''Znaš, nešto se promijenilo. Udaljila si se od mene. I ne znam što sam učinio, ali ostavit ću te na miru. Ako se ne želiš udati, okej je. Ostavit ću te ako je to ono što ti želiš. Je li to ono što želiš? Dali znaš zašto bi to uopće učinio? Jer brinem za tebe i tvoje osjećaje više nego za sebe. Volim te. I nikad ne bih dopustio nikome da te povrijedi, čak ni samome sebi. Nikad nisam imao ovakve osjećaje. Onda, želiš li to?'' upitao je gledajući me dok su se suze tekle njegovim licem. Nije ih obrisao. No ja sam to učinila.
''Kako možeš? Ali stvarno. Ne razumijem te. Ne. Ne želim da me ostaviš jer te volim. I da, možda sam se udaljila. Ali nikad neću poreći da te volim i da te želim pored sebe. Znaš da su Matt, Autumn i mala došli i još i ta vražja turneja. A i ti. Sjetiš se to reći pred prvi koncert. Bravo! I da. Možda je to jednostavno zato jer ne znam kako ćeš reagirati na to kad ti kažem da sam trudna...'' govorila sam, a onda sam shvatila da sam to upravo učinila. Stavila sam ruku u kojoj nisam imala mikrofon na usta te sam uzdahnula. Harry me pogledao s otvorenim ustima i inače bi se našalila s njime i rekla mu da zatvori usta jer će mu muha uletjeti unutra, ali nisam. Netko me uhvatio za ruku te sam shvatila da je to jedan od mojih plesača. Vrijeme je. Prvi koncert Get Weird turneje počinje.
Stala sam na pozornicu i podigla sam ruke u zrak. Nasmiješila sam se. Tog trenutka sam zaboravila na ono što se malo prije dogodilo. Počela sam uživati.
''Ovo je Little me. Uživajte. '' rekla sam čekajući da pjesma, točnije melodija pjesme počne. ''Ona živi u sjeni usamljene djevojke, glas tako tih, ne čuješ ni riječ. Uvijek govori, ali nitko je ne može čuti. Možeš je vidjeti ondje, ako te primijeti, znam da je hrabra, ali hrabrost je zarobljena. Boji se progovoriti, ali ne zna zašto. Da sam barem znala onda što sada znam, da se barem mogu vratiti kroz vrijeme.'' pjevala sam iz srca. Obožavala sam pjesmu.
Polako sam hodala prema kraju pozornice. Pjesma je uskoro završila i ja sam se nasmiješila znajući da sad slijedi malo živahnija.''On može imati najveći auto, ali to ne znači da me može voziti divlje ili da može otići miljama. Kaže da ima mnogo novca. Dušo, moja se ljubav ne može kupiti. '' počela sam pjevati Love me like you.
''O samo si.'' čuo se drugi glas i znala sam da se on morao uplesti do kraja koncerta.
''Pokušavaju me zavesti, ali ti ideš grubo i to je ono što želim.'' otpjevala sam sljedeći dio. Harry je već bio bliže meni. I jedino što se meni u tom trenutku, iz nekog razloga, motalo po glavi bilo je :' Kako on zna tu pjesmu?'
''To je ono što želim''
''Pa dušo, dušo, dođi i spasi me. Ne trebam ove ostale brojeve, kad imam svoj broj jedan.'' otpjevala sam i počela sam se smiješiti. Harry je sad bio ispred mene. Znam da fanove ponekad počne živcirati to što smo ja i Harry uvijek jedan pored drugoga. Glasno sam se nasmijala te sam otrčala na drugi kraj pozornice i skoro sam pala na jednog od mojih plesača.
''Prošle noći, legao sam u krevet u bolovima, jer sam otkrio istinu, one me ne mogu voljeti kao ti. I nisam pokušavao naći nekog novog jer im ionako ne bi bilo ni traga. '' Harry je pjevao opet hodajući do mene. Nasmijala sam se tome kako je promijenio riječi pjesme.
''Ne mogu me voljeti kao ti.'' pjevali smo zajedno. I nisu nam trebale probe. ''Ti i dalje imaš ono što želim. Davao si mi svoju ljubav i nikad mi nije bilo dosta. ''
''Sada se bavim s dečkima, kad zapravo trebam muškarca,koji mi je sličan.'' pjevala sam gledajući u njegove zelene oči koje su uvijek bile tu za mene. Možda ih i zato toliko volim.
''Trebaš mene.'' rekao je, a ja sam uzdahnula nastavljajući pjevati
''Pokušavaju me zavesti, ali mi idemo grubo i to je ono što želim '' pjevala sam te sam se počela smijati. Ček di sam ono stala s pjevanjem? Pogledala sam Harry pogledom mu govoreći neka on pjeva.
''Pa, dušo, dušo, dođi i spasi me. Ne trebam ostale brojeve kad imam tebe.'' aaa, na refrenu znači. Otpjevali smo pjesmu, a onda smo se poljubili te je on kleknuo pred mene. Fanovi su vrištali od kad je on došao na pozornicu. Okej, što je sad ovo. Zaprosit će me po drugi put? Jer ako hoće, on nije normalan.
''Oprostite zbog ovoga, ali ja stvarno ne znam koji je njemu.'' rekla sam gledajući u njega i smiješeći se. A sljedećeg sam trenutka shvatila.
Prislonio je usne na moj trbuh, ostavljajući kratki poljubac. A onda je ustao, zagrlio me, i nestao iz pozornice....
''I mislila sam da je tako.'' govorila sam u suzama. Navodno, ne mogu imati djecu. Zapravo, mogu, ali je jako velika mogućnost da svaki put dok zatrudnim, da ću, znate, izgubiti dijete.
''Shh, Cattie...Volim te što god jebeni nalazi pokazali. Znaš to? I ti si jedina s kojom želim provesti ostatak svog života. U redu? Razumiješ?'' Harry je govorio te me je htio zagrliti. Odmahnula sam glavom i rukom sam pokazala na vrata bolničke sobe. Htjela sam da izađe. Htjela sam biti sama. ''Otići ću. Ali. Neću te ostaviti.'' rekao je te je izašao iz sobe. Uzdahnula sam te sam počela još bolje plakati. Što sam kvragu skrivila?
''Gospođo Styles, kako se osjećate?'' upitala je doktorica ulazeći u sobu. Soba je bila lijepo uređena s obzirom da je i bolnica, a i soba privatna. No, nećemo o sobi.
''Dobro sam.'' lagala sam. Naravno da nisam dobro. Izgubila sam bebu po treći put. Dosta mi je toga. Stvarno želim da Harry i ja imamo malenu curicu ili dečka o kojem bi se mogli brinuti. U braku smo tri godine i već bi bilo vrijeme, no ja ne mogu. I to je najteža stvar za prihvatiti.
''Žao nam je, ali...'' počela je i znala sam o čemu se radi.
''Znači ne?'' upitala sam te su suze opet počele kliziti mojim obrazima.
''Naše sumnje su potvrđene. Stvar je u tome da čim više pokušavate to će biti manje mogućnosti da uspijete.'' i samo tako. Moj cijeli svijet se urušio. I ono malo nade koje mi je ostalo da to nije istina, nestalo je.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...