-Bölüm 34-

21 0 1
                                    


Deniz sabah kalktığında  Sıla yanında yatıyordu her zaman ki gibi onu yalnız bırakmamıştı. Yatağından kalkıp elini yüzünü yıkadı. Telefonunu eline aldı.   8 tane mesaj vardı. Gine o numaradan Poyraz seni karşılıksız sevdi. O senin yüzünden öldü. Birgün herkez senin kim olduğunu anlıcak. Deniz telefonunu elinden bırakltı. Odanın camını açtı. Hava çok güzeldi. Ama o çok huzursuzdu bu numaranın kimden geldiği onu çok düşündürüyordu.

Sılayı kaldırdı üzerlerini değiştirip hazırlandılar. İzin günleri olduğu için dışarda kahvaltı ediceklerdi. dışarıya çıktılar. Hava güzel olduğu için yürüyerek venediğe gittiler.  Ufak ama çok şirin bir kafeye oturdular. kahvalıtılık poğça filan istediler. İkisininde işi yoktu uzun uzun kahvaltı yaptılar. manzara gerçektende çok güzeldi. Kahvaltıları bittikten sonra brlikte gondola bindiler.Gondol seyahati Denize gerçekten iyi gelmişti. Ama nehiri çok özlüyordu. Gititğinden beri hiç görüşememişlerdi.

Telefonunu eline aldı aradı ama açan olmadı. Sıla ve Deniz birlikte alış veriş merkezine gitiler. takı satan bir dükkandan kardeş bilelkliği aldılar. İkiside bileklerine takıp çıkarmamak için söz vermişti. İstanbula gidecekelri için ikiside evdekilere hediyelik birşeyler aldılar.  cuma günü saat onda turkiyeye uçacaklardı. otele gitmeden önce Deniz ve Sıla yayın eviyle görüşmeye gittiler

Deniz yayın eviyle görüştü. Kitabı gerçekten beğenmişlerdi.  Hemen bastırmak istiyolardı. İki günü kalmaz kitap 2n haftaya kalmaz yani istanbuldan döndükten sonra kitap basılmış olucaktı. Deniz yayın evinden içi rahat olarak ayrıldı.  Sılayla birlikte şirin bir pastaneye gidip birer tane franboğazlı pasta yiyerek bunu kutladılar. Akşam yemeğini italyanın  pahalı ve şık restoranında yedilern restoran gerçektende kalabalıktı. Deniz ve Sıla ilk defa gitmelerine rağmen yemeği çok beeğndiler.

retorandan ayrıldıklarında saat 11e geliyordu. Deniz ve Sıla birşeyler içmek ve kutlamaya devam etmek için bara gittiler. birlikte kokteyl içip bu güzel günü kutladılar. Bardaki grup çok güzel İtalyanca şarkı soyluyordu. Grubun sesini çok beğendiler.  bardan çıktıklarnda saat ikiye geliyordu ikiside çok yorgundu. Taksi tutup otele gittiler

ARKADAŞLARN DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin