19. Baby, I...

665 47 15
                                    

~Cattie's P.O.V~

''Hazz? Hazza? Doma sam. Vratila sam se danas. '' počela sam sretno vikati smiješeći se. Snimanje je završilo pa sam se dogovorila da ću sutra doći na lokaciju na kojoj se snima video za novu pjesmu. ''Ljubavi?'' hodala sam po stanu tražeći ga no nije ga bilo. Nije mi rekao da ide nekamo. Hmm, možda je otišao u trgovinu ili do dečki? Inače mi pošalje poruku. 

Pustila sam svoje torbe na pod te sam uzdahnula. Zatvorila sam ulazna vrata te sam došetala do kupaonice. Svukla sam se I napunila sam kadu vodom, te sam ušla unutra. Zatvorila sam oči, opuštajući se nakon dugog  radnog dana. Nakon pola sata izašla sam iz kade jer se voda već ohladila. Obukla sam pidžamu i posušila sam kosu. Sjela sam na kauč u dnevnoj sobi I upalila sam televizor. Uzela sam mobitel u ruke i odlučila sam nazvati Harrya. Već ga dugo nema, a i brinem se.
"Harry? Ja sam doma. Gdje si ti? " upitala sam čim sam čula njegov glas.

"Umm...Dušo, ja... " počeo je, a ja sam uzdahnula te sam stavila slobodnu ruku na trbuh.

"Ajd, sad mi lijepo reci gdje si. " rekla sam.

"Kod Louisa. Nije mu dobro pa sam kod njega. Zato I šapćem, spava." rekao je, a ja sam kimnula glavom iako sam znala da me ne može vidjeti.

"Oh, u redu. Reci mu da sam ga pozdravila i da mu želim brz oporavak. " rekla sam. "Kad se vračaš?"

"Hoću. Za par dana. Znaš da ne bih otišao da sam znao da ćeš se vratiti." Rekao je. Uvijek je previše brinuo kad se ticalo mene. Jednom sam dobila napadaj panike i njega tad nije bilo. I dva mjeseca ga je to mučilo. 

"U redu je. Ostani koliko trebaš. Idem sad. " rekla sam, a onda se čulo zvono na vratima.

"Ostani do jutra. Svi moji najdraži razgovori se tada odvijaju." Rekao je, a ja sam uzdahnula.

"Netko je na vratima, Dani vjerojatno. Tako da. Žalim ljubavi." Rekla sam smiješeći se. Došla sam do vrata te sam ih otvorila. Stavila sam prst na usta signalizirajući Edu da šuti.

"Volim te."

"Mhm.  " promumljala sam, a onda sam prekinula vezu. Ed je za to vrijeme zatvorio vrata. Zagrlila sam ga smiješeći se.

"Kako leđa?" Upitao me Ed, a ja sam se lagano nasmiješila svjesna toga da ću sljedećih osam mjeseci morati biti u ležećem položaju.

"Moglo bi biti i bolje. " rekla sam te sam ga primila za ruku I povukla sam ga u dnevnu sobu
Sjeli smo na kauč.

"Znaš da ćeš morati reći Harryu?" Upitao me, a ja sam se naslonila na njegovo rame te nas je on pokrio dekom.

"Otići ćemo. On odlazi na turneju uskoro I ja I ti ćemo onda otići. Odseliti se. " rekla sam, a on je kimnuo glavom te mi se približio I svoje usne prislonio na moje. Ruku je stavio na moj trbuh te je počeo praviti lagane krugove.

"Kamo?" Upitao je, a ja sam slegnula ramenima.

"Perth. "Kratko sam rekla.

"Može. Ja ću nam kupiti stan tamo pa...okej?" Upitao je, a ja sam kimnula glavom te sam se ponovno naslonila na njega. "Ne brini. Naša bebica će imati odličnu mamu." Rekao je, a ja sam se lagano nasmiješila dok je njegova ruka još uvijek bila na mom trbuhu. "Umorna si?" Ed je upitao, a ja sam zijevnula. "Idemo u sobu?" Upitao je, a ja sam ga pogledala te sam ustala.
 Krenula sam prema mojoj I Harryevoj sobi, ali sam odustala te sam se okrenula I ušla sam u svoju staru sobu. Ed je ušao sa mnom.

"Laku noć." Rekla sam te sam legla na krevet, a ubrzo ne pored mene legao i Ed.

"Noć, big one." Tiho je rekao, a ja sam se nasmijala.

"Što je s onim 'little one'?" Upitala sam. Da, bila sam sretna, možda malo presretna za svoj ukus. Da, malo mi je krivo što sam s Edom, ali ne mogu si pomoći. Nisam ja kriva. To se zove ljubav. Volim ih oboje.

"Sad je little one u tebi. Sorry, ali izgubila si nadimak." Rekao je te se nasmiješio, a ja sam se okrenula I glavu sam zagnjurila u Edov vrat.

"Ljubavi, mirišeš po cigaretama." Rekla sam te sam uzdahnula, a onda sam se okrenula, ustala sam s kreveta I otrčala sam u kupaonicu te sam se nagnula nad wc školjku i ispovraćala sam cijeli svoj današnji ručak. Ed je ubrzo došao te mi je držao kosu I pravio mi krugove po leđima. Kad sam bila gotova ustala sam te sam se umila I oprala sam zube. A onda sam pogledala prema Edu.

"Ako misliš spavati sa mnom, molim te istuširaj se." Rekla sam te sam ga ostavila u kupaonici, a onda sam došetala do kreveta i legla sam. Uskoro se u kupaonici čulo puštanje vode. Kojih deset minuta kasnije Ed je ušao u sobu i ponovno je legao pored mene. Zagrlio me, a ja sam se nasmiješila.

"Bolje?" Upitao je

"Bolje.Volim te." Rekla sam. Ovo je bilo prvi put kad sam mu to rekla I nisam uopće zažalila. Niti malo.

"I ja vas volim. "Rekao je. I onda sam shvatila. Ja ne volim Harrya. On je samo moj najbolji prijatelj. Ništa više, ništa manje. On je onaj koji je bio tu kada mi je bilo najteže, ali sad je Ed tu. I njega više neću trebati. Volim Eda.

------------------
Okejj... pa... znam da ste vjerojatno zbunjeni (a I trebate biti) a I načekati ćete se dok sve ne dođe na svoje mjesto. I oprostite na greškama, pisala sam na mobitelu. 
A do onda.
Ily. Xxx


A.M - h.sWhere stories live. Discover now