Primijera filma već je odavno počela i ja bi trebala proći crvenim tepihom, ali se to vjerojatno neće dogoditi uskoro. Harry je bio u posjetu jednom našem prijatelju u Holmesu i sad ga nema jer je zakasnio na avion. I onda sad na kraju ide privatnim. Obećala sam mu da ćemo skupa ići, a ja uvijek ispunim svoja obećanja. Dobro, ne baš uvijek, ali većinu vremena da.
''Catherine, gdje je taj Harry? Na Twitteru ste već glavna atrakcija?'' Finn je došao do mene smiješeći se. U zadnje vrijeme je dobar, ali ono, toliko dobar prema nama, da je to jednostavno predobro da bi bilo istinito. U zadnjih dva tjedna nije rekao ni jednu lošu riječ usmjerenu prema nama, našoj vezi. Možda se boji da ćemo oboje otići iz Modesta! čim nam se ugovor istekne. Ili čeka pravu priliku da potpišemo još jedan, gluplji ugovor. Hmm, tko bi ga znao?
''Dolazi. Nadam se.'' rekla sam i nasmiješila sam se.
''Već vidim naslovnicu na novinama. ' Princeza Catherine čekala svog princa'. '' rekao je gledajući me, ja sam samo odmahnula glavom. Kako on zna biti glup. Ponekad. Većinu vremena.
''I da mu pošaljem poruku, ništa ne vrijedi. U avionu je. Trebao bi sletjeti za kojih pola sata. I nadajmo se da liči nečemu jer mi se stvarno ne da čekati da ga urede. '' pogledala sam Finna, a onda sam popravila haljinu koju sam nosila. Sjetila sam se pjesme Little Black Dress i počela sam pjevati, a onda je netko došao iza mene te me zagrlio. Okrenula sam se i nasmijala sam se.
''No, napokon. Ne mogu vjerovati da smo zadnji i da nas čekaju.'' rekla sam, a onda nas je Finn počeo doslovno vuči na crveni tepih.
'' Sorry, ali čuj. '' Harry je komentirao gledajući me.
''Znaš, ne moraš sav biti 'lovely dovey'. Znaju ljudi da me voliš.'' rekla sam mu, a on se nasmiješio, a onda me je poljubio. Toliko o tome kako me sluša.
''Stanite. Vas čekamo cijelu večer.'' rekla je jedna od novinarki koja danas radi intervjue na crvenom tepihu. Bilo bi lijepo da znam kako se zove, ali zaboravila sam. Harry je stao, a ja sam preokrenula očima. ''Uživate li?'' bilo je prvo pitanje i bilo je stvarno presmiješno s obzirom da smo tek došli.
''Naravno, Cath mi je baš govorila kako jedva čeka vidjeti film i otići kući jer je umorna.'' Harry je rekao, a ja sam ga pogledala. Nisam to rekla, ali sam mislila. Nažalost, Hazz me previše dobro zna. Naslonila sam se na Harryevo rame nadajući se da će on odgovoriti na svako pitanje.
''Aww kako ste slatki.'' rekla je, a ja sam se nasmijala mrmljajući jedno 'znamo'. '' Pa, Harry, Catherine, radite li na čemu zajedno?'' upitala nas je.
''Da, moglo bi se reći.'' Harry je rekao te je pogledao u mene. '' Većinu vremena pišemo pjesme skupa, i također, planiramo izbaciti spot za jednu od naših pjesama. ''
''Mislite kao, samo vašu pjesmu? Bez ostalih dečkiju?'' upitala je.
''Pa da. Mislim, već dugo to želimo i sad će se napokon ostvariti.'' rekla sam tiho. Stvarno sam bila umorna.
''Kako je na turneji, Harry?'' upitala ga je.
''Pa, kao i uvijek, zabavno i nezaboravno. '' kratko je odgovorio.
''A ti Catherine, dali je nova turneja na vidiku?'' upitala me je, a ja sam odmahnula glavom.
''Turneje će biti nakon što završi OTRA turneja. Tako ja i Harry možemo provoditi više vremena skupa pa, da.'' odgovorila sam, a onda nažalost, morali smo došetati do cure koja nas treba intervjuirati. Ne kužim zašto na primjeri filma intervjuiraju sve koji su došli i većina toga nema veze s filmom.
'' Večer. ''
''Mhm. Da. Također.'' rekla sam i nasmiješila sam se.
''Vjerujete li u ljubav na prvi pogled?'' bilo je prvo pitanje koje nažalost nije imalo veze s ničime. ''Dali je vaša ljubav bila takva? ''
''Više kao ljubav na prvu svađu.'' Harry je rekao smiješeći se. Ne, Harry. Nisi ispao smiješan. Cura se nasmijala, a ja sam preokrenula očima.
''Nije bilo smiješno. I nisi njegov tip. I flertaš ispred njegove cure. To nije pristojno.'' rekla sam joj nakon par minuta intervjua.
''Umm... To bi bilo sve. Hvala.'' rekla je te je otišla.
''Hmm, ovo je bilo nepristojno.'' rekla sam, a Harry je kimnuo glavom.
''Ti si jedna ljubomorna cura. '' rekao je, a ja sam se ponosno nasmiješila.
''Jesam. Znaš da jesam.'' priznala sam.
''Idemo se riješiti toga.'' rekao je.
Nakon što je sve završilo, Harry i ja smo otišli u naš stan. Stan u kojemu je ponovno sva moja odjeća. Stan iz kojeg se više ne selim.
Bila sam u kupaonici dok sam čula kako se nešto razbilo. Obukla sam ogrtač i istrčala sam iz kupaonice.
''Što se dogodilo?'' upitala sam gledajući po kuhinji. ''Di si?'' dodala sam.
''Tu sam.'' Harry se nalazio iza šanka na podu. ''Šalica s čajem mi je pala, onda sam se ja poskliznuo i pao, i prije toga sam razlijao sav čaj po ruci. Može malo pomoći?'' upitao je podižući ruku. Pomogla sam mu da ustane, a onda sam pogledala razbijenu šalicu. Pogledala sam Harrya koji se mrštio te sam bacila krpu na pod kao se ja još ne bi poskliznula. Ušli smo u kupaonicu i sjeo je na stolac. Nasmiješila sam se te sam stavila ručnik pod vodu, a onda sam mu to stavila na ruku.
''Peče.'' tiho je rekao gledajući me.
'' Znam. Sam si si kriv. ''
''Podsjeti me zašto pijemo vrući čaj?'' upitao je, a onda je uzdahnuo.
''Gadno si se opekao. Idemo li u bolnicu?'' upitala sam, a on je kimnuo glavom. Sad sam se sjetila što se dogodilo kad je bio mlađi. Slomio si je ruku i nije htio u bolnicu, i nitko ga nije mogao nagovoriti. Osim mene.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...