20. They're not here anymore

643 48 9
                                    

Mračne tajne koje su skrivene godinama počet će se otkrivati. I nije sve kako se čini da je. Nikad nije. Čak ni kad ostaju budni do jutra, razgovarajući o svemu. Jer, najbolji razgovori odvijaju se ujutro, ali što ako su ti razgovori bili obična varka, obična laž? Što ako ona zna sve?

~Cattie's P.O.V~ 

Nakon što sam se probudila, polako sam izašla iz sobe, pazeći da ne probudim Eda. Ušla sam u dnevnu sobu u kojoj sam jučer ostavila mobitel. Uzela sam ga u ruke i sjela sam na kauč te sam se nasmijala sama sebi. Prolazila sam rukom po ekranu tako dugo dok nisam pronašla broj osobe koju sad zovem. 

''Halo?'' 

''Sama si?'' upitala sam, no nisam čula nikakav odgovor sljedećih par sekundi.

''Sad jesam. I? Kakav je Ed?'' upitala je i mogla sam osjetiti da se smije. 

''Pa, dobar, ali želi da kažem sve Harryu. '' rekla sam smiješeći se. ''Kako beba? Kako Hazza? Kako ti?'' upitala sam. Autumn je moja sestra koju neizmjerno volim. I koja je shvatila kakav je ustvari Harry i rekla mi to na vrijeme. I sad ga vrtimo oko maloga prsta. Mora znati da se sa sestrama Moore nitko ne zeza. A Ed. Ed je tu zato jer ga volim. I zato jer ne želim da naše dijete odrasta bez roditelja.

''Beba je dobro. Samo, nadam se da neće shvatiti da dijete nije njegovo. Nego od mog pravog zaručnika. I ja sam savršeno.'' govorila je. 

''Gdje je on sad?'' upitala sam te sam uzdahnula kad sam shvatila da bih se morala spremiti i krenuti prema mjestu na kojem se snima spot. 

''Spava. '' kratko je rekla, a ja sam kimnula glavom. ''Žao mi je, C. Stvarno mi je žao. '' dodala je, a ja sam slegnula ramenima. 

''Možda je tako trebalo biti.'' rekla sam, a ona se tiho nasmijala.

''Znam da ga još voliš.'' rekla je. 

''Nije istina. Ja volim Eda. '' rekla sam joj. Da, volim njega. Ne volim Harrya. On je obični ženskaroš kojemu jedna cura nije dosta. Muška kurva, kao i svi drugi. 

''C, nemoj. Bit će ti još teže ako budeš pokušala na bilo koji način suzdržati te osjećaje prema njemu. '' rekla je i ja nisam ništa rekla na to. Znala sam da je u pravu. ''Ajde. Moramo napisati pisma Harryu. Uskoro odlazimo. '' rekla je, a ja sam kimnula glavom. Tako je, Ed, Autumn, Matt i ja se selimo u Perth. Dalje od Harrya.

''Da. Moramo. Vidimo se. Volim te, A. '' 

''Volim te, C.''  rekla je i prekinula vezu. Nasmiješila sam se te sam otišla u Harryevu sobu i našla sam njegov dnevnik te sam počela pisati. Nakon što sam napisala pismo, sakrila sam dnevnik jer postoji mogućnost da se vrati u stan i da ga pročita prije negoli treba. Nakon toga sam se obukla i obula, a onda sam napisala poruku te sam ju stavila na frižider kako bi ju Ed mogao vidjeti te sam izašla iz stana, a onda i iz zgrade te sam ušla u auto koji me je već čekao. Četiri sata kasnije, nalazili smo se na drugom kraju Engleske te je snimanje spota moglo početi. 

~Harry's P.O.V~22 rujan~

''Što to pišeš?'' upitao sam Autumn ulazeći u kuhinju. Došao sam do frižidera te sam izvadio mlijeko, a onda sam iz ormarića pored izvadio čokoladne pahuljice. 

''Nešto za školu.'' rekla je, a ja sam kimnuo glavom. 

''Želiš i ti?'' upitao sam ju, a ona je odmahnula glavom te je pospremila sve što je bilo na šanku i odnijela je to nekamo. Ubrzo se vratila smiješeći se. ''Što je smiješno?'' upitao sam ju, a ona je slegnula ramenima, ali je došla do mene i primila je moju ruku, a onda ju je stavila na svoj trbuh te sam se ja počeo smiješiti osjećajući lagane udarce. Omg, ovo je...magično.

A.M - h.sWhere stories live. Discover now