16. She

672 52 15
                                    

Ipak sam odlučio posjetiti nekoga prije negoli dođem kući. Ipak, imam još malo vremena prije nego trebam početi kuhati ručak. Parkirao sam auto ispred njene kuće koju sam joj kupio prije već puno vremena. Pogledao sam oko sebe i kad sam se uvjerio da nema nikoga pokucao sam na vrata kuće. Ona mi je otvorila vrata nekoliko sekundi kasnije.

''Došao si?'' upitala je smiješeći se, a ja sam kimnuo glavom te sam ušao u kuću. ''Mislila sam da nikad nećeš doći. Da te Cattie nikad neće ostaviti na miru. '' dodala je te sam ju zagrlio, a onda smo ušli u dnevnu sobu. 

''Nemoj tako. Volim ju. '' rekao sam, a ona je samo slegnula ramenima. 

''Šteta što mene voliš više.'' promrmljala je, a ja sam sjeo na kauč do nje te sam ju poljubio. 

''Mhmm.'' odvojio sam se od nje. '' Bojim se da ne sazna za nas. Mislim, sigurno bi otišla da sazna da imam curu već par godina.''  rekao sam i uzdahnuo sam. ''Nije mi lako jer znaš... ja nju stvarno volim, ali ti si...nešto drugo. Bez tebe ne mogu, ljubavi. '' nasmiješila se i kimnula je glavom.

''Ne ćemo sad o tome. Želim uživati s tobom dok mogu? Koliko ostaješ?'' upitala je te sam joj ja maknuo pramen kose s lica. 

''Ne dugo. Moram složiti ručak, i kasnije idemo na Niallovu zabavu. '' rekao sam dok se ona namrštila. 

''Ljubav je sranje.'' rekla je, a ja sam se nasmiješio.

''Onda si ti moje sranje.'' rekao sam, a onda mi je isplazila jezik.  ''Već dugo te želim nešto pitati.'' rekao sam, a ona me pogledala s nekim upitnim pogledom. Izvadio sam malu crvenu kutijicu i otvorio sam ju. ''Hoćeš li se udati za mene?'' upitao sam gledajući ju. Volim ju, i znam da činim ispravnu stvar. Ona je ta s kojom želim provesti cijeli život. 

''O, moj Bože. Naravno, da. '' rekla je, a ja sam joj stavio prsten na prst te sam ju poljubio. 

''Volim te. '' rekao sam na što je ona ponovila iste riječi. ''Ja bih stvarno morao ići. Vidimo se. '' ustao sam, zagrlio sam svoju zaručnicu te sam izašao iz kuće i ušao sam u auto. Uzdahnuo sam jer sam znao koliko ću povrijediti Cattie kad sazna, koliko ju već sad povrijeđujem, a da ona to ni ne zna. No ne mogu si pomoći, volim obje. Da, rekao sam joj da ju volim više nego Cattie, ali obje ih volim isto. I ne mogu bez njih. 

Došao sam kući te sam sve vrećice odnio u kuhinju. Vraćao sam se par puta do auta. Cattienu haljinu i štikle te Niallov poklon sam stavio u našu sobu, a onda sam krenuo slagati ručak. Izvadio sam mobitel.

To: Cattie <3

Kad dolaziš?- All the fucking love, H. 

From: Cattie <3 

Na putu sam. Uspjeli smo dogovoriti sve za turneju. Sve datume. To je super , zar ne? I to je bilo prosto. - C. xoxo

Nasmijao sam se njenoj poruci. Naravno da sam sretan zato jer je ona sretna. 

To: Cattie <3

Odlično. I nije. -All the love, your H

Poslao sam joj poruku, a onda sam odložio mobitel te sam nastavio kuhati ručak iako je već odavno prošlo podne. Završio sam ručak, a onda sam postavio stol te sam otišao u dnevnu sobu i sjeo sam na kauč. Izvadio sam mobitel te sam pogledao dali imam kakvih poruka. Naravno da imam. Jednu od nje, jednu od Cattie i jednu od Louisa.

From: My love xx

Jesi li slobodan sutra? Mogli bi provesti dan zajedno? 

To: My love xx

Morao bih vidjeti što Cattie ima u planu za sutra. Javit ću ti. Volim te. x

Pogledao sam sljedeću poruku. 

From: Cattie <3 

Sjetila sam se da sam ostavila novčanik u studiu. Malo ću kasniti. - C. xoxo

To: Cattie <3 

Pišeš poruku dok voziš? Sram te bilo. - All the love, H. 

Louisovu poruku mi se nije dalo otvarati pa sam ga nazvao. Ubrzo se javio.

''Hej, Lou.'' pozdravio sam ga te sam upalio televizor, a onda sam ga stišao. 

''Ej. Mogu doći do tebe? '' upitao je, a ja sam se nasmijao.

''Stvarno me to sad pitaš?'' on inače nikad ne pita smije li doći. Jednostavno, samo dođe. 

''Dap. '' rekao je. 

''Ajde, dođi. Cattie bi se sad trebala vratiti. Ručat ćemo. ''

''Onda dodaj još jedan tanjur.'' rekao je te je prekinuo vezu. Ušao sam u kuhinju i uzeo tanjur i pribor za jelo te sam to odložio na već postavljen stol. Petnaestak minuta kasnije došao je Louis, a odmah za njim je došla Cattie. Zagrlila me je i poljubila, a onda smo svi sjeli za stol te smo se najeli. Cattie je stavljala suđe u perlicu dok smo Lou i ja igrali FIFU. I suck at that game. 

'' Ja se idem spremiti.'' veselo je rekla Cattie, a ja sam kimnuo dajući joj do znanja da sam je čuo.

''Kamo idete?'' Lou je upitao, a ja sam ga pogledao s podignutom obrvom.

''Na Niallov rođendan, zaboravio?'' upitao sam

''Uuu fuck. '' promrmljao je, a ja sam se počeo smijati. 

''Ček, ti si stvarno zaboravio?''

''Možda. '' rekao je, a ja sam počeo odmahivati glavom.''Idem onda. Moram mu još poklon kupiti. '' dodao je te je ustao, a za njim sam ustao i ja kako bih ga ispratio. 












A.M - h.sWhere stories live. Discover now