-BÖLÜM 15-

41 2 0
                                    

Evet kazanmıştı.O ünlü italyan dergisinde onun yazısı vardı.Ve iki günü vardı. Peki nasıl ayrılacaktı mavişinden.Onu şimdiden özlüyordu.Telefonunu eline alıp Poyrazı aradı.Poyraz telefonu neşeli bir şekilde günaydın aşkım diyerek açtı.Günaydın aşkım yarışmayı ben kazanmışım.Yazım italyan dergisinde yayınlanmış.Poyraz aşkım benim kazancanı biliyordum çok sevindim dedi.Deniz durgunlaştı.Aşkım istersen gitmem seni bırakmam dedi. Poyraz ben gitmeni istiyorum dedi.Peki ne zaman gideceksin.  Denizin  gözleri dolmuştu. İki gün var dedi.Poyraz olsun görbak herşey çok güzel olucak dedi.Hadi telefonu kapat ben seni almaya geleyim şu iki günün tadını çıkaralım dedi. Deniz tamam olur dedi.Ve telefonu kapatılar.Deniz hemen hazırlanmaya başladı.

Poyrazla birlikte aldıkları ikisinin aynı olan beyaz tişörtünü ve siyah pantolonunu giydi.Bu iki günü sözlüsüyle ve gerçekten güzel geçirmek istiyordu. Poyraza sözlüm demek gerçekten çok tuhaf ve heycan vericiydi.Çok mutluydular. Poyraz gerçekten değişimişti.Biraz sonra kapı çaldı Poyraz gelmişti.Deniz kapıyı açtı.İkisi sarıldılar birbirlerine Poyraz Denize seninle gurur duyuyorum dedi.Birlikte sahilde herzaman gittikleri  kafeye gitiler.Kafe herzaman çok dolu olmasına rahmen kafe çok sessizdi.İkiside konuşmuyordu.Deniz bababn seni gerçekten seviyor ama sevgisini  belli etmiyor dün akşam çok güzel konuştu dedi.Poyraz benide çok mutlu etti.Hiç beklemiyordum dedi. Tekrar sesizlik olmuştu.Deniz Poyraz benim en büyük hayalim ilerde dünyaca ünlü bir yazar olmaktı.En büyük hayalim bu sabah gerçek oldu.

En çok koyan seni bırakıp gitmek olucak.Ama seni bana destek olurken görmek beni çok mutlu ediyor dedi.Biliyormusun ilkbaşlarda düşündümde senin hayatına müdahale edemem.İstediğin gibi yaşarsın.Ama yaptığın ve verdiğin her kararda ben senin arkandayım dedi.masada biribrlerini elerini sıkıca tutular.Poyraz daha sonra hava kararmaya başladı.Kalkalım sende valizini topla dedi. Kalktılar Deniz gitmek istemiyordu.Poyrazı gerçekten özlücekti.Ailesiyle akşam yemeğini yedikten sonra odasına valizini toplamaya çıktı.Uzun bir süre gelemicekti.Birden hocasına daha haber vermediğini farketti.Telefonu eline aldı.Telefon çalmaya başladığında heycandan eli titriyordu.Gizemli yazar çok mutlu olduğunu söyledi tebriketti.Nezaman gitçeğini filan sordu.Biraz konuştuktan sonra telefonu kapatılar.Ve Deniz eşyalarını toplamaya başladı.Topladığı her eşya içinde kendisine yaptığı vedaydı.

sonunda bütün eşyaların toplamıştı.Artık sanki kendi odası değilde başka bir odada gibiydi.Saat üçe geliyordu.Yatağına uzandı.Çok geçmeden uyuya kalmıştı.Sabah  saatin sesiyle kalktı bu akşam gece on ikide uçağı kalkıcaktı. ilesiyle kahvaltı yaptı. Sonra Poyrazla buluşmak için hazırlandı.Poyrazla buluştuklarında ikiside konuşmuyordu. Sahilde yürüdüler. Saat dörde doğru Poyraz Denizi eve bıraktı.Kapıda Deniz öperek kendine dikkat et ben havaalanına seni geçirmeye gelirim dedi.Deniz gelmene gerek yok gelirsen ayrılmamız zor olur dedi.Poyraz olsun ben seni geçirmek istiyorum dedi.Deniz iyi sen bilirsin dedi.Ve ayrıldılar Deniz ailesiyle akşam yemeğini yedi.Daha sonra odasına çıktı. Poyrazla birlikte çektirdikleri fotoğrafa baktı.ONU gerçekten özlücekti saat dokuza doğru ailesi onu hava alanına götürmek için yola çıktı.Havaalanına vardıklarında Poyraz ve ailesi ordaydı.Uçağın kalmasına yarımsaat vardı.Deniz ailesiyle ve Poyrazın ailesiyle vedalaştı.Enzor veda  Poyrazla vedasıydı. Daha sonra mavişinide arkada bırakıp italyaya gitmek için uçağa bindi.


GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin