''Što se tebi dogodilo s rukom?'' Niall je upitao gledajući Harrya. Trenutno smo Liam, Niall, Louis, Harry i ja u našem stanu. Harry i ja smo se vratili iz bolnice i oni su nas čekali u stanu. Louis ima ključ od stana pa, da.
''Ne trebate znati. Ionako je glupo i nemam pojima kako sam to uspio. '' rekao je, a ja sam se nasmijala. Istina je. Nemam pojima kako se uspio poskliznuti na to, ali dobro.
''Jeh, taleniran si.'' Liam je komentirao ne skidajući pogled s laptopa. Znali smo mi svi što se događa s Liamom, ali nitko nije ništa želio reći. Naime. Svima nam se činilo da je Sophia ona prava za Liama, i svima nam se činilo da ju on stvarno voli. No, prava istina je da on voli drugu. Liam je predobra osoba i zna da bi prekid jako povrijedio Sophiu i zato vjerojatno još uvijek nije prekinuo s njom. Kad god je s nama jedino što radi je gledanje Daniellinih videa na YouTubeu. Da. Liam još uvijek voli Dani. Svi to znamo. Zna i on. I iako nam to nije rekao na glas, zna da mi znamo.
''Znaš, Liam. Mogu ti dati njen novi broj. Možete se naći. '' rekla sam, a onda su svi zašutjeli. Harry i Niall su me pogledali s nekom čudnom facom i na njima se vidjelo da mi žele reći da to nisam trebala uopće izgovoriti, a kamo li pomisliti.
''Vi se družite?'' Liam je tiho upitao, a ja sam kimnula glavom shvaćajući da on ne zna.
''Liam. '' Harry je počeo, ali Liam ga je prekinuo.
''Družiš se s Dani?'' ponovno je upitao, a ja sam pogledala Harrya i odmahnula sam glavom. Niall i Louis su pokušavali biti ozbiljni, ali nije im uspijevalo pa su otišli u kuhinju.
''Ja i Dani smo najbolje prijateljice.'' rekla sam gledajući Liama. Dani živi par blokova od mojeg i Harryevog stana.
''Oh. Kako to da ju nisam nijednom vidio kod tebe?'' nastavio je govoriti, a ja sam se premjestila u Hazzino krilo.
''Ona misli da ju ti ne želiš vidjeti pa te uvijek izbjegavala. '' rekla sam mu iako ne znam dali sam smjela to reći. Ne želim da na kraju ispadnem ona koja ih je još više posvađala.
''Ali ja nju v-'' Liam je počeo, a onda je stao shvaćajući što je htio reći.
''Znamo Liam, znamo.'' Harry je rekao, a on nas je pogledao.
''Znate?''
''Vidi se. Nikad je ni nisi prestao voljeti.'' rekla sam. Čudna stvar je to što je Liam tako smiren. Inače kad pričamo na temu Dani razgovor uopće ne bude ovako miran.
''Ja i dečki danas ostajemo, znate to?'' rekao je skrećući na drugu temu.
''Znamo.'' rekli smo u isto vrijeme.
''Nego, želite li čuti pjesme koje smo ja i dečki napisali? Mislim da već imamo većinu pjesama za album.'' Louis je ušao u dnevnu sobu te se raskomotio.
Nakon što smo čuli I wanna write you a song, What a feeling, Temporary fix i Walking in the wind Harry i ja pustili da se dečki zabavljaju igrajući FIFU te smo otišli u Harryevu, sada našu sobu.''Sutra te vodim nekamo. A onda ja i dečki odlazimo. '' Harry je rekao, a ja sam se nasmiješila.
''Znaš da te volim. '' rekla sam te sam mu počela skidati njegovu majicu. Uvijek sam to znala raditi zato jer ga je to najviše živciralo.
''Volim i ja tebe.'' odgovorio je, a onda se odmaknuo te je skinuo majicu. ''Dobro sad?'' upitao je, a ja sam se nasmijala i kimnula sam glavom. Stavila sam glavu na njegova prsa te sam prstima počela prelaziti po njegovoj tetovaži leptira. Uz to što sam mu najbolja prijateljica, sada cura, znam što svaka od njegovih tetovaža znači. No, nemaju sve njegove tetovaže, naprimjer, lišće paprati tetovirao je zbog izgubljene oklade, a za tetovažu slomljenog srca sam ja kriva. No, bilo je zabavno gledati ga dok sam ga tetovirala. Smiješna stvar je bila što se on sav tresao. Kao prvo, nije znao što radim, a kao drugo, ja nikad nisam to radila do ona. No, sve je prošlo dobro, tako da se sada tome smijemo.
'' Mogla bi ti dodati još koju tetovažu.'' rekao je, a ja sam ga pogledala s podignutom obrvom.
''Možda bih, ali ne znam. Koliko god to bilo 'sexy' isto tako može biti i opasno pa...'' govorila sam gledajući ga.
''Ja ih imam 61 i još nisam umro.'' rekao je smiješeći se.
''Ček, brojio si?'' upitala sam ga te sam zijevnula.
''Nisam. Googlao sam jer me zanimalo.'' nasmiješio se te je prstima počeo prolaziti kroz moju kosu. ''Ajde. Spavaj. Bit ću tu kad se probudiš. Znaš to.'' rekao je, a ja sam zatvorila oči.
''Anđele, znaš li zašto gledamo u nebo? Anđele, dali se ponekad smiješ kad se držimo svoje prošlosti? Hej, Anđele. Oh, volio bih da mogu biti više kao ti. Želiš li biti više kao ja? Oh, volio bih da mogu biti više kao ti. Želiš li biti više kao ja? Anđele, reci mi dali ikad pokušaš doći na drugu stranu? Anđele, reci mi, dali ikad zaplačeš na to kako tratimo naše živote. Oh. '' Harry je počeo pjevati i znala sam da bih mogla zaspati iste sekunde, ali nisam htjela jer sam htjela čuti pjesmu do kraja.
''Da, vidim te u baru, na rubu svoga kreveta, zadnjem sjedištu moga auta, u dubini svojih misli. '' normalno da je moralo biti nešto što vuče na seks, moralo je. Nasmiješila sam se na to te sam ga nastavila slušati.
'' Oživim kad čujem tvoj glas. To je divan zvuk, to je lijepa buka. Da, vidim te u baru, na rubu svoga kreveta, na zadnjem sjedištu moga auta, u dubini svojih misli. Oživim kad čujem tvoj glas. To je divan zvuk. Hej anđele, hej anđele, hej anđele, volim te.'' I uspjela sam čuti pjesmu do kraja. No, nisam dugo izdržala nakon toga. Prepustila sam se snovima.
BINABASA MO ANG
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...