25.Meet the Robinsons

558 50 1
                                    

~Harry's P.O.V~

''Iii jagodee, jedu mi se jagodee.'' Cattie je govorila i primila me za rukav te me vukla na drugu stranu trgovine po jagode. No na kraju to nisu bile samo jagode, već i borovnice, i maline, i banane. ''Što me tako gledaš? Dok ti dečko kaže da će on platiti, kupuj tako dugo dok se on ne usudi reći dosta, a to je, koliko ja toga dečka znam, nikad.'' rekla je praveći se da me iskorištava, no znam da će čim dođemo kući htjeti vratiti mi većinu novaca kojeg sam potrošio. 

''U redu, u redu.'' rekao sam smiješeći se. ''Da otiđem po još jedna kolica? Mislim da u ova više ništa ne stane.'' rekao sam, a Cattie je kimnula glavom. Otišao sam po kolica i vratio se, no Cattie nije bila na istom mjestu. Proveo sam pet minuta tražeći je, a onda sam se nazvao na mobitel pa mi je rekla gdje se nalazi. Došao sam do nje. Bila je kod dječjih igračaka. I stojala je pored onog velikog plišanog medvjeda. Nasmiješio sam se. Kad je shvatila da stojim ispred nje, uzela je medvjeda u ruke i zagrlila ga. Skoro je bio veći od nje. Napravila je tako slatku facu. ''Ajde, stavljaj to unutra.'' rekao sam pokazujući joj na kolica. Učinila je to, a onda je došla do mene.

''Hvalaa, volim te.'' rekla je te me zagrlila. 

''Znam ja to. Volim i ja tebe.'' rekao sam, a onda smo opet morali na drugu stranu trgovine po tjesteninu i po još neke sastojke. Na blagajni smo čekali kojih deset minuta i u tih deset minuta par grupica fanova je došlo kako bi se slikali. 

''Znaš... Turneja počinje osamnaestoga studenog.' rekla je kad smo stavili sve u prtljažnik i na zadnje sjedalo auta. Ušli smo u auto. 

''Znam. Znaš, rekla si u par intervjua.'' rekao sam, a ona je kimnula glavom.  ''Ajde, vozi. Moramo se požuriti jer ja moram u Birmingham. A i ti sa mnom.'' rekao sam, a ona se namrštila. ''Mhm?''

''Izgleda da ideš sam. Ja moram nazad u Perth. Moram po stvari.'' rekla je, a ja sam ju pogledao.

''A da pitaš Autumn da ti pošalje stvari poštom. Nije kao da to ne možeš platiti.'' rekao sam. 

''Vidiš. To ti je dobra ideja. '' 

...

'' I onda joj je rekao da nije njen vitez s blještavim oklopom, ali da je njezin. I da je to jedino što bi trebalo biti bitno.'' 

''I onda su se poljubili, pretpostavljam?'' upitao sam ju smiješeći se. 

''Ne. Ostavila ga je. Pobogu, ubio joj je roditelje i cijeli svijet, doslovno, preokrenuo protiv nje. '' Cattie je rekla namještajući se u neudobnom sjedalu aviona u kojem smo trenutno. Trenutno mi prepričava neku knjigu koju je čitala na putu za London. 

''Ali to je zato jer ju voli, nije?'' upitao sam jer stvarno nisam shvaćao poantu knjige. 

''Pa da. Problem je u njegovom psihičkom stanju. Mislim, toliko ju je volio da nije htio da joj itko priđe osim njega. Stvar koju on nije shvaćao bilo je to da je on bio jedina osoba koju ona nije htjela pored sebe.'' rekla je, a ja sam kimnuo glavom još uvijek ne shvaćajući. 

''Ček, on je bio lud?'' upitao sam.

''Da. Imao je neki poremećaj, nisam sigurna kako se zove. '' rekla je, a onda je zijevnula. 

''Umorna si?'' upitao sam ju, a ona je kimnula glavom. ''Hoćemo gledati neki film ili nešto?'' upitao sam ju. Nikad nije mogla spavati u avionu. 

''Ja bih gledala Robinsone.'' rekla je, a ja sam kimnuo glavom. 

''Ali nisam siguran dali ih imam na laptopu.'' rekao sam. 

''Imaš.''  rekla je. Oduvijek je zaluđena Disney crtićima. Pogotovo tim vražjim Robinsonima. Ja osobno mrzim gledati taj crtić jer uvijek plačem i onda mi se Cattie smije, iako i ona plače.

''Okej.'' kratko sam rekao, a onda sam pronašao crtić te sam ga stavio. 

''Donesite nam dekicuu.'' Cattie je viknula i stjuardesa se ubrzo pojavila s jednom od onih mekanih dekica. Ova je bila plava. 

''Stići ćemo za kojih desetak minuta.'' obavijestila nas je, a Cattie se namrštila. Znala je, da čim izađemo iz aviona, ja ću otići u arenu, a ona će otići u hotel. I nećemo biti zajedno. Da, to je samo par sati, ali nama je to i previše. Puno, puno previše. 

''Okej je. Možeš gledati Robinsone kad stigneš u hotel.'' rekao sam.

''Ali ja ih želim gledati s tobom.'' rekla je, još uvijek se mršteći. Ponekad se stvarno ponaša kao mala beba. 

''Ed će doći na koncert. Pozvao sam ga. Dođi i ti u arenu kad se odmoriš pa...znaš... sredi stvari s njime.'' rekao sam ignorirajući ono što je prije rekla. 

''A nee... ''

''Cattie, znam da se ponašaš tako jer si umorna, ali usredotoči se i odgovori mi. Znaš, normalno. '' rekao sam iako znam da je to skoro nemoguće. 

''Doći ću.'' rekla je, a onda me zagrlila. Poljubio sam ju, a onda nam je stjuardesa došla reći da zavežemo pojaseve jer slijećemo. I tako, na kraju nismo ni počeli gledati te njene vražje Robinsone. 

''Knock knock.'' rekao sam, a ona me pogledala i preokrenula je očima. 

''Nemoj počinjati. Molim te...Preklinjem te.'' počela je, a ja sam se nasmiješio. 

'' Na koncertu će biti ona YouTuberica i njen dečko i brat, ako se ne varam. Znaš, ono koja me intervjuirala prije par godina, na This Is Us premijeri, ako se ne varam?'' rekao sam. Znam da je Cattie jednom prilikom rekla da bi htjela  upoznati Zoe, nadam se da se tako zove. 

''Zoe Sugg? '' upitala je, a ja sam kimnuo glavom. ''Jeej.'' rekla je sretno, a ja sam se pobjednosno nasmijao. ''Odlučila sam napraviti još jednu tetovažu. '' obavijestila me, a ja sam ju pogledao s podignutom obrvom. 

''Da? Pričaj o tome.'' 

''Vidjet ćeš.'' smiješila se.

A.M - h.sWhere stories live. Discover now