28. 13th of November

558 46 0
                                    

''I tako su se oni odluči preseliti k nama. Mislim, dok Lillian bude malo starija. Još se ne smije voziti u avionu. '' objasnila sam Harryu, a on je kimnuo glavom. 

''Okej. Može. Nije da sam bio s tom tvojom sestrom, ali okej. '' komentirao je, a ja sam se namrštila. Mrzim dok to spominje. I znam da ju on kao sad ne podnosi jer mu je lagala i sve to, ali ono, ja sam kriva, a i sestra mi je. Ne mogu je sad i ja mrziti.

''Harold, nemoj. Nisi je volio. Svi to znamo. I ne mogu manje brinuti, jer znam da ćemo mi zauvijek biti skupa. '' rekla sam, a on se nasmiješio te me poljubio.  ''Idi se okupaj, prije nego li dečki dođu. Ja idem pripremiti grickalice i sokove. '' rekla sam i ustala sam te sam izašla iz sobe i ušla sam u kuhinju. Naime, dečki dolaze ovamo proslaviti izlaženje albuma i sad ono kao, misle da ćemo se zabavljati, samo mi. No, potpuno su u krivu. Odnijela sam grickalice, sokove i naravno, nešto alkoholno za kasnije te sam to sve odložila na stolić koji se nalazio u mojoj i Harryevoj sobi. 
Harry je ubrzo bio gotov te se obukao, a onda su došli i dečki. Smjestili su se u jednoj od dnevnih soba, a ja sam odjurila u našu sobu govoreći im da imam iznenađenje za njih i da ću ih zvati kad će biti spremno. 

Uzela sam laptop te sam ga stavila na krevet i deset minuta kasnije 1D Made In The A.M Hangout,  Livestream je mogao početi unatoč tome što dečki nemaju pojima za to. 

''I tako. Dečki su trebali održati Livestream, ali došlo je do promjene planova i većina toga nije bila spremna pa ćemo sad malo improvizirati. Livestream će biti održan, no ne na lokaciji na kojoj je trebao biti održan. Nalazimo se u Harryevoj i mojoj sobi i dečki su u drugoj prostoriji i ništa ne znaju. Pa. Idem po njih. '' govorila sam i nasmiješila se brojci osoba koje su gledale Livestream. Ustala sam i otrčala sam u dnevnu sobu.

''Dečkii, idemoo.'' rekla sam, a oni su nešto promrmljali, ali su onda ustali te su me pratili do sobe. Sjela sam na krevet te sam dečkima pokazala da rade isto. ''Tadaaa.'' rekla sam pokazujući na laptop, a oni su me zbunjeno pogledali. 

''Jesi li ti to...?'' Liam je upitao smiješeći se. 

''Nisi normalna, ali ipak, pametna si ti.'' rekao je Niall te je došao do mene i zagrlio me, a onda je Harry došao do nas te nas je odmaknuo jedan od drugoga.

''Ti si jedan ljubomoran zaručnik.'' Louis mu je rekao. 

''Pa da... Mislila sam da bi nam mogli poslati pitanja, a mi ćemo odgovoriti na njih. '' rekla sam, a onda smo se svi smjestili. Ja sam sjedila u Harryevom krilu, Niall je sjedio u Liamovom, a Louis je ležao na krevetu ispred svih nas. Izgledali smo smiješno, vjerujte mi. 

''Onda...Prvo pitanje.'' počeo je Louis gledajući na pitanje na kojeg bi mogli odgovoriti. ''Najdraže pjesme sa Take Me Home albuma, dečki?''

''Uuu, čekaj. Ne znam ni koje se pjesme nalaze na albumu.'' Harry je rekao, a ja sam se namrštila.

''Last First Kiss.'' Niall je rekao nakon nekog vremena tišine.

''Little Things i Summer Love. '' rekao je Liam '' Sjećaš li se ljeta '09? Želim se tamo vratiti svake noći. Ne mogu lagati, to je bilo najbolje doba mog života.'' počeo je pjevati, a Niall je stavio ruku na njegova usta, a onda ga je Liam zagrlio na što se Niall počeo smijati, a za njim i mi ostali. 

''Little Things '' Harry je rekao nakon što sam mu ja šapnula koliko ga volim, a onda me poljubio.

''Ne obazirite se na zaljubljene golupčiće iza, ja ne znam koja mi je najdraža, često mijenjam mišljenje oko toga.'' rekao je Louis

''Da ste u Igrama Gladi koga od dečkiju bi odabrali kao svojeg saveznika?.'' 

''Umm... To je malo teže za reći jer bi onako umrli tko god nam saveznik bio, ali Liam.''

''Liam''

''Opet Liam''

''Znači Liamček, od sad nisi samo 'tata' benda već si si saveznik, lijepo ti ide.'' rekla sam te sam se nasmijala.

''Otpjevajte I want to write you a song'' Louis je rekao, a ja sam ih pogledala smiješeći se.  

''Želim ti dodati svoj kaput, onaj koji je mekan koliko i tvoji obrazi. Da onda kad je svijet hladan, imaš mjesto gdje se možeš sakriti. Želim ti dodati svoj kaput.'' Liam je otpjevao. Naslonila sam se na Harryeva prsa te sam podigla glavu, sada gledajući u njegove oči koje su mene već odavno promatrale.

''Ooh, sve što trebam imam kod tebe, i vraćanje je jedino što želim učiniti.'' Louis je otpjevao svoj dio.

''Želim ti sagraditi brod, toliko snažan koliko si ti slobodna, da onda kad je tvoje srce spremno potonuti znaš da neće, želim ti sagraditi brod.'' Harry je otpjevao Liamov dio. I da, takve riječi nastaju kad se igraju ono bezveznu igru. Kao, jedna osoba napiše stih pjesme, a druga osoba doda stih ili promijeni nešto u prethodnom. 

''Želim ti napisati pjesmu, onu po kojoj ćeš me pamtiti, da onda kad me nema, možeš slušati moj glas i pjevati. Želim ti napisati pjesmu, želim ti napisati pjesmu.'' Niall je otpjevao, a ja sam počela pljeskati. I da, to sam učinila samo kako bi ih prekinula jer mi se ih nije dalo slušati. Naravno, imaju oni predivne glasove i sve, ali jednostavno, tu pjesmu sam čula toliko puta. 

''Okej, okej, sljedeće pitanje. '' rekla sam gledajući Louisa. 

''Evo jedno za #Carry.'' rekao je smiješeći se te gledajući mene i Harrya. Tko još koristi riječ 'hashtag' u rečenici osim Louisa? ''Kad ćete se vjenčati? Datum? ''

''Želimo detalje.'' rekao je Liam, a Niall i on su si dali pet. 

''Nakon što se moja turneja završi. I nakon što isplaniramo sve.'' rekla sam. 

'' A kad smo kod detalja, prijaviti ću se na onu emisiju ili što već je. Mislim da se zove 'Nemoj reći mladenki' .'' rekao je Harry, a ja sam odmahnula glavom.

''Nećemo. Rekla sam ti da ne dolazi u obzir da mi sam planiraš vjenčanje. Pola toga ćeš zaboraviti.'' rekla sam, a dečki su se nasmijali.

''Mislim da je u pravu Harold.'' Liam je rekao. 

''Dosta pitanja.'' Louis nas je obavijestio. '' I kad smo kod vašeg vjenčanja. Bit će na temu Power Rangersa. I točka.'' Odkud mu sad to? 

''Da, a ja ću biti onaj rozi Power Ranger, a Harry crveni, zar ne?'' upitala sam, naravno, u šali. 

''Da, dogovoreno.'' 

''Idemo igrati 1DWhispers?'' upitala sam, a oni su me pogledali onom čudnom facom koja govori da nemaju pojima o čemu ja govorim. ''Znate, ono, jedna osoba ima slušalice i sluša neku glasnu glazbu, a druga osoba joj kaže neku rečenicu i onda mora pogoditi tj. čuti što je ova osoba rekla i ponoviti rečenicu. ''

''Nešto kao pokvareni telefon?''

''Slično. '' rekla sam.

''Onda. Idemo?'' 

A.M - h.sWhere stories live. Discover now