Denizin babasının uyumsuzluğuna rahmen gerçektende güzel bir geceydi.Herşey yolundaydı.Haftaya pazar daha güzel olacaktı.Deniz vePoyrazın hikayesi başlıcaktı.Deniz ilk önce defterine bugün yaşadıklarını anlattı.Daha sonra duş alıp yattı.Poyraz için edebiyat aşkından yazmaktan vazgeçmişti.Oysakki bir ay önce Poyrazdan farklı dünyaların insanlarıyız diye ayrılmıştı.Herşey ne kadar çok değişmişti bir ay içinde.Ama bu değişim iyi yönden olmuştu.Deniz gine düşüncelere dalmıştı uyuyamıyordu.Oyarışmaya katılmayı çok istiyordu.
Yurt dışına gitmek kim istemezdi.Denizde çok istiyordu.Ama poyraz nolucaktı.Onu yanlız bırakamazdı.Poyrazın ona ihticacı vardı.Ve herşey okadar güzeldi ki Deniz sanki rüyada gibiydi.Deniz aşkı ve kariyeri arasında çelişkiye düşmüştür.Herzaman ki gibi sabah erken kalkıcaktı uyumalıydı.Ama bir türlü uyuyamıyordu.Keşke bir mucize olsada yazabilseydi.Poyrazın durumuda ondan farksız değildi.Oda babasına rahmen bu gece yaşananlardan memnundu.Ama Denizide düşünüyordu.Yazması gerekirken yazmaktan vazgeçmişti.Ona bunu yapmaya hakkı yoktu.Onu iki sene bekleyebilirdi.Yarın Denizle konuşmaya karar verdi.Deniz sabah erkenden saati çalmadan önce uyandı.
İki saatlik uykuyla ayaktaydı.Çok yorgundu.Hazırlanıp kahvaltıya indi. Telefonu çalıdı Poyraz arıyordu.Efendim aşkım dedi.Poyraz günaydın aşkım ben geldim kapının önündeyim dedi.Daha erkendi aslında Poyraz erken gelmişti.Deniz montunu ve çantasını alıp çıktı.Arbaya bindiğinde ikiside konuşmuyordu.Poyraz aşkım bendün akşam düşündümde sen yazı yazmayı ve edebiyatı çok seviyorsun ben seni bundan mahrum edemem yazmanı istiyorum ben seni iki sene beklerim dedi.
Deniz gerçekten şaşırmıştı. ne diceni bilemedi.Ama ben seni özlerim dedi.Poyraz gülümsedi.Aşkım bende seni özlücem ama olsun geri döndüğünde birbirimize anlatıcak birsürü ey olucak hem tatilerde gelirsin arada bende gelirim dedi.Deniz gerçekten çok mutlu olmuştu.Poyraz öpüp hem ben aşkıma güveniyorum dedi.Deniz şimdi daha mutluydu.Poyraz hem istersen ilerde italyada yaşarız dedi.Deniz gerçektenmi diye ekledi.Poyraz Evet tabikide sen istersen dedi. Deniz Poyraz beni çok mutlu etin çok teşekür ederim dedi.
Ve okula varır varmaz gizemli yazarı buldu o tatlı gülümsemesiyle günaydın dedi. Gizemli yazarda aynı şekilde günaydın dedi.Deniz ben sözlümle konuştumda yazmaya karar verdim dedi.Gizemli yazar öok sevindim. Eminim kazanıcaksın yanlız az vaktin var dedi.
Merak etmeyin ben yazarım dedi.Derse girdi.Şimdi içi gayet rahatı mutluydu.Ders biter bitmez toplanıp Poyrazın yanına gitti.Poyraz dersten çıkmış onu bekliyordu.Deniz aabada Poyraza benim az vaktim kaldı dedi.Kazanırsam haftaya pazar gidicem dedi.Poyraz olsun en azından sözlenmiş olucaz dedi.Deniz eve vardığında ailesine büyük bir sevinçle herşeyi anlatı.Ve onlarında onayını aldıktan sonra yazmaya odasına çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...