~Pripovijedač~
Cattie je izvadila mobitel iz torbe te je pogledala Harryevu poruku. Malo je reći da je bila ljuta jer je bila više od toga. Znala je, negdje duboko u sebi da je i ona kriva jer je uopće dozvolila svojoj vlastitoj sestri da spava s osobom koju voli, no zanemarila je to te je doslovno vrisnula. Njen tjelohranitelj ju je pogledao upitnim pogledom.
''Zaustavite auto i izlazite van. Odmah. '' glas joj je bio pun prijezira i nije točno znala što će učiniti.
''Gospođice, jeste li sigurni da ste dobro?''
''Dobro sam. Zaustavite auto.'' viknula je na njih te je vozač zaustavio auto i izašao van. Tjelohranitelj je također učinio isto. Cattie se premjestila na sjedište vozača. ''Nazovite nekoga da dođe po vas.'' bilo je jedino što je rekla prije negoli je upalila auto i počela voziti prema Harryevoj i njenoj kući. Kojih pet kilometara prije kuće, zaustavila je auto i parkirala ga je sa strane ceste. Uzdahnula je te je uzela mobitel u ruke.
TO: Hazza <3
Čekam te kod London Eyea. Dođi čim prije. -Cattie
I on je odmah ušao u auto i krenuo tamo. No, malo je tada znao, ona ga uopće ne čeka tamo. I kad su se vozili, mimoišli su se. Ona je njega vidjela, no on nju nije. I Cattie je na tome bila zahvalna.
Najgore je to što je ona znala svoju sestru i znala je da će učiniti sve što je u njenoj moći da se dočepa Harrya. I zato, možda nije bila toliko ljuta na njega. Njemu je već odavno oprostila sve jer to je ono što rade zaljubljene osobe, zar ne? Oproste bez obzira koliko ljute bile.
Vozila je razmišljajući što će učiniti, reći svojoj sestri koju inače voli skoro koliko voli i Harrya. No, spremna je to sve zanemariti.
Izašla je iz auta i ušla je kuću ostavljajući vrata otvorena. Iz sobe se čuo dječji plač te je ona produžila u kuhinju i uzela nož iz ladice te je krenula prema sobi.
A Harry? Harry je stigao na odredište i nje nije bilo. Zvao ju je, no mobitel joj je bio isključen. Nije se javljala i to ga je najviše brinulo. Što ako joj se nešto dogodilo? Čekao ju je još malo jer je znao da ona zna kasniti, ali kad se za pola sata nije pojavila shvatio je da se nešto događa i kako ona često može biti nepromišljena. Iste sekunde je ušao u auto i krenuo voziti prema kući u kojoj namjerava provesti ostatak života, s njom.
Za to vrijeme Cattie je ušla u sobu te je uzdahnula gledajući svoju sestru kako smiruje njenu nećakinju, kćerku njenoj zaručnika.
''Oh, došla si.'' Autum je progovorila,a Cattie je kimnula glavom.
''Došla sam te zamoliti da pokupiš sve svoje stvari i otiđeš. '' rekla je stiščući dršku noža kojeg je držala u jednoj ruci iza svojih leđa.
''Zašto bih? Što se dogodilo?'' Izgleda da je Autumn toliko glupa da ne zna da Harry sve govori Cattie, koliko god to loše bilo.
''Znaš ti dobro što se dogodilo. Stavi je u krevetić, odmah.'' zapovjedila je, a Autumn je tek onda počela biti uplašena. Poslušala ju je te je lagano spustila Lillian u krevetić.
I onda se to dogodilo. Cattie je nož koji je imala iza leđa uperila prema svojoj sestri. Jedino što je Autumn tada mogla učiniti bilo je vrištanje. Nije znala dali se Cattie šali ili je ozbiljna.
YOU ARE READING
A.M - h.s
Fanfiction''Zašto ne ostaneš do jutra?'' upitao ju je, gledajući njene smeđe oči, koje su oduzimale dah. Barem njemu. ''Zašto bih?'' odvratila mu je, namjerno ga izazivajući. Uvijek je bila takva. ''Jer se svi naši najbolji razgovori odvijaju ujutro. '' gl...