uhvatio sam ga kako zakopčava šlic.
''Niall, ovdje ima male djece.'' rekao sam smijući se, a onda se Eric počeo smijati na što sam ja spustio usne na njegovo čelo na što su svi počeli vrištati.
''Izgleda da ovaj put samo nas dvojica pjevamo.'' rekao je Niall,a ja sam kimnula glavom. Dečki su počeli svirati, a s time smo i mi počeli pjevati.
''Sretan rođendan! Sretan rođendan! Sretan rođendan Eric, Anna, Lucy i Martha. Sretan rođendan vam! '' većim djelom sam ja pjevao dok je Niall nešto mumljao, ali on je takav pa mu neću zamjeriti. Sišao sam niz stepenice i vratio sam Erica njegovoj mami, sestri, što god mu ona bila.
''Dame i gospodo, ovo je Ready to run.'' viknuo sam kad su se Louis i Liam vratili. Bio je moj red za pjevanje kad sam u publici ugledao nju. Stajala je pored nekog dečka i oboje su imali kapuljače na glavama, ali znao sam da je to ona. Liam je shvatio da neću početi pjevati pa je on pjevao moj dio dok sam ja došao do jednog zaštitara i rekao sam mu da želim da tu curu dovede u backstage. On je otišao, ali mislim da je ona shvatila da sam ju vidio te se okrenula i počela je odlaziti.
''Stanite! Cattie, stani. Ja... Sve si krivo shvatila. Nemam nikoga. Zapravo imam. Tebe. Ti si ta. Uvijek si to bila ti. '' počeo sam govoriti, a dečki su prestali svirati. Ona se okrenula te me pogledala. ''Nikad ti nisam rekao, koliko mi značiš.Nikad ti nisam rekao, koliko mi sreće donosiš. Nikad ti nisam rekao da mi značiš sve. Ti si nešto najbolje što mi se dogodilo. Samo u slučaju da ti nisam rekao. Želim da znaš da te volim.'' govorio sam i kad sam završio suze su klizile niz moje lice, kao i njeno. Pogledala je onoga dečka, a onda je pogledala mene. Svi su vrištali i nije im bilo jasno što se događa. Louis je došao do mene stavljajući mi ruku na rame.
Gledao sam u nju. Ona je gledala mene. Spustila je glavu,a onda se okrenula i počela je odlaziti.''Cattie.'' tiho sam rekao,a onda sam se sjetio pjesme. ''Da mogu letjeti, odmah bi se vratio kući, tebi. Odustao bih od svega, samo me zamoli. Obrati pažnju, nadam se da slušaš. '' počeo sam pjevati, a svi su utihnuli. Gledao sam u nju. ''Pustio sam sve, više se ne mogu braniti, samo tvojim očima, pokazao bih svoje srce. Kad si usamljena i kad zaboraviš tko si zapravo. Dio mene nedostaje kad te nema. Sad znaš.''
''Samo zbog tvojih očiju, samo zbog tvojih očiju.'' dečki su pjevali dok sam ju ja gledao. Ne bih mogao podnijeti da sad otiđe.
''Imam ožiljke iako se ne mogu uvijek vidjeti. I bol postane jača, ali sad si tu i ništa ne osjećam. Obrati pažnju, nadam se da slušaš.'' pjevao sam i bio sam zahvalan Bogu što je još uvijek ovdje.
''Samo tvojim očima.''
''Mogu osjetiti tvoje srce u svojem.'' pjevao sam, te sam pogledao dečke na trenutak.
''Osjećam ga, osjećam ga.'' dečki su otpjevali
''Ludim, znam da samo trošim vrijeme, ali nadam se da nečeš otići od mene.'' otpjevao sam zadnji dio i pogledao sam ju. Hodala je prema ogradi, a ja sam sišao s pozornice. Preskočio sam ogradu i nije me bilo briga dali ću ostati živ među fanovima. Jedino je ona bila bitna. Ona je uvijek bitna.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...