17. What happens in club stays in club

651 44 6
                                    

~Catherine's P.O.V~

''Onda, što sutra radiš?'' upitao me Harry iste sekunde kad je krenuo voziti prema klubu u kojemu će biti Niallova zabava. 

''Sutra imam snimanje na drugom kraju grada.'' rekla sam te sam se nasmiješila. ''Ti?'' upitala sam ga gledajući ga. 

''Vjerojatno ću ostati doma i odmarati. I tako sve do sljedećeg petka ili subote.'' odgovorio mi je, a ja sam kimnula glavom. 

Što se dogodi par sati nakon što se dođe u klub u kojem Niall slavi rođendan? Razbiju se dva stola, četrdeset i dvije čaše, polije se konobar votkom i Liam i Danielle se pomire. Predivno zar ne? I više od polovice ljudi je pijano. Uključujući mene. No, gledajući druge, ja se mogu smatrati trijeznom. Harry već odavno pleše s Louisom na stolu koji će se svakog trenutka slomiti. Liam i Danielle pričaju nešto u jednom od separea i Liam ju svakih pet minuta ljubi. Niall drži mikrofon i govori kako voli jesti puževe i kako je pivo njegova cura. Greg ga pokušava smiriti no on se ne da i odgovor na svako pitanje mu je: 'Rođendan mi je, valjda.' Ja sjedim pored druge Danielle, Louisove cure i pričamo o nekim bezveznim stvarima. Nas dvije smo vjerojatno jedine dvije djelomično trijezne osobe ovdje.
Konobar je došao do nas i ja sam ga pogledala pogledom koji je govorio 'što želite?'

''Vidim da ste se osušili, iskreno, žao mi je votke.'' rekla je Danielle, na što smo si nabacile pet. Nasmijala sam se i pogledala konobara još jedanput.

''Ona dvojica na stolu su mi naredila da vas poslužim s najskupljom i najkvalitetnijom bocom vina, pa...'' rekao je te nam je bocu vina ostavio na stolu.

''Hvala.'' viknula sam kako bi me mogao čuti. ''Dani, znaš koja je tajna u uživanju u vinu?'' 

''Koja?'' upitala je smiješeći se.

''Prvo otvoriš bocu i dozvoliš joj da diše. '' rekla sam te sam otvorila bocu. Nasmiješila sam se.''Izgleda da ne diše, pa joj daš usta na usta.'' rekla sam te sam približila vino svojim usnama i otpila sam malo.

''Znaš, Cath, izgleda da si se napila.'' rekla mi je, a ja sam odmahnula glavom.

''Čini ti se.'' rekla sam te sam u roku od petanaestak minuta popila pola boce vina. Harry je došao do mene te sam se ja počela smijati na što me on pogledao s nekom čudnom facom.

''Vrtiš se, znaš to?'' nasmiješila sam se.

''Znam. Vrtiš se i ti. Dani, Lou kaže da dođeš do...njega. '' Harry je pijano rekao, a ja sam se opet počela smijati. Dani je otišla, na što sam ja pogledala Harrya.''Znaš, volim dok se smiješ, ali ne dok si pijana, srećo.'' dodao je, a ja sam odmahnula glavom. 

''Wooo.'' počela sam vikati, a onda sam se opet počela smijati. Primila sam Harrya za ruku te sam pogledala po prostoriji. Danielle je bila prislonjena na zid od strane Louisa i strastveno su se ljubili. 

Ja sam u tom trenutku pomislila na sebe prislonjenu uz zid od strane mojeg predivnog dečka jer iskreno, tko može odoljeti njegovim usnama? Nitko, znam. I on je moj, skroz moj. Primila sam ga za ruku te sam ga povukla prema hodniku, a onda i prema sobi  koja je bila u sklopu kluba i koja se vraški plaćala, samo za noć. No, nije da me zanima. Oboje imamo dovoljno novca da si to priuštimo. Ušli smo u sobu te sam ga gurnula na krevet, a onda sam se počela skidati. Okrenula sam se i shvatila da je Hazza zaspao. Legla sam pored njega te sam se počela smijati, a onda sam ubrzo i sama zaspala. 

~Harry's P.O.V~

Otvorio sam oči i shvatio sam da je Cattie otišla. Uzdahnuo sam te sam stavio ruku na glavu i zatvorio sam oči nadajući se da bi to moglo pomoći mojoj glavobolji, no nije. Ustao sam te sam provjerio dali imam sve, a onda sam izašao iz sobe. Platio sam noćenje, a onda sam izašao iz kluba. Inače ne zovem vozača koji mi je uvijek na raspolaganju, ali danas jesam. Ubrzo je došao te sam ušao u auto govoreći mu da me vozi do stana. Izvadio sam mobitel.

To: Cattie <3

Kad se vraćaš? - All the love, H. 

From: Cattie <3

Neću se danas vratiti. Prespavati ću u hotelu, a onda počinje snimanje pa...znaš kako to ide. -C. xoxo

To: Cattie <3 

U redu. Volim te. - All the love. H x

From: Cattie <3

 Volim i ja tebe. -C. xoxo

Odlučio sam poslati poruku i Autumn

To: My love <3 <3

Ejj, doći ću k tebi. Možemo gledati filmove, ako želiš? <3 

Poruka mi je stigla gotovo odmah. 

From: My love <3 <3

Ne šališ se? Ozbiljno ćeš doći? 

To: My love <3 <3

Ozbiljno. Cattie ima nekog posla za obaviti i ostajem kod tebe par dana. 

Nasmiješio sam se. Napokon ću moći provesti vrijeme s osobom koju volim. Nitko ne zna za mene i Autumn. Ona je vjerojatno najbolja osoba koju sam upoznao. I nije sa mnom zbog novca. Znam to. Svaki put kad joj nešto kupim govori kako mrzi dok trošim na nju i kako će i ona meni nešto kupiti jer se osjeća kao da me iskorištava. Nikad nije molila za novce iako ja znam da joj trebaju. Istina je. Njeni roditelji su stvarno dobri ljudi i šalju joj novce svaki mjesec, no, to jednostavno nije dosta za sve. Pokušao sam ju nagovoriti na to da joj ja dajem novce kad joj zatreba tako dugo dok ona ne završi fakultet, no nije pristala. 

''Stigli smo.'' 

''Hvala. '' kratko sam odgovorio. ''Možeš ići.'' rekao sam te sam izašao iz auta i ušao sam u zgradu, a onda i u stan. Presvukao sam se i istuširao, a onda sam uzeo filmove koje bi mogli gledati te sam ušao u auto i ubrzo sam bio ispred Autumnine kuće.




A.M - h.sWhere stories live. Discover now