Deniz uzun zamandan sonra güne ilk defa mutlu uyandı.Oeski yorgun hali gitmişti.Dersi öğlenden sonraydı.İki gün sonra Poyrazın ailesi tanışmaya geliyordu.Yatağından kalkıp duş aldı.Daha sonrada kahvaltı yapmak için aşağıya indi.saat 11.30 du.Poyraz bir saat sonra onu almaya gelecekti. Birlikte okula gideceklerdi.Biraz sonra kapı çaldı.Deniz heycanla kapıya koştu.kapıda kimse yoktu sadece çiçek bırakmışlardı.Üzerinde gelecek güzel günlerimize yeşil gözlüm yazıyordu.Deniz notun Poyrazdan geldiğini anlamıştı.Onda ki değişimi bir türlü anlayamıyordu.Ama bu değişim onu çok mutlu ediyordu.biraz sonra tekrar kapıçaldı. Deniz kapıyı açtı. Poyraz gelmişti.O güzel mavi gözleriyle ona gülümsüyordu.
Deniz gülümseyerk poyrazı öptü.Çiçeklerin senden önce geldiler dedi.Poyraz gülümseyip sana layık değil ama dedi.İnşalah beğenirsin dedi.Sen bana çiçek alırsında ben beğenmemi dedi.
Deniz Poyrazı elini sıkıca tuttu.Ve hep birlikte arabaya doğru ilerlediler.Fazla trafik yoktu.Okula vardıklarında dersin başlamasına 15 dakika vardı.Deniz Poyrazı öpüp sınıfa gitmek için yanından ayrıldı.Fakültenin kapısında gine o gizemli yazarla karşılaştı.Gülümseyerek günaydın dedi.
Deniz gülümseyerek günaydın dedi.Yazar bugün nasılsın dedi.Deniz teşekür ederim iyim ya siz dedi.Yzar iyiyim seni bekliyordum dedi.Deniz neden ki dedi.Dünyaca ünlü birderginin gelecek ayki sayısında edebiyat öğrencilerine ait yazı yarışması var.Kazanan beş kişiye italyada üniversitede burs ve okul bitikten sonra dergide çalışma imkanı veriyor dedi.
Deniz çok mutlu oldu.Bu çok güzel bir haber dedi.Yazar evet yazmanı istiyorum dedi.Kazanıcaksın dedi.Deniz çok teşekür ederim.Yazmaya çalışıcam dedi.Deniz en çok Poyrazın bu konuda ne düşünceni merak ediyordu.Nede olsa evlenmeyi düşünüyorlardı ve italya çok uzaktaydı. Belki Poyraz bunu istemeye bilirdi.Herşey bu kadar güzelken Poyrazı arkada bırakıp gidemezdi.Çünkü poyraz onu çok seviyordu.
Ama belki birlikte giderlerdi.Denizz poyrazında yanında olmasını gerçekten isterdi. çünkü italya çok güzel bir şehirdi. Denizin en çok görmek istediği şehirdi.Deniz koca ders bunları düşünmüştü.Ders çıkışı koşarak Poyraza gitmişti nediceni çok merak ediyordu.
Poyraz ondan önce çıkmıştı.Arabanın yanında onu bekliyordu.Deniz Poyrazı öptü aşkım sana çok güzel bir haberim var dedi.Poyraz ee hadi söyle aşkım dedi.Dünyaca ünlü bir fergi sadece türk dili edebiyatı bölümlerine ait bir yarışma düzenlemiş.dünya ülkelerinin kardeşliği hakkında yazı yazıcaz.ve ilk beşe girenlere italya üniversitesinde burs ve çalışma imkanı sağlıyor dedi.Poyraz ne yani beni burda tek başına bırakıp gidecekmisin dedi.
Deniz şkım ben gitmek istemiyorum. Ama böyle bir fırsat insanın eline birkere gelir dedi.Sende benimle gelirsin dedi. Poyrazın yüzü gülmüştü.Ben gelemem benim sorumluluklarım var dedi.annem kardeşim okulum benim hayatım burda dedi.Poyraz Denizin elini bıraktı dicek birşey bulamadı. Poyraz sen istemezsen ben gitmem.Ben seni bırakamam dedi. Poyraz ben senle evlenmek istiyorum hayatımı birleştirmek istiyorum.Ama sen çok gitmek istiyorsun dedi.Ben seni bırakmıcam gelmiyon diyede kızmıyorum.Sen gelmiyorsan bende gitmem dedi.Deniz Poyrazın elini yeniden tuttu.Arabaya bindiler.
İkiside konuşmuyordu. Deniz eve vardığında her zaman ki gibi poyrazı öpüp aşkım seni çok seviyoru dedi. Ve arabadan inip eve doğru ilerledi. Hayali için sevdiği adamı kırmıştı. Hemen odasına çıktı.tek düşüncesi gizemli yazara yazamıcanı nasıl söylüceğiydi. Ama poyraz için bunu yapması gerekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...