4. I miss you too, H.

1.1K 81 2
                                    


Hannah je inače moja stilistica i vjerojatno zove da se dogovorimo za haljinu koju ću nositi na primjeri filma Ted 2. Primjera je 25 ili 26 ovog mjeseca, koliko se sjećam. 
Prošla sam prstom po ekranu mobitela tako se javljajući. 

''Da, Hannah?'' upitala sam ju.

''Reci Stylesu da mi otvori vrata njegovog stana jer mi je Tim rekao da uzmem svu tvoju odjeću i donesem ju u tvoj novi stan.'' rekla je, a ja sam odmahnula glavom iako sam znala da me ne može vidjeti. To je naš stan. Ne njegov, ne moj. Naš. 

''Ne brini. Ja ću si uzeti odjeću. '' rekla sam te sam prekinula vezu prije negoli je što stigla reći. Par sekundi kasnije, opet je zvala. Nisam se javila, a onda sam nazvala Harrya. 

''Hazz? Znaš da ti je Hannah pred vratima?'' upitala sam kad sam shvatila da se javio. 

''Znam. I ne namjeravam ju pustiti. Ne želim da se odseliš, C. Ne želim, ne dam im da mi te uzmu. Ne, ne, ne i ne. '' govorio je i ne znam dali je bio ljut, dali je na rubu suza, ili mu stvarno nedostajem. 

''Harry, znaš da ne možemo protiv Modesta. Znaš to. Još godinu dana i obećajem ti da će to navlačenje s Modestom prestati. Ja odlazim iz Modesta čim mi se ugovor istekne. I ti možeš porazgovarati s dečkima. Znam da će i oni pristati na to. Kad se vama ugovor istječe?'' govorila sam. Iako svi misle da je Harry onaj koji će riješiti sve, i onaj koji će biti optimist, ali nije tako. Samo ljudi koji ga dobro znaju znaju kakav je on zapravo. Ja sam često ona koja izvlači ljude iz problema, i ona koja rješava Hazzine probleme kojih je, vjerujte mi na riječ, mnogo. 

''Znam, Cattie. U trećem mjesecu 2016 godine. Malo manje od deset mjeseci, znači. '' rekao je, a ja sam onda ustala s kauča na kojem sam sjedila te sam otišla u kuhinju i počela sam otvarati ormariće. 

''Eto. Izdržimo još godinu dana, i slobodni smo. U redu?'' upitala sam. ''Fališ mi, H. Jako mi fališ.'' 

''Smiješno je to što si falimo iako smo se vidjeli prije malo više od jednog sata.'' rekao je, a ja sam se nasmijala. 

''Da. Možeš li doći do mene? Poslat ću ti adresu. Spakiraj moje stvari pa ih donesi ovamo. Može?'' upitala sam zatvarajući ormariće. Pogledala sam na sat na zidu. Podne je. 

''Naravno da mogu, ali onda si mi dužna jer sam ti pakirao stvari.'' rekao je, a ja sam odmahnula glavom iako sam znala da me ne može vidjeti. 

''Ja ću nam pripremiti nešto za jelo. '' rekla sam te je Harry prekinuo pet minuta kasnije jer mora spakirati moje stvari, a toga je punoo. 

Uzdahnula sam te sam počela pripremati ručak. Hvala Bogu što su se sjetili napuniti mi frižider i kupiti sve potrebne stvari.
Hmm... Možda bi ja i Hazz mogli početi planirati ono masakriranje Timovog ureda.  Ti gadovi zaslužuju da gore u paklu. 

Dva sata kasnije i tri pokušaja kuhanja juhe, koja nijednom nije dobro ispala  tako da sam ju bacila, bila sam gotova sa ručkom. Postavila sam stol, a onda sam uzela mobitel. 

TO: Hazza <3

Marylebone NW1, Marathon house, 11 kat. Penthouse je na dva kata. Ne možeš pogriješiti.  - C. xoxo

FROM: Hazza <3

Uuu jebote. Kuplii su ti penthouse za 10 000 000 funti?  ~zamisli me kako odmahujem glavom~ - All the love, H. x

TO: Hazza <3

Dap. Izgleda da nas žele što dalje jedno od drugog. - C. xoxo

FROM: Hazza <3

Očito. Dolazim za kojih pola sata, više-manje. - All the love, H. x

TO: Hazza <3

  Okej. 

FROM: Hazza <3

Nisi se potpisala. - All the love, H. x

TO: Hazza <3

Ne odgovaraj na poruke dok voziš, želim te u jednom komadu. - C. xoxo

Ušla sam u dnevnu sobu te sam izvadila punjač iz torbe i stavila sam ga puniti jer znam da će mi kasnije trebati. Upalila sam TV te sam ga stavila na MTV. Legla sam na kutnu garnituru. 

Smiješna stvar je da ja nemam pojima gdje se točno nalazim. Ne poznajem ovaj dio grada toliko dobro. Nadam se da je Harry uzeo moj laptop jer će mi trebati Google Karte kasnije. 

Ubrzo se začulo zvono na vratima te sam potrčala do vrata i otvorila sam ih.  





































A.M - h.sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum