''Kad smo kod toga, zašto Get Weird?'' upitala me crvenokosa cura. Trenutno sam u Londonu i trenutno imam pedeset tisuća intervjua, doslovno. Jedno te isto, samo sa drugom osobom, za druge novine ili što već.
''Pa, jedan od mojih kolega je rekao da sam čudna i od toga je sve počelo. '' rekla sam smiješeći se. Toliko puta danas sam rekla istu rečenicu i stvarno mi je dosta.
''Pa, reci nešto o albumu. '' rekla je, a ja sam se nasmiješila iako mi je došlo da se počnem derati na licu mjesta. Pitala me istu stvar prije par minuta.
''Album je definitivno najbolji do sada, po meni. I stvarno sam se trudila da bude takav. Zapravo, ja i moj...umm...kolega, napisali smo pjesme za cijeli album i snimili smo cijeli album i na kraju smo odustali od toga, i ponovno snimili Get Weird. '' rekla sam i nasmiješila sam se.
''Čekaj, postoje dva albuma?'' crvenokosa, za koju mislim da se zove Alison je zbunjeno upitala, a ja sam kimnula glavom.
''Da. Prvi mi se nije svidio i odustala sam od njega. Inače se trebao zvati Reason. '' rekla sam, a ona me čudno pogledala.
''Koliko pjesama je bilo na albumu?'' upitala je ''Hoćemo li ikad čuti koju pjesmu s albuma? ''
''Dvadeset. I vjerojatno ne. Vjerujte mi, ne želite čuti Dead End, ili Love me enough, ili Missing. '' govorila sam smiješeći se.
''Zvuče mi kao dobre pjesme. '' komentirala je, a ja sam odmahnula glavom.
''Vjerujte mi nisu. '' rekla sam.
''Sad ćemo igrati jednu igru. Znači. Ja ću pitati pitanja, a ti ćeš odgovarati na njih. Odgovori su kratki. I vrijeme ti teče.'' rekla je, a ja sam kimnula glavom i pljesnula rukama pokušavajući dočarati to kako sam sretna i kako jedva čekam započeti tu igru, ali iskreno, ne mogu više. Dosta mi je.
''Kava ili čaj?'' oh, to je ta bezvezna igra. Pa, što se mora, nije teško. Tako su me barem učili.
''Čaj. '' rekla sam.
''Najdraže jelo?'' Isuse moj, dragi Bože. Nije moguće da to ne znaju do sad.
''Tacosi i tjestenina sa sirom.'' rekla sam te sam se nasmiješila.
'' Puno ime?'' Zezaju se?
''Catherine Marie Moore. ''
''Najbolji prijatelj?''
''Har- Hannah.'' rekla sam te sam uzdahnula. Moram paziti sljedeći put. Skoro sam rekla njegovo ime. Nadam se da se ovo neće ponoviti.
''Osoba koja ti najviše fali?''
''Moja mama.''
''Harry Styles ili Luke Hemmings?''
''Luke Hemmings.'' rekla sam, a ona me čudno pogledala. Nitko još ne zna? Hah, predivno. Neka tako i ostane.
''Tri osobe koje ti idu na živce?''
''Ljudi koji ne znaju gdje im je mjesto i zabadaju nos u tuđe živote, Harry Styles i umm... moja sestra, ponekad. '' rekla sam, a onda sam shvatila. Nitko ne zna za Autumn. Ups? Mislim da sam mrtva, doslovno.
''Izrežite to. '' Finn je rekao, a ja sam uzdahnula te sam kimnula glavom.
''Imaš sestru?'' zbunjeno je upitala cura.
''Da. Blizanku.'' rekla sam te sam se nasmiješila.
''Catherine, prestani.'' Finn je rekao, a ja sam opet kimnula glavom. Nikad ni nisam shvatila zašto nitko ne smije znati za Autumn.
...
Sjela sam na kauč te sam se nasmiješila sama sebi. Često radim to u zadnje vrijeme. Od kad sam se vratila iz Londona prije par dana.
''Ljubaviiiii!'' počela sam vikati čekajući Matta da dođe do mene.
''Što opet trebaš Autumn?'' upitao je, a ja sam se počela smijati.
''Mislim da si me zamijenio s nekim. '' rekla je Autumn te se počela duriti. Obožavam pokušavati posvađati Matta i Autumn, ali nikad ne uspijem. ''Još uvijek ne znaš koja sam, a ja sam ona s trbuhom.'' rekla je te je raširila ruke dajući Mattu do znanja da ga želi zagrliti. Oni su stvarno stvoreni jedan za drugoga. Pomalo počinjem žaliti to što sam nagovorila Autumn da bude s Harryem, ali jednostavno nisam mogla podnijeti to sve. Naime, Harry je tek prekinuo s Taylor i bio je shrvan, iz nekog tamo čudnog razloga. I ja tada još nisam sama sebi priznala da ga volim i jedan dan sam otišla do Autumn i nagovorila ju na sve ovo. I bila sam u pravu. Harry se kući vraćao sretniji, inspiracija mu je dolazila samo tako. I Autumn i ja smo shvatile da ju voli, ali ono, za stvarno. Tako dugo dok me Autumn nije nazvala i rekla kako uvijek govori o meni i kako govori da me voli. I ja sam tek onda shvatila tu jebenu stvar. Shvatila sam da volim svojeg najboljeg prijatelja. Autumn još i sad tvrdi da on ustvari nikad nije volio nju, nego da je u njoj pronalazio mene jer me, navodno, tada nije mogao imati, ali zašto je onda bio s njom i nakon što je bio sa mnom?
''Cattie, ne opet. '' Matt je rekao te je došao do mene. Ubrzo se i pored mene stvorila Autumn te su me zagrlili. Zbunjeno sam ih pogledala, a onda sam shvatila. Opet plačem. Opet sam razmišljala o njemu i što je moglo biti da je bilo.
''Volim ga... Volim ga. Volim ga.'' doslovno sam počela vrištati. ''Autumn, ja ga volim.''
''Znaš, ne bi ti ovo trebao govoriti, ali što ako je stvarno istina? Što ako je Autumn ustvari Harryu bila samo zato jer nije mogao imati tebe?''
''Da, baš. '' promrmljala sam te sam uzela ukrasni jastučić i privukla sam ga sebi.
''Ne, Cattie. Što ako on jednostavno nije imao srca ostaviti trudnu djevojku s djetetom koje je navodno bilo njegovo? Bi li ti to učinila da si na njegovom mjestu? Bi li ostavila trudnu djevojku ili bi učinila ono što je mozak govorio da je ispravno? '' Matt je govorio dok je Autumn kimala glavom dajući mi do znanja da ima isto mišljenje.
''A i ti si se sama uvalila u to. Plus, s Edom si. I ti si, draga moja, varala njega, i znala si to. '' Autumn je počela govoriti, a onda sam ju prekinula.
''Svi dobro znamo da je on trebao biti samo za jednu noć. Tako dugo dok nisam saznala da sam trudna. A onda se to, ne znam kako, i zašto, ispostavilo da nije istina i da bebe uopće nema. '' rekla sam te sam uzdahnula. ''Želim spavati.'' tiho sam rekla te sam ustala i otišla sam u svoju sobu. Što ako je to stvarno istina?
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...