10. Together

1K 71 1
                                    

Nalazili smo se jedan ispred drugoga. Gledali smo se u oči. Gledao sam u njene predivne smeđe oči i čekao sam trenutak kad će nešto reći, ali je šutjela. Svi su utihnuli. 

''Volim te, Cattie. '' tiho sam rekao, a onda mi se još približila i zagrlila me. 

''Oprosti.'' šapnula je, a ja sam odmahnuo glavom dajući do znanja da nije ona kriva.I tog trenutka znalo se da će se koncert nastaviti. Znalo se da će ona ostati. To je ono što mi je bilo najbitnije.  Moje usne pronašle su njene. I znao sam. Znao sam da si više neću dopustiti da ju izgubim. 

''Tko je on?'' tiho sam ju upitao, a ona se nasmijala te se okrenula i rukom je pokazala liku s kapuljačom da se približio. Približio se i skinuo je kapuljaču, a onda su svi počeli vrištati. Nasmijao sam se. Netko me povukao za kosu i znao sam da je vrijeme da se vratim na pozornicu inače vjerojatno neću ostati živ. Pet minuta kasnije nalazili smo se na pozornici. Dečki su ludovali dok je Cattie sjedila pored mene. Pjevamo Ready to run ispočetka. 

''Zašto baš Wesley?'' upitao sam ju smiješeći se. 

''Jer mi je najbolji prijatelj poslije tebe, naravno i jer su Finn i ovaj drugi pristali na to.'' rekla je smiješeći se. Kimnuo sam glavom te sam počeo pjevati. 

''Ovog puta, spreman sam da otrčim, pobjegnem iz ovog grada i da slijedim sunce jer želim biti tvoj, ne želiš li biti moja? Ne želim se izgubiti u noći. Ovog puta, spreman sam da otrčim. Gdje god si ti, tu pripadam i ja. Jer želim biti slobodan, želim biti mlad. Neću se više osvrnuti natrag jer sam sprema trčati.'' ja i dečki smo otpjevali. Liam i Louis su se poljevali vodom, dok je Niall pokušavao pobjeći od njih kako mu ne bi voda dospjela na gitaru.

'' Ali nećeš pobjeći od mene.'' Cattie mi je uzela mikrofon te je otpjevala na što sam se ja nasmijao. 

''Neću, Cath, neću.'' rekao sam. Koncert je ubrzo završio. Nakon što smo završili s mahanjem fanovima otišli smo u backstage. Tamo je bio Finn koji nas , začudo, ovog puta nije gledao ljutitim pogledom. Počeo je pljeskati, a mi smo ga čudno pogledali te sam ja uzdahnuo nadajući se da neće sad početi sa svojim sranjima koje mi se stvarno ne da slušati. Ja i Cath ćemo biti skupa, dopalo se to njemu ili ne.

''Fanovi vas obožavaju. Bravisimo.'' govorio je, a ja sam ga pogledao s podignutom obrvom, a onda sam se nasmiješio te sam pogledao u Cattie koja se je isto tako smiješila. 

''I to si tek sad shvatio?'' upitao sam ga, a on je slegnuo ramenima. 

''Možda nekad, jednostavno treba pustiti da stvari teku svojim tokom. '' Cattie je dodala,  a ja sam kimnuo glavom te nam je Finn nešto počeo govoriti, no mi smo se okrenuli i krenuli smo prema autobusu u kojem je vjerojatno Louis. On je uvijek u busu. Dobro, zna biti u hotelu, ali to je jako rijetko i većinom je razlog to što snimamo do kasno, ili do rano, da se bolje izrazim.

Ušli smo u autobus za turneje te se Cattie uputila prema jedinoj sobi u ovom autobusu. Tu su ona i Louis isti. Obožavaju bus za turneje. 

''Ja sam umorna, i rado bih sad čavrljala s tobom, ali idi se istuširati i onda dođi. '' rekla je smiješeći se. Mislim da se je preobukla u neku od mojih majica, ali nisam siguran. 

~Catherine's P.O.V~

Hmm. Iskreno, nikad nisam mislila da ću biti toliko zaluđena svojim najboljim prijateljem. No, desilo se. I ja tu ne mogu ništa. Nisam ja sebi dugo priznala da ga volim, a kad jesam, zajebala sam se i skoro smo se rastavili, skoro je svaki otišao svojim putem. Jedino što mi je tada preostalo činiti je bilo otići na prvih par koncerata moleći se da me ne primijeti. Ali primjetio me, i zahvalna sam  Bogu ili već nekoj višoj sili na tome. Da nije, vjerojatno se više nikad ne bi vidjeli jer sam ja namjeravala otići. 

Nakon nekog vremena Harry se vratio te je legao pored mene na krevet. 

''Ne spava mi se. Znaš da uvijek ostanem hiperaktivan nakon koncerta. '' rekao je, a ja sam se okrenula prema njemu.

''Meni se spava. Spavaj i ti.'' odgovorila sam i nasmiješila sam se. Znala sam da ću ostati budna. 

''Molim te, C. Ostani budna do jutra. '' rekao je i ja sam kimnula glavom.  

''Što smo mi?'' upitala sam gledajući ga. Ovo je važna stvar. Zamišljam one bubnjeve i ta sranja. 

''Ono što ti želiš da budemo.'' odgovorio je i ja sam ga pogledala smiješeći se. 

''Pa, dečko. Ne želiš me poljubiti?'' upitala sam. Znamo da se volimo i neću ponovno biti kao druge cure jer to nisam. 

''Pa, curo. Naravno da želim.'' rekao je oponašajući mene. Približio mi se te je prislonio svoje usne na moje. 

''Što vi tu ra- '' Louis je ušao u sobu, a ja i Harry smo se odvojili jedan od drugoga. Stavila sam glavu na Harryeva prsa te sam se počela igrati s njegovom kosom smiješeći se kao najveći debil.

''Mi tu spavamo.'' Harry je rekao, a Louis se nasmijao.

''Da, vidim. Upravo izgleda kao da spavate. Uostalom, zar ti nisi u hotelu?'' Louis je govorio gledajući nas.

''Znaš da ona obožava bus, isto kao i ti, pa...'' 

''Pa si ti s njom?'' Louis je upitao.

''Pa sam ja s njom.'' potvrdio je. 

''Čestitam.  Bilo je i vrijeme.'' rekao je Louis gledajući u pod. 

''Što je bilo?'' upitala sam gledajući ga

''Nedostaje mi El... I postat ću tata.'' prošaptao je dolazeći do nas. Na to sam ga pogledala s podignutom obrvom. Ustala sam te sam došla do njega i zagrlila sam ga. 

''Ozbiljan si? '' upitala sam ga. ''El je trudna?'' dodala sam.

''Ne. '' kratko je odgovorio, a onda sam ga povukla na krevet. 

''Nego?'' Harry je upitao gledajući svojeg najboljeg prijatelja

''Znate Brianu?'' upitao je, a ja sam kimnula glavom. 

''Kakve veze ona ima sa svime?'' upitao je Harry dok sam ja stavila ruku na Louisovo rame. 

''Pa ona je...'' Louis je počeo, a ja i Harry smo uzdahnuli shvaćajući što želi reći. 

''Ona je mama?'' upitala sam, a Louis je kimnuo glavom. 

''I što ćeš sad?'' 

''Brinuti se za dijete. Normalno.'' odgovorio je, a mi smo ga zagrlili. 







A.M - h.sTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon