Do prije deset minuta mi se spavalo, a sad ne mogu zaspati. Predivno. Ugasila sam televizor i uzela sam mobitel u ruke te sam ušla u kuhinju i otvorila sam frižider.
''Hmm... Što bih mogla jesti?'' upitala sam sama sebe gledajući u frižider. Izvadila sam maline, jagode, kupine, mango i kiwi. Odložila sam voće na šank te sam po drugi put danas prekopala sve ormariće ne bih li našla vilicu, nož, podlogu za rezanje i zdjelicu. Sve sam to stavila na šank i sjela sam na barsku stolicu. Uzela sam mobitel u ruke i ušla sam pod glazbu, te sam pritisnula na neku nasumičnu pjesmu. Odložila sam mobitel i uzela sam nož i kiwi u ruke. Ubrzo sam si složila večeru, te sam se najela, a onda sam ušla u svoju sobu te sam pogledala nered koji smo ja i Harry napravili prilikom pokušaja slaganja mojih stvari. Ne, nismo ništa pospremili, ako se pitate. Sve se nalazi u koferima i na podu sobe.
Na sebi sam imala jednodijelnu božićnu pidžamu koju mi je inače Harry kupio za Božić. Danas prije me je nagovorio da ju obučem i kasnije ju nisam svukla jer je udobna. Kosa mi je bila u neurednoj punđi. Na sebi nisam imala ni trunke šminke. I ne, nije mi smetalo to što me vidio bez šminke.
Ako Directionerke ikad namjeravaju biti s Harryem, moraju znati, da on voli cure koje su samouvjerene, i koje nemaju ništa protiv toga da ih muška osoba vidi bez trunke šminke.
Kad smo kod toga kakvu me Harry vidio. Vidio me na samome dnu. Možda ćete jednom saznati.Počela sam pospremati sve svoje stvari u ormar. Nakon malog dužeg vremena, bila sam gotova, te sam pospremila kofere i legla sam na krevet te sam ubrzo zaspala.
...
''Ma savršeno, mogli ste ranije početi zvati. '' promrmljala sam pokušavajući rukom pronaći mobitel koji se nalazi negdje na krevetu. ''Govorite.'' javila sam se.
''Imaš dogovoreni intervju, danas u deset sati. Spremi se. Auto će te čekati ispred zgrade.''
''Okej. Kamo točno idem?'' upitala sam te sam zijevnula.
''BBC Radio 1.''
''S Nickom?'' upitala sam smiješeći se.
''Da. '' Tim je kratko odgovorio, a onda je prekinuo. Barem se nešto dobro događa danas. Vidjet ću Nicka. Nick je inače Harryev prijatelj koji često dolazi u naš stan. I tako smo se zapravo i upoznali. Da, Nick je gey, ako to želite znati.
Ustala sam te sam izašla iz sobe i ušla sam u kuhinju. Spremila sam si doručak i najela sam se, a onda sam se odlučila početi spremati. Nakon što sam u kupaonici obavila sve što sam trebala, obukla sam kućni ogrtač te sam ušla u sobu i počela sam vaditi odjeću iz kofera, pokušavajući naći nešto što bi mogla obući. Nakon pet minuta traženja, odlučila sam se za plave uske poderane hlače i sivu majicu koja mi je sezala do pupka, a onda sam to i obukla. Obula sam plave štikle. Nakon što sam se našminkala, uzela sam mobitel, otključala sam ulazna vrata te sam izašla iz penthousea, a onda sam opet zaključala vrata. Tada me Tim nazvao kako bi rekao da je vozač ispred zgrade.
...
''Dobrodošli u The Radio 1 Breakfast show. Ja sam Nick Grimshaw i sa mnom je Catherine Moore. Dobrodošla, Cate.'' rekao je u mikrofon koji je bio ispred njega, dok je ispred mene bio također jedan. Kamerman će iz nekog razloga snimati cijeli intervju.
''Book, Nick. '' rekla sam smiješeći se. I vjerojatno ću se smiješiti sljedećih petnaest minuta.
''Nego, znam da mi vjerojatno ne ćeš htjeti odgovoriti na ovo pitanje, ali vrijedi pokušati. Kako tvoj ljubavni život? Harry i ti?'' upitao me, a ja sam ga pogledala s nekom čudnom facom. Počela sam se igrati s rubom majice koju sam nosila te je on vjerojatno to shvatio kao 'da' na što sam se nasmiješila. Rekla sam vam.
'' Znači, možemo uskoro očekivati promjenu prezimena?'' upitao me gledajući me.
''Pa, nije baš da ćemo se odmah vjenčati, ali da, skupa smo. Ne bih baš smjela o tome previše. '' rekla sam lažući. H. i ja nismo skupa, ali ja i on jako jako volimo zajebavati onu dvojicu. To me podsjetilo na to da Nicku kasnije kažem istinu.
''U tom slučaju, čestitam.'' rekao je i ja sam se kimnula glavom smiješeći se, opet.
''Hvala.''
''Nego, na Twitteru smo zamolili tvoje fanove da ti postave pitanja. No prije toga, na liniji imamo jednu gospođu koja ima pitanje za tebe. '' rekao je zlobno se smiješeći i znala sam da mu namjere nisu skroz čiste. ''Na liniji je gospođa Anne, Harryeva majka.'' rekao je smiješeći se, a ja sam stavila slušalice koje su se do malo prije nalazile oko mog vrata.
''Teta Anne?'' rekla sam iako je to više zvučalo kao pitanje.
''Napokon ste skupa?'' upitala je, a ja sam se nasmijala jer nisam znala što da kažem. Ako kažem da, onda će to misliti, a ne ne mogu reći.
''Možda. A sad pitanje.'' rekla sam kratko.
''Da svaki dam moraš gledati jednu osobu, koja bi to osoba bila, i zašto?'' upitala me, a ja sam se zamislila.
''Harry. Njega ionako gledam svaki dan. A zašto? Jer ga volim i jer ga obožavam gledati.'' rekla sam na što se ona nasmijala, a onda je vjerojatno prekinula vezu.
''Sad krećemo na pitanja s Twittera. Prvo pitanje je od Lucy koja želi znati koje pitanje, postavljeno od strane osoba koje te intervjuiraju, ide na živce?'' upitao me, a ja sam uzdahnula.
''Zanimljivo pitanje.'' rekla sam gledajući u Nicka. ''Najviše mi na živce idu pitanja na koja sam već stop put odgovorila. Naprimjer, pitanje o tome koliko se Hazz i ja znamo, kako smo se upoznali i tako u nedogled.'' rekla sam, a Nick je samo kimnuo glavom.
''Sljedeće pitanje je od Jane. Možeš li pjevati acapella? Mislim da se pitanje odnosi na sad. Pjevaj nam nešto Catherine.'' Nick je govorio.
''Umm... Što?'' upitala sam smiješeći se.
''Bilošto. Nemoj odugovlačiti.'' rekao je, a ja sam kimnula glavom.
''Rekla sam mu da ga volim, nisam sigurna dali je čuo, na krovu je bio vjetrovito, i nije rekao ni riječ. Zabava je završila, ništa nije ostalo za raditi, samo ja, on, i mjesec.'' otpjevala sam shvaćajući da sam vrlo vjerojatno otpjevala pjesmu sa sljedećeg albuma One Directiona i da to ne bih smjela raditi.
''Woow. To je nešto novo?'' upitao je Nick,a ja sam kimnula glavom.
''Hazz i ja nismo imali što raditi i bilo nam je dosadno pa...'' rekla sam smiješeći se. '' Da, to je pjesma sa sljedećeg albuma 1Da i vjerojatno će me menađeri sad ubiti jer sam ju otpjevala. '' rekla sam. Pitao me još par pitanja, a onda je intervju završio te sam se pozdravila s njime i vozač me odveo do stana.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...