21. What's wrong?

646 49 0
                                    

~Danielle's P.O.V~ 

"Idemo do Harryevog stana." rekla sam Liamu te me je on čudno pogledao. "Ništa ne pitaj. Sad mu trebamo ako mislite završiti turneju s njime na koncertima." Govorila sam uzimajući svoju jaknu i dajući Liamu njegovu.

"Dani, što se događa?" Zbunjeno je upitao, a ja sam se okrenula sada ga gledajući.

"Cattie je otišla. Ostavila je Harrya. " ukratko sam objasnila ne želeći govoriti detalje, a onda sam uzela ključeve auta i dala sam ih Liamu.

"Cattie? Ne bi ona to učinila, voli ga. Uostalom, kako je mogla?" Počeo je. Naravno, uvijek bi cure morale biti krive, ali Cattie uopće nije kriva. Odmahnula sam glavom i izašli smo iz stana.
Pola sata kasnije nalazili smo se ispred Harryevog stana. Vrata su bila otključana pa smo ušli.

"Harry?" Liam i ja smo rekli u isto vrijeme. Ne znam u kakvom stanju ćemo ga naći. 

"Idem ga ja potražiti, a ti pripremi čaj ili nešto takvoga." Rekla sam, a Liam je kimnuo glavom i otišao u kuhinju. Ja sam krenula prema Harryevoj sobi. Ušla sam unutra i uzdahnula sam. Sve je bilo porazbacano i porazbijano. Harry je sjedio na podu u kutu sobe naslonjen na zid. Imao je zaklopljene oči i nisam mogla razaznati dali spava ili je budan. Prišla sam mu te sam kleknula ispred njega. Stavila sam ruku na njegovo rame. ''Harry? '' Ubrzo je otvorio oči koje su bile krvave od plakanja. Izgledao je užasno, ali zaslužio je. Sam si je kriv. Cattie je bila u pravu kad mi je rekla da je on jedan obični gad. No, znam da ga Cattie voli i to je jedini razlog zašto sam sad tu. 

"Vratila si se?" Upitao je, a ja sam uzdahnula i odmahnula glavom. Bilo je očito da je mislio da sam ja Cattie. 

" Dani je." Tiho sam rekla, a on je ponovno zatvorio oči te ih je otvorio nakon nekoliko trenutaka i počeo je glasno jecati.

"Izađi!'' viknuo je te je počeo plakati. Nikad ga nisam vidjela takvog. 

''Ne. Smiri se. Žao mi je što ti to govorim u facu, ali kriv i sam to znaš. Da nisi bio s obje u isto vrijeme ovo sad se ne bi dogodilo. Moraš ju preboljeti jer ona je sad sretna s Edom. I sa njihovom bebom.'' govorila sam, a on se pretvarao da me ne sluša tako dugo dok nisam spomenula Edovo i Cattieno dijete. 

''Ed? Ed je... bila je s njime?'' upitao je ne zamarajući se brisanjem suza koje su klizile njegovim licem. Samo sam kimnula glavom, a onda je Liam ušao u sobu. 

''Čovječe, što se ovdje dogodilo?'' upitao je dolazeći do Harrya i mene, na što je Harry počeo još bolje plakati. Ma savršeno. 

''Harry je varao Cattie, Cattie je znala za to pa je varala njega i sad je napokon skupila snage i otišla. '' kratko sam ispričala, a onda sam pogledala Harrya te sam ustala. Došla sam do Liama. ''Pomozi mu da se istušira. I pomozi mu da zaspi. Jer imam osjećaj da neće moći zaspati tako lako. '' rekla sam, a onda sam izašla iz sobe i ušla sam u dnevnu sobu. Izvadila sam mobitel iz džepa i napisala sam poruku Cattie. Znam da je trenutno u avionu, ali znam i da će tu poruku vidjeti kasnije. 

''Zaspao je.'' sat vremena kasnije Liam je izašao iz njegove sobe te je došao do mene i obavijestio me da je ovaj luđak u sobi zaspao. 

''Lijepo. Ona će sletjeti oko šest ujutro. '' rekla sam misleći da treba to znati. Sjeo je do mene te me je zagrlio, a onda je upalio TV. Izgleda da ćemo ostati ovdje. 

''Kamo je uopće otišla?'' upitao me je, a ja sam se lagano nasmiješila i pogledala sam ga. 

''U Perth. '' 

''Na drugi kraj svijeta? '' povisio je ton,a ja sam ga stišala. 

''Što bi ti učinio da te netko vara s vlastitom sestrom?'' upitala sam ga, a on me zbunjeno pogledao. 

''Cattie ima sestru?'' upitao je, a ja sam kimnula glavom.

''Blizanku. Obje su otišle. '' 

~Cattie's P.O.V~ 26. 9.2015~

A.M - h.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang