26. Problem solved

553 50 0
                                    

~Cattie's P.O.V~

''Ajde, vidimo se...'' rekla sam Harryu, a on me zagrlio, a nakon toga i poljubio. Smiješna stvar je što se još nikad nismo ljubili, ali ono, zapravo ljubili. Bili smo usred aerodroma i par novinara je bilo u zgradi. U zgrade u Londonu ne smije ući puno novinara pa... Slikali su nas, naravno. 

''Volim.'' kratko je rekao, a ja sam se nasmijala. Uvijek se smijem kad sam pored njega. 

''I ja. '' odgovorila sam u njegovom stilu. 

''Moram ići. '' rekao je. Mrzim ga ostavljati. Ipak, tek sam mu se vratila. 

''Moram i ja, ali neću. Ma jebe mi se. Idem s tobom. Spavat ću na kauču u backstageu.'' rekla sam. 

''Dobre cure ne psuju...I nekako mislim da to nije dobra ideja.'' rekao je dok sam ja samo odmahnula glavom. 

''Tko kaže da sam ja dobra? Uostalom, ja mislim da je. Reći ćemo jednom tjelohranitelju da odnese naše stvari u hotel, a drugi će ići s nama. '' objasnila sam, a on je samo kimnuo glavom te je podigao ruku pokazujući Marku, tjelohranitelju koji je stajao nedaleko od nas, da dođe do nas. 

''Ovako. Promjena plana. Oboje idemo u arenu. Netko neka odnese naše kofere u hotel. I kupite deku, znate, onu ekstra mekanu.'' rekao je Harry, a ja sam se smiješila. Stvar je u tome što on uvijek kupuje te deke i nikad mu ih nije dosta. Mene okrivi da sam ja kriva zbog kojih pedeset mekanih deka različitih boja u našem stanu, a prava istina je da je on kupio svaku od njih. Ili dao novce da mu kupe to što traži. 
Harry je izvadio novčanik i dao novce Marku, a onda smo izašli iz aerodroma. U arenu smo stigli kojih dvadeset minuta kasnije. Izgrlila sam dečke koji očito nisu ništa htjeli pitati, u vezi mene i Harrya. Ili su možda čak i znali što se događa. 

''Moramo sad u izvidnicu.'' rekao je Niall, te se Liam na to nasmijao. 'Izvidnica' je njihova druga riječ za probu pred par fanova. Da, i to rade. Puste par fanova unutra i održe probu pred njima. Kažu da im tako trema brže nestane. 

''Isuse, kako smo mi glupi.'' promrmljao je Harry gledajući me. Ja sam ležala na kauču s glavom u njegovome krilu. Sljedećeg trenutka našla sam se u njegovom naručju. Nosio me u stilu mladenke dok sam ga zbunjeno gledala, no nisam ništa komentirala. Možda jer sam bila previše umorna, tko zna. Shvatila sam što je u pitanju kad smo se našli ispred autobusa za turneje. Nasmijala sam se. Stvarno smo glupi. 

''Spusti me.'' rekla sam glasno se smijući. Fanovi, koji su bili s druge strane ograde su nas primijetili te su počeli vrištati, a mi smo im počeli mahati kao budale. 

''Ajde, odmori se. U autobusu se ne čuje buka. Sad stvarno moram ići.'' rekao je u jednom dahu. Kimnula sam glavom. Ušla sam u bus i skinula sam sve sa sebe, a onda sam obukla nečiju majicu, moguće da je Louisova i legla sam u jedan od bunkera. Znate, onih užasno malih prostora s jednim jastukom i  poplunom koji služe kao kreveti na kojem dečki spavaju. 

Probudila sam se pet sati kasnije. Na poplunu je bila dekica i znala sam da je Harry bio ovdje. Pogledala sam na sat i shvatila sam da bih se mogla početi spremati, ako želim biti na koncertu. Izašla sam iz 'kreveta' i usput se udarila glavom. Došetala sam do kuhinje i uzela sam iz frižidera sendvič. Nakon što sam ga pojela, otišla sam u dio koji predstavlja dnevnu sobu te sam u CDplayer stavila CD s pjesmama koji sam donijela tu na početku turneje. Shvatila sam da se na kauču nalazi vrećica te sam provirila unutra ne bih li pronašla haljinu, kutiju s štiklama, nakit i šminku koja se baš i nije previše slagala s sveukupnom kombinacijom, ali okej. Doslovno sam se ugušila sendvičem dok sam to vidjela. 
Unutra je bila i poruka. Krenula sam ju čitati. 

Cattie, pošto sam ja dobar dečko koji zna da ovdje nemaš ništa za obući, kupio sam ti sitnicu. Pa...Vidimo se- All the love, Hazza x

Nasmiješila sam se, a onda sam izvukla stvari iz vrećice i obukla sam gaćice koje su također bile unutra. Svukla sam majicu i hlače te sam obukla haljinu, ispod koje nisam trebala nositi grudnjak. Obula sam štikle, a onda sam stala pred ogledalo. Došlo mi je da zavrištim kad sam vidjela kako izgledam. Šminka mi se razmazala i kosa mi nije bila u stanju kakvom sam zamišljala da je. 

Uzdahnula sam te sam počela s misijom koju sam nazvala 'pronalaženje četke za kosu'. Kad sam ga našla počešljala sam se i nasmiješila se tome kako već izgledam bolje. Našla sam i vlažne maramice iako sam tražila ono sredstvo za skidanje šminke. Skinula sam šminku i odlučila sam da ipak ne iskoristim ništa od onoga što je Harry ostavio. Mislim, stvarno ne znam di se njemu zeleno i narančasto sjenilo tu uklapa. Ne želi valjda da budem ona ženska s Batmana. Znate, ona Ivy, nešto takvoga. 

Stavila sam narukvicu i ogrlicu koji su vjerojatno od pravih dijamanata te sam uzela mobitel koji je nažalost, bio prazan. Nadam se da dečki imaju punjač. 

Izašla sam iz autobusa i ušla sam u backstage uz pratnju tjelohranitelja koji je vjerojatno posljednjih pet- šest satu proveo vani ispred autobusa. 

''Lottie, Lou.'' malo glasnije sam rekla čim sam ih ugledala. Došla sam do njih. 

''A ja?'' Harry je upitao. 

''Ti čekaj. '' rekla sam, a on se namrštio.  ''A beba, nemoj se ljutiti.'' 

''Ja ću. Lou ionako mora srediti dečke. '' rekla je, a ja sam kimnula glavom i sjela sam na stolac. Lottie je ubrzo završila sa mnom, a onda sam ju zagrlila. 

''Hvala..''

''A sad sam ja na redu. '' Harry je rekao s nekom od onih njegovim slatkih izraza lica. 

''Daaa.'' vrisnula sam mu u uho te sam ga zagrlila. 

''Ljubavi, nisam mislio na to da sam na redu za bušenje bubnjića. ''

''A oprosti. '' poljubila sam ga. Uskoro mora na pozornicu jer koncert počinje. Sigurna sam da će se netko svaki čas početi derati. Tog trenutka, Ed je ušao u prostoriju. Vjerojatno se začudio jer je mislio da sam ja još uvijek u Perthu. Mahnula sam mu te sam se nasmijala. Pogledala sam Harrya koji je kimao glavom kad je shvatio što ga želim pitati. Istog trenutka prislonio je svoje usne na moje te sam par sekundi kasnije bila odmaknuta od njega. Ed je počeo vikati na Harrya dok se on smijuljio. 

''Ed, oprosti, ali mi prekidamo. Ja volim Harrya.'' rekla sam praveći se hladnokrvnom što ustvari nisam bila.  Sva pažnja tog trenutka bila je usmjerena na nas. 

''Ali Catherine.'' počeo je gledajući u mene pa u Harrya i tako u krug. 

''Ne, oprosti. Žao mi je.' rekla sam, a on me pogledao pogledom punim prijezira te se okrenuo i izašao je iz prostorije. 

''Problem riješen. '' rekla sam, a Harry se glasno nasmijao. 

''Vratite se svome poslu. Nije pristojno gledati. '' rekao je Harry


A.M - h.sWhere stories live. Discover now