- Bölüm 23-

52 1 0
                                    

Deniz uçağa bindiğinde artık yanlız kalmıştı. Çok güzel bir tatil olucağını düşünürken çok kötü bir tatildi. Poyrazı canının yarısı ölmüştü. Denizin ona olan sevgisini duymadan ölmüştü. Deniz çantasında ki fotoğrafı çıkardı. Gözlerinden yaşlar istemeden akıyordu.

Deniz uyandığında uçak inişe geçmişti. Deniz uyya kalmıştı. Kaç gündür uykusuzdu. Uçak indiğinde Deniz otele gitmek için taksiye bindi. İtalyanın çok boğucu bir havası vardı. Arabada burayın sen sevdamısın şarkısı çalıyordu. Son yılların en popüler şarkısıydı. Deniz yabancı olduğu şehrin sokaklarını izlemeye başadı. Bu şarkı Denizi daha çok ağlatmıştı. Otele geldiğinde Gözleri ağlamaktan kıpkırmızydı.

Valizlerini odasına taşıdı. Telefonunu eline alıp Sılayı aradı. Sıla Denizin geldiğini  duyduğunda çok sevindi. Beş dakikaya Denizin odasının kapısındaydı. Deniz kapıyı açtı. Sılayla birbirlerine sarıldılar. Deniz hala ağlıyordu. Sıla Deniz çok üzüldüm canım dedi. Beni bıraktı. Bırakmıcanı söylemişti.  Onu çok özlüyorum sıla dedi. Deniz insanlar her zaman istedikleri hayatı yaşayamazlar. Hayatın her zaman son bir kozu vardır. Kendini üzme artık toparlan ikiniz için ayakta durmalısın dedi. Birlikte yatağa oturdular.

 Deniz kahve içermisin dedi. İkimiz içinde iyi olur bence dedi. Deniz kahve hazırladı. Karşılıklı oturdular. Sıla bak Deniz Poyraz seni severek öldü enazından ben sevildiğimi sandım. Aldatıldım yüzük atım. Ailemin yüzüne bakamadım. Ama hep ayakta durdum çünkü bunu  yapmak zorundaydım dedi. Sılada ağlamaya başladı.

Sılanın aldatılmasına hala eski nişanlısını  çok sevdiği beli oluyordu. Deniz Sıla ben Poyrazı unutmak istemiyorum. Çünkü biz onunla çok güzel günler yaşadık. Farklı dünyaların insanları olmamıza rağmen çok mutluyduk dedi.  Kısa ama güzel bir birlikteliğimiz vardı.

Sıla gözyaşalrını silip Denize baktı. Peki ne yapmayı düşünüyorsun dedi. Bİz yaşyamadık. Ama hep çok güzel hayaler kurardık. Aşkımız yaşasın istiyorum dedi. Poyrazın kardeşiylede konuştum. İLK kitabım Poyrazı anlatıcak dedi.

Sıla çok güzel düşünmüşsün deniz dedi. İnşalah sizin yaşayamadıklarınızı aşkınız yaşar dedi. Kafveleri bitmişti. Birlikte yemeğe indiler. Yemekte sesizlik hakimdi. İkiside konuşmuyordu. Deniz yarın okula gidecekti. Yemekten sonra dinlenmek için odasına çıktı. Başucuna Poyrazla çektirdikleri fotoğralrdan birini yerleştirdi. Daha sonra kağıdı kalemi eline alıp birşeyler karaladı. Poyraz hakında yazdıkça daha çok ağlalıyordu.

Mavişi bunu hakkediyordu. Onun için yazmalıydı. Saat 24.23 olmuştu.Deniz ışığını kapatıp uyumak için yazdı.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin