Deniz mutluydu Poyraz ailesine kendini sevdirmeyi başarmıştı. Haftaya pazar Poyrazın ailesi tanışmaya gelecekti.Deniz düşündükçe daha çok heycanlanıyordu.Saat iki olmuştu hala uyuyamamıştı.Sabah erken kalkıcaktı.Biraz sonra uykuya daldı.Sabah yedi buçukta kalktı duş aldı kahvaltı yaptı. Poyraz Denizi saat sekizbuçukta evden aldı.Bugün okulda iki dersleri vardı.Sonra birlikte birşeyler yapıcaklardı.Okula vardıklarında ders nerdeyse başlamak üzereydi.
Deniz poyrazı öpüp sınıfına doğru ilerledi. Kafasını kaldırdığında karşısında gizemli yazar ona bakıyordu.Deniz gülümsep günaydın dedi.Ve hiç beklemediği o gülümsemeyi gördü.Yazar o tatlı gümsemesiyle günaydın dedi.Denizin omzuna dokunup yazmaya devamı dedi.Deniz evet elimden geldiğince yazıyorum dedi.Yazar ben sana inanıyorum sen yazarsın dedi.
Deniz teşekür ederim dedi.Sınıf çok kalabalıktı.Deniz dersin bitmesini zor bekledi.Ders çıkışı sınıftan hızla çıkıp Poyrazla arbayı parketikleri yere gitti.Biraz sonra mavişini o entatlı gülümsemesiyle ona doğru geliyordu.
Denizde gülümsedi.Poyraz en tatlı gülümsemesiyle seni çok güzel bir yere götürücem dedi.Deniz çok merak ediyorum nereye götürcen dedi.Poyraz süpriz gidince öğrenirsin dedi.Ama gidene kadar bana soru sormanı istemiyorum dedi.Deniz şimd daha çok merak etmişti.
Trafik akıcıydı.Poyraz arabayı hızla kulanıyordu.biraz sonra denizin o büyük süprizi karşılarındaydı. ışıklı dev kapıdan içeriye girdiler.Poyrazın Denize süprizi koskocaman oyuncaklar olan bir lunaparktı. Deniz Poyraza bir keresinde lunaparkları çok sevdiğinden bahsetmişti.Poyrazda bunu unutmamış ona süpriz yapmıştı.
Sen unutun ama biz çıkmaya başlayalı 4 sene oluyor dedi.Deniz çok şaşırdı unutmuştu.Gülümsedi unutmuşum dedi.Poyraz aynı gülümsemeyle farkındayım dedi.Senle ilgili hiçbirşeyi unutmadım.Çünkü sen benim herşeyimsin nefesimsin dedi.Elini tutu balerine binelimmi dedi.Korkarsan ben sana sarılırım dedi.Deniz olur dedi.Poyraz beni çok mutlu ettin teşekür ederim dedi.Ve poyrazı öptü.Birlikte balerine bindiler. Balerin çok huzlı dönüyordu. deniz poyraza sıkıca sarıldı gözlerini kapadı.Poyraz Denize korkma aşkım ben yanındayım seni bırakmam dedi.
Deniz Poyrazı öptü.Ve korkma ben senin yanındayken korkmam dedi.balerin durdu.Poyraz denize başka birşeye binmek istermisin dedi.Eğer binmiceksen seni çok güzel bir yere yemeğe götürücem dedi.Deniz deniz gondola binmek istedi.Poyraz onu kıramadı.birlikte gondola bindiler.Gondol çok hızlıydı. Deniz korkudan Poyraza sarıldı çok mutluydu.Gondoldan indikten sonra güzel bir balıkçıya yemeğe gitiler. Poyraz orda Denize biliyormusun sen çok şanslısın dedi.Deniz neden öyle söyledin ki dedi.Seni çok seven bir ailen var.Senin arkandalar ben babamın benim arkamda olması için neler vermezdim.Bugüne kadar hep onun için uğraştım. Ama sadece ben uğraştım. O yüzden olmadı. Babam bana hiç oğlum diye sarılmadı . ben baba sevgisi görmedim dedi.Belkide o yüzden sana duygularımı gösteremedim.Deniz uzanıp Poyrazın elini tutu üzülme ben seni çok seviyorum dedi.
Birbirlerine sıkıca sarıldılar.Poyraz keşke benim babam da çok zengin olmasa ama içinde evlat sevgisi olsadedi.Sonrada geç oldu hadi kalkalım dedi.YOL boyunca ikiside konuşmadı. Deniz poyraz için çok üzüldü.Eve vardıklarında Deniz Aşkım sen baban gibi bir baba olmucan onun sana yaşatamıcanı oğluna yaşatıcan dedi. Ve seni çok seviyorum deyip öptü ve arbabdan binip eve girdi.Anne ve babasına poyrazı anlatı.onlarda çok üzülmüşlerdi sonrada odasına çıkıp defterine bugün yaşadıklarını yazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
Любовные романыDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...