On je sjedio na krevetu, moja glava bila je u njegovom krilu. Prolazio je rukom kroz moju kosu, pjevajući pjesmu Steviea Wondera. Ja sam ga gledala smiješeći se. Da nas netko vidi pomislio bi da smo cura i dečko, ali ne. Mi smo najbolji prijatelji. I tako će ostati.
''Znaš da ćeš mi nedostajati, zar ne? Uskoro počinje turneja. I nećemo se moći viđati.'' progovorio je, a ja sam zatvorila oči. Znala sam da je gotovo i da sam predugo bila jaka. Otvorila sam oči i suza je skliznula niz moj obraz, te sam ju pokušala obrisati prije negoli Harry shvati da plačem. Ali nije mi uspjelo. '' Cattie, obećali smo si. Nema plakanja. Pronaći ćemo način.'' rekao je, a ja sam kimnula glavom.
''Idemo pisati?'' upitala sam nakon minute tišine.
''Pjesmu?'' upitao je, a ja sam sjela na krevet, tako da više nisam imala glavu na njegovom krilu.
''Da.'' kratko sam odgovorila, a on se nasmiješio i shvatila sam to kao 'da'. Ustala sam i nakon par minutnog traženja nekog papira i olovke, uzela sam Harryev dnevnik koji se slučajno našao u mojoj torbi te dječju penkalu na 'Frozen'. Da, ja sam jedina koja je ikad primila Hazzin dnevnik u ruke, i pročitala ga. Dnevnik i penkalu sam pružila Harryu. ''To je tvoje, ti piši u to.''
'' Želiš da dovršimo pjesmu koju sam već započeo?'' upitao me je, a ja sam samo kimnula glavom. Oboje obožavamo pisati pjesme, i većina pjesma na mojim albumima, napisani su sa strane Harrya i mene. Isto, ali i malo manjoj količini vrijedi i za albume One Directiona. Naime, Best song ever, napisana je kad smo Hazz i ja bili pod utjecajem alkohola i prvobitno se zvala 'Give it to me' i bila je, kako da to kažem, ispunjena sa malo previše vulgarnih riječi.
''Pročitaj mi.'' rekla sam te sam legla na krevet i namjestila sam si jastuke na koje sam se naslonila trenutak kasnije.
''Rekao sam joj da je volim, nisam siguran dali je čula. Na krovu je bilo prilično vjetrovito, i nije rekla ni riječ.Zabava je utihnula, ništa nije ostalo za raditi. Samo ja, ona i mjesec.Rekao sam da goriš, a onda me ta vatra zaslijepila...'' pročitao je, a ja sam ga pogledala.
''Hm.... Piši: 'Ljubav može biti zastrašujuća'. '' rekla sam, a on je napisao to. ''Sve što znam, na kraju dana postane...'' počela sam. ''Ne, ne. Ako si napisao, briši to... I piši. Jedino što znam na kraju dana, je to da želiš što želiš i govoriš što želiš reći. '' sporo sam govorila, kako bi mogao zapisati to. ''Jesi?''
''I slijediš svoje srce iako znaš da će biti slomljeno. Ponekad. '' govorio je zapisujući to što govori. Pogledala sam u ono što je zasad zapisano te sam počela pjevati melodiju koja bi mogla ići iz ovu pjesmu.
''Jedino što znam na kraju dana, j e to da voliš koga voliš, ne postoji drugo riješenje...'' rekla sam.
''Druga opcija. '' Harry je rekao te je zapisao to što sam rekla.
''Ako je tu nešto što sam naučila kroz milion greški. Ti si jedini kojeg želim, na kraju dana. '' rekla sam, a Harry se počeo smijati te sam ga ja čudno pogledala.
''Pjesma je s persperktive dečka, Cattie. '' rekao je, a ja sam napravila čudnu facu te sam se nasmiješila.
''Jeh čuj.'' rekla sam, dok je on nešto zapisivao.
''Napisao sam ono što si rekla u MUŠKOM rodu. I dopisao sam 'Na kraju dana, ti si onda koju želim na kraju dana. '' rekao je, a ja sam kimnula glavom. Prošla sam rukom kroz kosu te sam pogledala Harrya koji je pogledao kroz panoramski prozor.
''Hazz? Sjećaš se one večeri, kad ste ti i Taylor išli na skijanje?'' upitala sam, a on je kimnuo glavom. Uzela sam dnevnik, koji se nalazi na krevetu te penkalu iz njegove ruke i počela sam pisati. Kad sam bila gotova pružila sam dnevnik Harryu.
''Večer je bila gotova, rekao sam da je zauvijek, 20 minuta kasnije, pronašao sam se u bolnici.Svećenik misli da je to vrag, moja majka misli da je prehlada, ali curo, to si ti.'' pročitao je i počeo se smijati. '' Nećemo biti tako zlobni. Mislim. Zapravo, mogli bi. Nakon I know you were trouble, Red, We are never getting back together, Style, Out of the woods i I know places. Možda je došlo vrijeme da i ja pišem o njoj. '' rekao je, a ja sam se nasmiješila. Taylor je inače stvarno dobra cura, ali ponekad zna pretjerati. Naprimjer, kad je na VMAs rekla i to citiram: 'Također, želim zahvaliti osobu koja je inspirirala ovu pjesmu, i on točno zna tko je on. Jer ja sad imam jednu od ovih.' ili za ono kad je otvarala Grammys i pokušala reći 'I still love you' britanskim naglaskom što joj baš nije uspjelo.
''Naravno. '' rekla sam i nasmiješila sam se.
''I sad tu ide refren. '' rekao je te je to napisao, a ja sam promijenila pozu na krevetu. ''Kad sunce zađe, znam da ti i ja, i sve ostalo će biti dobro. I kad grad spava, ti i ja ostanemo budni i sanjamo. I ostajemo budni, ali sanjamo.'' zapisao je i ja sam uzdahnula.
''I refren.'' tiho sam rekla smiješeći se. ''Kasno je.'' rekla sam te sam zijevnula.
''Osjećam kako bi ovo noćas moglo biti zauvijek. '' rekao je, ali je onda ustao te je odložio dnevnik na moj krevet.
''Trebali bi razbiti satove i zaustaviti vrijeme.'' rekla sam smijući se.
''Da bar. Ali nemoguće je.'' rekao je i pogledao svoj dnevnik. ''Ostat će ovdje. Tako da znaš da ću se vratiti.'' dodao je, a ja sam ustala i zagrlila sam ga.
''Moguće je. Svi satovi se mogu razbiti. Jednog dana bi mogli razbiti Big Ben.'' šapnula sam mu, a onda sam se odvojila od njega.
''Šašava si.'' rekao je te je izašao iz sobe, a ja sam krenula za njim. Sišli smo niz stepenice.
''Nisam. '' rekla sam te sam ga lagano udarila laktom.
''Jesi. Ti si moja šašavica. '' rekao je smiješeći se.
''Ne flertaj. '' rekla sam. Došli smo do ulaznih vrata. Pozdravili smo se i on je otišao.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...