~14.9.2015~
''Požurite se, požurite. Idemo uživo za pet minuta.'' čulo se deranje dok sam ja uživala sjedeći na udobnom kauču. Nalazimo se u zgradi u kojoj se snima Jonathan Ross Show ili nešto takvog, zaboravila sam već ime. A kad Harry završi s time vraćamo se u naš stan. Dečki sad do 24 nemaju koncerte, a onda kasnije imaju u Londonu ili malo izvan Londona tako da je to jedna od dobrih stvari. Naime, dečki uzimaju pauzu nakon što izbace novi album i nakon što odrade još par sitnica. Ipak su odlučili da trebaju malo odmora i to je dobra stvar.
''Harry, sretno. '' rekla sam smiješeći se. Znam kako ponekad Jonathan zna biti malo, hmm, nametljiv? Radoznao? Sve to skupa?
''Neću dobiti poljubac?'' upitao je, a ja sam ustala te sam došla do njega i poljubila sam ga. Zagrlila sam ga.
''Djeco, požurite se.'' Niall je promrmljao, a mi smo se nasmijali te su dečki otišli, a ja sam se vratila na kauč i pogledala sam prema televizoru koji se tamo nalazio. Ne mogu ići u publiku jer ima previše fanova pa ću gledati od odavde. Istina je da su samo za mene morali postaviti televizor, ali nije da me previše briga.
''Zadnji put kad ste bili ovdje bilo vas je petero. Kako funkcionirate s obzirom na tu činjenicu, situaciju? Zbog čega je on uopće otišao?'' upitao je, a ja sam počela odmahivati glavom. Ne razumijem zašto su toliko znatiželjni. Zayn je otišao jer više nije mogao izdržati. Ali oni svejedno pitaju jedno te isto pitanje iako znaju odgovor.
''Pa... Počeli smo primjećivati da se ne zabavlja više toliko koliko mi i da ne uživa više toliko u tome kao prije. Pjevanje, mislim, biti u bendu i pjevati može ponekad biti teško. Ali mi to gledamo s vedrije strane. Sad je sretan.'' Louis ih je sve izvukao. Istina je da je on sad sretan, no ne shvaćam ga više. Ostavio je Perrie i to preko poruke. I ne znam iz kog razloga. Perrie ne želi nikome reći, još uvijek.
''Još se čujete s njime?'' Jonathan je upitao, a Louis se nasmiješio te je mahnuo glavom.
''Tako-tako.'' Louis je rekao s nekim čudnim smiješkom na licu
''Kad si se zadnji put čuo s njime?''
''Prije par tjedana.'' rekao je Louis smiješeći se.
''Dobro, možemo pustiti sad to?'' Liam je upitao te su se svi nasmijali.
''Pjesme sa sljedećeg albuma ste vi napisali? O čemu su? Uživate li u pisanju?''
''Da. Većina pjesama je napisala sa strane nas. '' Niall je odgovorio.
''Pjesme pišemo iz onoga što smo sami doživjeli, naravno da ne napišemo točno sve, nego izmijenimo dijelove, ali da. '' Harry je rekao nešto po prvi put danas.
''Nego, kako ste došli na ideju da Drag Me Down izbacite bez ičijega znanja, usred noći?''
''Pa...Dosjetili smo se toga i rekli da će biti zanimljivo. '' Liam je govorio, a Harry ga je prekinuo.
''Uostalom, bio je dan negdje.'' Harry je rekao, a ja sam se počela smijati. To se zove imati nenormalno dečka koji misli da je normalan. Istina je da im je bilo dosadno i htjeli su malo zabaviti fanove. Iako se oni sami znaju zabavljati. Ponekad pomislim da stvarno nemaju život. Nije da mislim išta loše, nego svi oni trendovi koji nemaju veze s vezom.
''Da. Vidite. Nismo to gledali s te strane.'' Jonathan je rekao i nasmijao se.''Znači, uzimate pauzu? Na koliko dugo?''
''Osamnaest mjeseci. Vraćamo se u ljeti 2017. '' Liam je rekao. ''Sigurni smo da se vraćamo. Samo se želimo malo odmoriti jer nakon četiri turneje i pet albuma, stvarno postane naporno.''
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...