2. Then I'm sorry too

1.5K 98 4
                                    

''Cattie, za što ti je žao? Što se dogodilo?'' Harry je govorio zabrinuto me gledajući. Njegova ruka je pronašla moju te smo sljedećeg trenutka sjedili na kauču u dnevnoj sobi. Pogledao me pogledom koji govori 'reci mi što se dogodilo'.

'' Tim i Finn su se dogodili. Žao mi je. '' rekla sam te sam spustila glavu. '' Za tri dana se moram odseliti. I ne smijem te više tako često viđati. '' objasnila sam još uvijek plačući. Ne mogu se odvojiti od njega. Jednostavno ne mogu. On je nešto što mi treba u životu.

'' Oh. Ne brini, Cattie. Smislit ćemo nešto. Pa da to bilo to da izmasakriramo Tima i Finna sjekirama. '' rekao je pokušavajući me nasmijati. Uspio je. Uvijek uspije. ''Eto, vidiš. Tu je taj osmijeh.'' rekao je te me je zagrlio. ''Obećajem ti da ćemo se viđati. Znam da zvučim kao da sam za to da se odseliš, ali znaš da nisam. Samo znam da ćeš to morati učiniti što god ti ja rekao. '' govorio je, dok sam ja još uvijek bila u njegovom zagrljaju.

'' Možemo im bar sabotirati ured?'' upitala sam gledajući Harrya. On je kimnuo glavom te se nasmiješio. ''Žao mi je.'' ponovila sam te tri riječi po ne znam koji put danas. Stvarno mi je žao.

''Onda je i meni žao. '' rekao je, a ja sam se nasmiješila. Tipični Harry. Možda ga zato toliko i volim. Kao prijatelja, naravno. Ne bih nas mogla zamisliti kao par. Ili zapravo, možda i bih jer se već ponašamo kao jedan. Ali to smo samo mi.
Par trenutaka smo uživali u tišini, a onda je meni na pamet sinula jedna ideja.

''Već kad nas razdvajaju. Da im damo još više materijala?'' upitala sam gledajući ga. On se samo nasmiješio. ''Znači da?'' upitala sam smiješeći se.

''Da, da.'' kratko je odgovorio te je uzeo svoj mobitel u ruke i otvorio je galeriju. ''Ova?'' upitao je pokazujući mi sliku na kojoj se grlimo i pravimo neke čudne, vrlo čudne face.

''Može. Postavi to na Instagram, a ja imam ideju za sliku koju ću ja postaviti. '' rekla sam te sam se opet nasmijala. Rekla sam vam da obožavam živcirati Finna i Tima. Eh, sad. Vjerojatno ćemo ih oboje iživcirati nakon ovoga što učinimo.

''Jesaaam.'' Harry se javio opet mi pokazujući na sliku koja je sad bila postavljena na Instagram uz opis : 'My lovely (girl)friend. I love her so so soo much. x'
Nasmijala sam se te sam kimnula glavom. Uzela sam mu mobitel iz ruke te sam izašla iz Instagrama i upalila sam kameru.

''Ako stvarno želimo da nam ljudi povjeruju trebamo se bolje potruditi.'' rekla sam. Još dan danas ne razumijem kako me briga za sve moje probleme kad je Harry pored mene.

''Umm...misliš na...umm... poljubac?'' upitao me, te je porumenio. Glasno sam se nasmijala.

''Da, kao da bi nam bilo prvi put. '' rekla sam te je on slegnuo ramenima, na onaj svoj čudni način. Sjedili smo na kauču. Sjela sam u njegovo krilo. Smiješili smo se jedno drugome. Okrenula sam se prema njemu.

''Odvratni smo.'' rekao je Harry, a onda je prislonio svoje usne na moje. Nakon što sam nas poslikala, odvojili smo se jedan od drugoga.

''Znam.'' rekla sam kao odgovor na rečenicu koju je on rekao prije kojih pola minute. Ulogirala sam se na svoj Instagram te smo izabrali efekt, a onda sam postavila sliku uz opis: ' My beautiful (boy)friend. I love him more. '
Dali smo si pet, a onda su nam počele stizati poruke na mobitel, a uskoro i pozivi. Aha. Što ćete sad, menađeri? Isključili smo mobitele te je Harry zaključao vrata. Znamo da će možda doći ovamo pa...da se ne moramo suočavati s njima danas.

''Najbolji smo.'' rekla sam mu, a on je preokrenuo očima.

''Reci mi nešto što nisam znao posljednjih dvadesetak godina?'' upitao me, a ja sam mu pokazala srednji prst. ''To nije pristojno, Cattie.'' rekao je te je došao do mene. '' I sad te moramo kazniti.'' dodao je, a ja sam stavila ruke ispred sebe. Znam ja na što on misli.

''Ne, ne, samo ne to. Samo ne škakljanje. '' rekla sam, a on se zlobno nasmijao.

''No, no, prekasno ti je sad.'' rekao je te sam par sekundi kasnije vjerojatno probudila cijelu zgradu koliko sam se jako smijala.

''Dosta, dosta.'' rekla sam jedna dolazeći do zraka.


A.M - h.sWhere stories live. Discover now