''Ma predivno. Još i to.'' promrmljala sam pokušavajući pronaći mobitel sa zatvorenim očima.
''Što tražiš?'' čuo se Harryev glas, a ja sam se namrštila te sam otvorila oči i pogledala sam ga.
''Zar nije očito?'' upitala sam, a onda sam napokon našla mobitel koji se nalazio ispod kreveta. I ne. Ne znam kako je tamo završio. Javila sam se. ''Halo?''
''Jenna je. Oprosti što te budim rano, ali moraš doći u studio. Hitno je. Moraš snimiti pjesmu. Tvoj producent te čeka u studiu. Znaš da ti album ubrzo izlazi, a i za tjedan dana moramo imati datume i mjesta u koja ideš. I ime turneje. I ime albuma. Oh, Catherine imaš toliko posla. To ti je zato jer si uvijek s Harryem. '' govorila je bez prestanka dok sam se ja počela smijati.
''Ali Jenna, ja sam snimila sve pjesme. '' rekla sam joj, a onda sam pogledala Harrya koji me gledao s podignutom obrvom jer očito nije čuo što je Jenna rekla.
''The End se pogubila. A i uglavnom, kao što sam već rekla, moraš izmisliti ime albuma, turneje...'' počela je, a ja sam ju prekinula.
''Okej je, dolazim. '' kratko sam rekla te sam poklopila. ''Moram ići. Ti uživaj, i napravi mi ručak. I otiđi u kupovinu. I kupi poklon za Nialla jer koliko znam danas slavi. I kupi mi haljinu i štikle. Hvala, ljubavi.'' rekla sam u jednom dahu te sam ga poljubila, a onda sam ustala s kreveta i otišla sam u kupaonicu. Pola sata kasnije bila sam obučena u obične crne traperice i neku košulju. Nakon što sam obula štikle došla sam do Harrya koji je sjedio na krevetu i nešto pisao po laptopu.
''Idem ja.'' Rekla sam uzimajući svoju torbu s poda te stavljajući mobitel u nju.
''Čekaj. '' rekao je pružajući mi mobitel, a ja sam se nasmijala. ''Napiši mi što sve trebam obaviti jer ću zaboraviti.'' dodao je, a ja sam kimnula glavom, napisala mu što sve stoji na 'dnevnoj redu' te sam ga poljubila, a onda sam ubrzo bila izvan zgrade te sam došla do Harryevog Range Rovera i ubrzo sam se vozila prema studiu.
...
''Još jedanput Catherine. Koncentracija nam treba. Ajde. '' rekao je, a ja sam uzdahnula, popila malo vode, a onda je melodija počela.
''Ne mogu prestati prekidati s tobom, igrao si se s mojim srcem dušo, sad je crno i plavo, ali ljubav nije fer, i kunem se, ovaj put, ovo je kraj. I ne mogu nastaviti lagati, lagati sebi, oh, mislim da ćeš me voljeti, ali ti nikad nećeš, ne. Previše je toga za podnijeti, i ovog puta se kunem, ovo je kraj. Rekla sam da ću otići, ali nikad nisam. Sad znam da se više ne trebam zabavljati jer zabave su gotove. I klečiš na podu dok ja izlazim kroz vrata. Dečko, mi smo prošlost. Sve isplakane suze, sve usamljene noći... Izgubila sam samu sebe, ali sad sam sigurna... Možeš reći što god želiš, ali ljubav više nije tu. I nećeš mi nedostajati, i nitko te nikad neće voljeti onako kako sam te ja voljela. Ali ljubav nije fer, i kunem se, ovaj put, ovo je kraj. Obećavam ti, ovo je kraj. Ovo je kraj.'' otpjevala sam, a onda sam pogledala svog producenta koji bi sad trebao reći da je ovo bilo savršeno jer više stvarno nemam snage. Samo se želim vratiti kući i baciti na krevet i zaspati. No znam da to nije moguće jer još trebam puno toga učiniti danas. Pokušat ću ih nagovoriti da se sutra dogovorimo oko turneje i da se sutra slikam za novi album i da odlučimo kako će uopće album izgledati izvana.
''Danas si malo čudna, Catherine. Znaš to?'' upitao me je, a ja sam odmahnula glavom.
''Nisam to znala. Nego, moram ponavljati ili je dobro?'' upitala sam smiješeći se.
''Odlično je. Hvala, možeš ići. '' rekao je, a ja sam kimnula glavom i ubrzo sam izašla iz studia. Zašto bi bila čudna? Nisam čudna nego sam umorna. I to je to. Ovo će biti dug dan.
''Znam kako će se zvati album, i turneja. '' rekla sam ulazeći u prostoriju, a svi su me pogledali sa nekim znatiželjnim pogledom.
''Get Weird.'' kratko sam rekla te sam sjela na stolicu.
''Hmm, sviđa mi se. Ovako, dogovorili smo se da sutra popodne imaš slikanje za album, u četvrtak počinješ snimati spot za A.D.I.D.A.S i ne zna se kad ćeš završiti. I onda sljedeći tjedan ćeš vidjeti album u završnom obliku i tjedan kasnije izlazi. Okej? Razumjela?''
''Da, da. '' rekla sam. Očito ću morati podnositi ove ljude još malo.
~Harry's P.O.V~
Pet minuta nakon što je Cattie otišla, natjerao sam sam sebe da ustanem iz kreveta i obučem se. Začudo, nije mi dugo trebalo. Uzeo sam mobitel te sam izašao iz sobe i ušao sam u kuhinju te sam počeo zapisivati što sve trebamo. Znam da kupovanje neće normalno proći, ali ne mogu slati druge ljude koji nažalost ne znaju za pola stvari koje Cattie jede. Zapisao sam sve što trebam kupiti u mobitel, a onda sam se dovukao u hodnik do ormarića na kojem se inače nalaze naši ključevi od auta. Nasmiješio sam se kad sam shvatio da mi je uzela auto. Voli moj auto. Hmm, možda bih joj mogao kupiti sličnog za rođendan. Ona nema auto jer misli da joj nije potreban, ali ja znam da je. Izašao sam iz stana i zaključao sam vrata, a onda sam došao do stana svoje majke i pokucao sam na vrata.
''Mama, možeš li mi posuditi auto? Cattie je otišla s mojim u studio, a meni je rekla da moram u kupovinu, a bez auta sam.'' rekao sam i zagrlio sam je.
''A što je s Audiem u vašoj garaži ispod?'' upitala me, a ja sam se udario po glavi.
''Aha. Ajde. '' rekla je te se nasmijala, a onda je zatvorila vrata preda mnom.
''To je bilo nepristojno.'' rekao sam, a onda sam se vratio u stan te sam petnaestak minuta tražio ključeve. Skoro sam odustao no našao sam ga na tepihu. Cattie i ja stvarno puno gubimo stvari. Ušao sam u lift i spustio se podrum, gdje se nalazi naša garaža. Ušao sam u auto i ubrzo sam bio na putu za Tesco. Znam, zagorčao sam si život. Možda ću umrijeti dok saznaju gdje se nalazim. Dok sam stao na semaforu ulogirao sam se na Twitter. 'Dan za šoping, na miru molim vas. Waitrose, evo me. ' napisao sam i nasmiješio sam se svojoj genijalnosti.
Parkirao sam ispred trgovine, bliže ulazu. Ono, za svaki slučaj. Uzeo sam mobitel i novčanik i izašao sam iz auta, a onda sam ga zaključao i ušao sam u trgovinu. Uzeo sam kolica te sam počeo stavljati stvari u njih. Fanova je bilo, no ne toliko.
Došao sam do kase i platio sam, a onda sam izašao iz trgovine i sve sam stavio u prtljažnik. Otključao sam auto i ušao unutra, a onda sam ga upalio te sam tridesetak minuta kasnije bio u nekoj zlatarnici kako bih Niallu kupio sat koji je tako dugo htio, ali ga nikako nije stigao kupiti.''Trebate li još što?'' prodavačica me upitala i nasmiješila mi se. Dala mi je vrećicu s Niallovim satom.
''Ne. Zapravo da. '' rekao sam i nasmiješio sam se. ''Pogledao bih prstene.'' dodao sam.
''Ženite se?'' upitala me je s podignutom obrvom.
''Znate me?'' upitao sam smiješeći se. Kimnula je glavom.
''Niti ni riječi mojoj djevojci, onda.'' rekao sam, a onda je izvadila prstene.
''Pretpostavljam najskuplje?'' upitala me dok sam ja pogledom prelazio po prstenima.
''Da. I najljepše. Hmm, nijedan od tih. Imate druge?''
''Da, ali ne znam dali vam ih smijem dati. Moj šef je rekao da ih on treba pregledati prije. Ni sama ne znam što to znači. '' rekla je smiješeći se.
''Možeš li napraviti iznimku?'' upitao sam
''Ti si Harry Styles, naravno da mogu. '' rekla je, a onda je otišla te se za trenutak vratila s deset prstena. Svaki je bio u posebnoj kutijici. Otvorila je svaku te me pogledala s upitnim pogledom. Pogledao sam u prstene i uzeo sam jednu kutijicu u ruke. ''Taj je najskuplji'' dodala je gledajući me.
''Ne zanima me. Želim ga.'' rekao sam te sam joj pružio kutijicu i karticu. Nakon što sam to platio, izašao sam iz zlatarnice, a onda sam kupio haljinu i štikle te sam se zaputio kući. Nadam se da nisam nešto zaboravio.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...