~No one's P.O.V~
I dok su Harry i Autumn ležali na kauču u zagrljaju i gledali Zapravo ljubav po stoti put od kad se znaju, Catherine je naporno radila. Istina je, voljela je ona svoj posao, kojeg ni nije zvala poslom nego snom koji se slučajno ispunio. Ponekad bi joj bilo previše jer pa... teško se koncentrirati na jednu stvar kad joj se po glavi mota tisuću drugih.
Svi sad vjerojatno misle da je Catherine ona koja je nevina i koja nema prste u ničemu lošem, ali svi oni su u krivu. Također, istina je da Harry radi nešto što nije pošteno prema nikome, štoviše, nešto što samo užasno pokvarena osoba može učiniti. Na prvi pogled, Harryev pogled, to je jednostavno. 'Volim ih obje. Ne mogu ni jednu ostaviti. ' No. Što ako naposljetku, kad dođe vrijeme odluke, odluči krivo? Što ako odabere pogrešnu osobu i uništi život krivoj?Catherine zna da bi povrijedila Harrya da mu kaže istinu. Zna da bi ga to uništilo. Iako, jednog dana, Catherine će biti tamo negdje, a to tamo negdje neće imati Harrya unutra. Ona također zna da Harry nikad ne smije saznati kako je spavala s Sheeranom. Da, dogovorili su se da to ostane tajna, ali što ako se nešto dogodi i ta tajna vidi danju svijetlost?
Već mu dugo laže. Možda malo previše dugo. One slatke male bijele laži prerasle su u veće.
No.
Možda se oboje boje. Možda se boje zato jer znaju da su pronašli osobu koju vole najviše na svijetu. Onu, onoga o kome misle, koga trebaju više od ičega, koga žele više od ičega.
Ali.
Kad dvoje ljudi toliko brine jedno o drugome, pronađu način da budu zajedno, koliko god to teško bilo, zar ne?
I iako su cijeli dan bili skupa. Počinje im nedostajati druga osoba, sekundu nakon što otiđe. No, nije dobro da otiđe. Jer, što ako otiđe zauvijek?
~Harry's P.O.V~
"Hazz? " Autumn je podigla glavu koja je do malo prije bila naslonjena na moje rame.
"Da, ljubavi?" Upitao sam te sam se nasmiješio, a onda sam svoje usne prislonio na njeno čelo.
"Zašto jednostavno ne ostaviš Cattie? Zašto joj ne kažemo istinu? Da se volimo I da ćemo se vjenčati. " tiho je govorila dok sam ja uzdahnuo.
"Autumn, ne želim joj uništiti život. Ona me voli. " rekao sam. Znam da se Autumn ne sviđa to što sam sa Cattie, ali... ne znam. Ne mogu ostaviti ni jednu. Skrivam Autumn već par godina, moći ću još par.
"A voliš li ti nju?" Upitala je te je uzdahnula. Vodili smo već ovaj razgovor. Skrivam Autumn već pet godina, moći ću još pet."Znaš da ju volim. "Odgovorio sam, a ona je kimnula glavom. "Dobro ne ćemo sad o tome" rekao sam te sam se nasmiješio.
"Morat ćeš odabrati, znaš to?" Upitala je.
"Znam. No ne mogu. " rekao sam, a ona je slegnula ramenima I nije ništa govorila pa sam ju zagrlio.
"Nemoj se ljutiti. Prošli smo to već jednom. " rekao sam.
"Znaš, teško je znati da si s njom. Da te ona ljubi kao I ja. Da sa njom razgovaraš o istim stvarima kao I sa mnom. Da je ona s tobom većinu vremena." Rekla je, a ja sam kimnuo glavom.
"Volim te." Rekao sam znajući da će to biti dosta da zaboravi, barem na trenutak, na Cattie.
"I ja tebe, Harold." Rekla je ozbiljno, a onda se nasmiješila.
" Idemo pripremiti ručak? Trebaš jesti. Znaš,da beba bude zdrava I jaka, a isto vrijedi I za mamu. " rekao sam stavljajući ruku na njen trbuh. Nasmijala se kimajući glavom.
"Da. Gladni smo." Rekla je, a onda smo ustali s kauča I ušli smo u kuhinju.
"Ti sjedi ovdje I ne miči se." Rekao sam pokazujući joj na barsku stolicu. Namrštila se, ali me svejedno slušala. Donio sam joj laptop, a onda sam izvadio neko meso I krumpir te ostale stvari koje su mi trebaju. Također sam izvadio onu juhu u vrećici. Hej, ja sam muško, ne moram nužno znati kuhati, a i ne jedem juhu tako da...
"Kako napredujete s albumom?" Autumn je pitala, a sekundu kasnije je pustila Where do broken hearts go te sam trenutak kasnije shvatio da želi da pjevam.
"Skoro je gotov. Jedna pjesma je posvećena tebi." Rekao sam smiješeći se.
"Koja?" Upitala je te je zaustavila glazbu.
"Kasnije... Moraš čekati do trinaestog studenog kao I svi drugi. A sad pusti tu glazbu ako želiš da pjevam." Rekao sam te je ona istog trenutka to učinila. "Brojio sam svoje greške I samo se jedna izdvajala od stvari koje sam učinio. " ubrzo sam otpijevao I cijelu pjesmu, a Autumn mi se smiješila.
"Gladna sam" rekla je.
"Znam." Odgovorio sam te sam ubrzo bio gotov s ručkom. Najeli smo se, a onda smo otišli u sobu jer se Autumn spava.
"Kad ćemo ići u kupovinu?" Upitala je, a ja sam ju zbunjeno pogledao. "Za bebu, mislim." dodala je, a ja sam uzdahnuo.
"Znaš da ne možemo samo tako ići nekamo skupa. Iako bi mogli s obzirom da ste iste. Ali onda bi morao prvo ići s Cattie pa da novinari, ali ni ona ništa ne posumnjaju." Rekao sam, a ona je kimnula glavom te je zijevnula.
"Znaš. Sigurna sam da će mi jednom postati dosta. Dosta, što te moram dijeliti sa vlastitom sestrom blizankom." Rekla je te se okrenula u drugu stranu. Uzdahnuo sam te sam ju zagrlio. Što da učinim? Koju da odaberem? Ipak, Autumn će mi uskoro postati žena I rodit će mi dijete, a onda opet. Cattie je bila uz mene kad mi je bilo najteže i obje beskrajno volim.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...