ÇOK KÜÇÜKLÜKTEN BERİ YAZIYORUM. AMA İLK DEFA BU KADAR İSTEKLİ VE ÖZEL OLARAK YAZIYORUM ÇÜNKÜ BİR HAYALİM VAR. BU ROMANIN İLK ROMANIM OLMASINI İSTİYORUM HER GEÇEN GÜN OKUYAN SAYININ ARTMASI BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.
Denizin aklı hala Nehirdeydi. onun için üzülmüştü. Hiç sevmediğibir adamla evlenicekti. Bursunu kaybetmişti. Hayatı birden altüst olmuştu. Onun için birşeyler yapmak istiyordu. Ama elinden birşey gelmiyordu. Yolda trafik vardı. Deniz yaklaşık bir saat yirmi dakika sonra evdeydi. Taksiciye parauı ödeyip indi. Hava çoktan kararmıştı. Deniz çantasından anahtarını çıkarıp eve girdi. Babası eve gelmişti. Televizyon izliyordu. Deniz çok yorgundu. Ben geldim dedi. Annesi hoş geldin dedi. Deniz hoşbulduk dedi. Annesi arkadaşın nasıldı dedi. Deniz ananesine babbasının onu zengin biriyle evlendireceğini söyledi. Annesi nasıl yani eğitimine burda devam etmicekmi dedi. Deniz hayır ailesi istemiyor dedi. Annesi üzüldüm dedi. Bende çok üzüldüm dedi. Annesine sarıldı.
O kadar güçsüzdüki ona ilk defa çok acıdım dedi. Annesi hadi kızım yüzünü yıka yemek yicez dedi. DEeniz lavaboda elini yüzünü yıkadı. Hep birlikte masaya oturdular. Anesi Denzin en sevdiği yemekleri yapmıştı. Hep birlite yemek yediler. Deniz yemekten sonra uyumak için odasına çıktı. İçinde bir sıkıntı vardı. Camı açtı. Sokak çok kalabalıktı. Deniz duşa girdi. Uzun süre ılık suyun altında durdu. duştan çıktığında saat on iki buçuktu. Deniz pijamalarını giyip yattı. Ne tuhaf dedi. Ben aşkımı bulupta kaybetim nehirse hiç bulamamıştı. uykuya dalmıştı. sabah saat altıya doğru kapıyı annesi açtı. Deniz uyuyormusun dedi. Uyuyodum dedi Deniz. Annesi ağlamıştı. Morali bozuktu. Deniz noldu dedi. Annesİ E Nehir itahar etmiş. Kendini asmış dedi.
Deniz ölmüşmü dedi. Annesi susyordu. Deniz annesine sarıldı ağlıyordu. Daha çok gençti. Ömrünün baharındaydı. Aradığı aşkı bile bulamamıştı. Ama sevmediği bir adamla evlenmektense ölmeyi tercih etmişti. En büyük hayalini ilk kitabını bil tamamlayamamıştı. Deniz Sılayı aradı. Sıla Uykulu açtı telefonu Deniz uyuyormuydun dedi. Sıla evet canım neyin var dedi. Nehir intihar etmiş. Kendisini asmış dedi. Artık ikiside ağlıyorlardı. Sıla ilk arabayla ankaradan istanbula Nehirin cenazesine gelmek için otogara gitti. İlk arama yarım saat sonraydı. Sıla bir kişilik yer buldu VE Denizi arayıp otobüs saatini bildidi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...