27. Yes!

554 46 1
                                    

''Ti i ja, mi ne želimo biti poput njih. Mi možemo uspjeti do kraja. Ništa ne može stati između tebe i mene. Čak ni Bogovi iznad nas ne mogu razdvojiti. Ne, ništa ne može stati između tebe i mene.''  njihala sam se u ritmu glazbe i slušala Harrya kako pjeva, a onda je glazba najednom stala. Pogledala sam prema bendu, a oni su mi se samo nasmiješili. 

Pogledala sam prema Harryu koji je silazio iz pozornice niz stepenice koje su se nalazile sa strane. Bila sam zbunjena. Fanovi su vrištali jer vjerojatno ni oni nisu znali što se događa. Harry je došao do mene, a ja sam ga zbunjeno pogledala.

''Harry, što izvodiš?'' upitala sam ga, a on se samo nasmiješio te je približio mikrofon usnama kao da želi nešto reći, no nije ništa rekao. Samo je uzdahnuo. 

''Shvatio sam sve svoje greške, i shvatio sam da uvijek postoji zajednički kompromis. I shvatio sam, da te nikad nitko neće voljeti kao što te ja volim.'' počeo je, a doslovno svi su ušutjeli. Još uvijek sam ga gledala ne znajući što da kažem. ''I volim biti s tobom. I kad nismo zajedno, vraški mi nedostaješ. Jesi li ikad razmišljala o tome da se udaš? Znaš, zamisli sebe kako hodaš prema oltaru u najlijepšoj vjenčanici sašitoj za tebe, samo za tu priliku. Zamisli svoje prijatelje i obitelj kako te gledaju kao neku kraljicu, što i jesi. Kraljica mog srca. Zamisli svojeg najboljeg prijatelja pred oltarom kako ti govori zavjete. Zamisli da moraš provesti cijeli život s osobom koja te voli i više nego ti možeš zamisliti. Osoba, koja je bila uz tebe uvijek? Pa... Jesi li razmislila?'' govorio je, a ja sam samo gledala u njega ne trepćući. Nisam shvaćala što namjerava. Još jedanput sam se prevrtila sliku po glavi shvaćajući sve. 

Sljedećeg trenutka, Harry se našao na koljenima. I džepa je izvadio malu kutijicu i otvorio ju je. Stavila sam ruke na usta kako ne bih počela vrištati. 

''Cattie, hoćeš si se udati za mene?'' upitao je, tu naizgled tako jednostavnu rečenicu, ali ona je sve samo ne to. Nasmiješila sam se te sam maknula ruke s usta i jednu sam mu pružila. Mikrofon je bio na podu tako da nitko neće moći čuti što ću reći. 

''Da.'' rekla sam tiho smiješeći se. Stavio mi je prsten na prst te je ustao, a onda me podigao i zavrtio oko sebe. Dvoranom se počela širiti rečenica 'rekla je da', a onda su dečki na pozornici počeli slaviti vičući kako sam rekla da i kako se mogu kladiti da će uskoro postati ujaci. 

Harry je prislonio svoje usne na moje, te je nakon nekog vremena to nevino ljubljenje preraslo u nešto više. Nasmijala sam se usred poljupca shvaćajući da je to ono što sam htjela. Odvojili smo se, ali još uvijek smo bili jedan blizu drugoga. 

''Volim te. '' rekao je, a ja sam kimnula glavom. 

''I ja. Onoliko koliko je zvijezda na nebu, toliko godina ću te voljeti.'' rekla sam shvaćajući da se nešto takvog nalazi u jednoj od njihovih pjesama. 
Harry se nakon par minuta vratio na pozornicu jer je koncert trebao završiti. Ne može samo tako otići s koncerta. Ja sam se okrenula i krenula sam prema autobusu za turneje. Na putu do tamo sto puta sam čula ono 'čestitam' na što sam se samo smijala i govorila 'hvala'. Bila sam tako sretna. Ni ne znate koliko. Ušla sam u autobus i sjela sam na kauč. Uzela sam mobitel u ruke. Stavila sam ga puniti u backstageu prije sat vremena. Utipkala sam Autumnin broj koji znam napamet te sam mobitel prislonila uz uho. 

''Isuse, što je? Baš sam spavala.'' Autum je rekla te je zijevnula, a ja sam počela vrištati, ali tiše. Da, moguće je tiho vrištati, vjerujte mi na riječ. 

''Udajem se, udajem se. Harry me zaprosio.'' rekla sam te sam se još uvijek smiješila. 

''Što? Kako? Zašto? Gdje? Detalji?'' uzbuđeno je rekla, a onda sam čula da govori i Mattu. 

''Da. Prvo je držao neki monolog...'' rekla sam i na to sam se nasmijala. '' Zašto? Pa ne znam, možda jer me voli? U areni, u Birminghamu. Pa, pjevali su You & I  i onda je glazba odjednom stala i onda je on sišao s pozornice i da... dalje se sve odvijalo tako brzo. '' ukratko sam ispričala. 

''Čestitam sekiceee...Vidiš, znali smo mi da ste vi suđeni da budete skupa...znate ono, srodne duše i te spike.'' rekla je, a onda je vrisnula.

''Autumn? Što se događa? '' upitala sam zabrinuto. 

''Matt, budi miran, ali mislim da ću roditi.'' rekla je Mattu odmah dajući odgovor na moje pitanje.

''Isuse, Isuse, ja ću biti teta. Ja ću biti teta.'' sretno sam govorila. 

''Čuj, mi sad moramo ići, ali nazvat ću te. '' Matt joj je vjerojatno uzeo mobitel iz ruke te mi je rekao, a onda je odmah prekinuo vezu. 
Dan mi nije mogao bolje završiti. Pogledala sam u svoju ruku, na kojoj se nalazio prsten. Ja se udajem. Za najboljeg prijatelja. 

''Cattieee.'' dečki su počeli čim su ušli u autobus. Harry je išao zadnji. 

''Dečki!.'' rekla sam te sam pljesnula rukama. ''Vi ste znali za ovo sve?'' upitala sam, a oni su kimnuli glavama te su došli do mene i zagrlili su me. ''Ugušit ćete me.'' 

''Ma nećemo, ne smijemo jer bi nas tvoj budući muž mogao ubiti, ili barem poslati u zatvor. '' rekao je Liam, a ja sam kimnula glavom.

''Ajde dečki, marširajte sad van i u hotel jer Danielle dolazi.'' Louis je rekao, a ja sam ga zbunjeno pogledala.

''Skupa ste?'' upitala sam ga, a on je slegnuo ramenima. 

''Skoro da jesmo, ali nismo. Nešto smo između prijatelja s povlasticama.'' rekao je te nas je počeo tjerati iz autobusa. Harry je došao do mene te me zagrlio, a onda smo izašli iz autobusa i ubrzo smo bili u hotelu. I onda...Pa, reći ću vam samo da je noć koju smo imali  bila burna i da je Harry prokleto dobar u krevetu. I da, koristili smo zaštitu, ako vas zanima. Želim ja biti mama, ali to može pričekati. Barem tako dugo dok ne završim turneju koja usput, još nije ni počela.

A.M - h.sWhere stories live. Discover now