Deniz korkudan arkasına bakamadı.O gölge gitikçe yaklaşıyordu .Deniz tireyen eleriyle çantasında anahtarını arıyordu.Birden kolunu tutup kendine göre çekti.Ve sen beni bırakıp gitiğinden beri yaşayamıyorum diye kulana fısıldadı. Ama ben bitti demeden bitemez bunu sakın unutma Dedi.
Deniz hemen tanımıştı sesi.Poyrazdı seni geri istiyorum kırdığım kalbini onarman izin ver dedi.Deniz Poyraz biribirimizi üzmenin anlamı yok ben seni unutum şimdi git burdan dedi. Poyraz gitmicem sen beni dinlemeden hiç bir yere gitmicem diye bağırdı.Deniz, poyraz bağırma bütün mahaleyi ayağa kalıdırıyosun dedi. Bağırırm beni terketin sonrada buna alışmamı bekeldin. Ben boşluğa bıraktın. Tamam suçluydum.Ama sen ben ilişkimize senin açından bakmadım. Peki sen sen hiç benim açımdan baktınmı. Tek suç benimmi Deniz konuşsana susma. Deniz ağlıyordu poyraz için ilk defa bu kadarmı çok seviyodun.O zaman neden belli etmedin.Benim için her şey bitti umarım bensiz mutlu olursun.Bu hayatına alışsan iyi olur.Deniz kapıyı açtı ve içeriye girdi. Odanın ışığını yakmadan pencersine yaklaştı.Ordaydı hala gitmemişti. peki neden neden gelmişti peşinde onca güzel kız varken. Gerçekten seviyormuydu. Denizn buna inanası gelmiyordu .İlk baş duş aldı. Daha sonrada yatağ girip yattı. Ama kafasındaki düşünceler onu hiç rahat bırakmıyordu. Deniz bugün ağlamıştı .Hemde onu sevmediğine inandığı insan için. Düşündüde belki oda beklediği değeri vermedi. Bir türlü uyuyamıyordu.Kalkıp tekrar camdan baktığında Poyraz gitmişti.Sabah sabahın dördüydü Saat 10 da dersi vardı. Artık uyumalıydıyarın ki ders onun için önemliydi.Çünkü dersin hocası yeniydi.
Yatağa girdikten 20 dakika sonra uyumuştu. Sabah 09.00 da kalktı. Okula gidesi yoktu hazırlanıp kahvaltıya indi.Kahvaltısını yaptıktan sonra ilk baş arabayı tamire bırakıtığı yere gidip arabasını aldı. Daha sonra okula gitti.Arabasını park ederken bir araba fark etti evet oydu dün akşamki yazarın arabası Kendi kendine inşallah poyrazla karşılaşmam dedi.sırf onu görmemek için kantine arkadaşlarının yanına bile inmedi.Sınıf dolmaya başlamıştı. hoca kapıdan içeri girdi. Gine o yazardı. Onu farketmemişti .Bu sene dersi beraber işlicez diye konuşmaya başladı. Ve dolaşırken gözü D enize takıldı . Sıcak bir şekilde gülümseyerk selam verdi.Ve konuşmasına sankisınıfta deniz yokmuş gibi devam etti.
Deniz özür dilemesi gerktiğne karar verdi. Artık vakti gelmişti . arada yanına gidip, hocam siz benim çok sevdiğim ve değer verdiğim bir insansınız ben sizin kitaplarınızın bütün serilerini okudum.Size geçen gün yanlış yaptım ve yanlışımı düzeltmek istiyorum. özür dilerim dedi.Adam sanki Denizi görmemiş gibi hiç konuşmadan tepki vermeden yoluna devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...